וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א, יא חביבי ת"א: כל אירועי לילה לבן ללא תשלום

25.6.2015 / 0:16

העיר הלבנה נערכת ללילה הכי לבן שלה, עם עשרות פעילויות, הופעות ואטרקציות בסימן מחווה לתרבות אירופה. אנחנו אספנו עבורכם את האירועים שלא תצטרכו לשלם עליהם במסגרת סוף שבוע אחד ללא הפסקה. Let us show you Tel Aviv

צילום: עיריית תל אביב תמונה: כפיר בולוטין

ביולי 2003 הכריז אונסק"ו על תל?אביב כעל אתר מורשת תרבות עולמית ובאותו המעמד היא קיבלה את התואר "העיר הלבנה" בשל האוסף האדריכלי הגדול בעולם של מבנים בסגנון הבאוהאוס. מאז ההכרזה החלו במסורת של לילה לבן - חגיגה של עשרות אירועים ומופעים ברחבי העיר שמתחילים בשעות הערב וממשיכים עמוק אל תוך הלילה.


עוד הצעות לבילוי בקיץ בוואלה תיירות:
רטוב שם בחוץ: פארקי המים הטובים בישראל
10 האטרקציות הכי כיפיות לחופש הגדול
הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ
פאן לי: מגלשת מים מהארוכות בעולם מגיעה לישראל


השנה (27-24 ביוני), יצויינו האירועים תחת הכותרת "לילה לבן אירופה", שיעמדו בסימן מחווה לתרבות אירופה, כאשר 50 בנייני העיר הלבנה, לאורך שדרות רוטשילד ורחוב ביאליק, יוארו בתאורה דקורטיבית.

בין שלל האירועים החינמיים יתקיימו מופע ג'אז איטלקי בשדרות בן גוריון 17 (20:00 - 1:00), מסיבת אוזניות בכיכר רבין (20:00 – 02:00), Touch Me Baby - תערוכת וידאו-ארט בנמל יפו (20:30 - 23:00), הקרנת הסרט "גריז" בצפייה מהמכונית במתחם הדרייב-אין במרכז הירידים (20:30, 23:00, 01:30, בהרשמה מראש), "רחוב לובש אמנות" - תערוכת רחוב ההופכת את חלונות הראווה ברחוב דיזנגוף (בקטע שבין רחובות גורדון לבזל) לבימה להצגת יצירות אמנות (הפתיחה ב- 19:00 בדיזנגוף פינת בן גוריון), המחזמר "הקוסם מארץ עוץ" בגינת התקווה (18:30 – 19:30), שירה בציבור במתחם התחנה, מסיבת ריקודי סווינג עם Holy Lindy Land ברחבת כיכר הבימה, מופע מחווה לשירי לאונרד כהן ברחבת המשכן לאמנויות הבימה (שד' שאול המלך, מ- 21:00), מופעי מוזיקה בגן הפסגה ביפו - שירי הילדים האהובים של אריק איינשטיין, להיטי שנות ה-70, מסיבה עברית לכל המשפחה ומופע אינדי רוק (מ-18:30), סיורים ליליים מודרכים ברחבי העיר ועוד.

קבלו זכוכית מגדלת על 11 אירועי חינם שיתקיימו במסגרת "לילה לבן אירופה" בסופ"ש הקרוב. אתם רק צריכים להגיע לעיר לסופ"ש ללא הפסקה.

מסיבת אוזניות. צילום: כפיר בולוטין, מערכת וואלה! NEWS
מחכה לכם בכיכר רבין. מסיבת אוזניות/מערכת וואלה! NEWS, צילום: כפיר בולוטין

1. Digit Art

למראית עין, הבורסה לניירות ערך היא עולם נוקשה של נתונים שרצים על גבי צג דיגיטלי. אבל מאחורי "המספרים והגרפים" מסתתרת יצירתיות, חדשנות ויזמויות פורצות דרך של חברות צעירות שמציגות את "היצירה העסקית" החדשה שלהן. לכבוד היזמויות, ולכבוד הלילה הלבן, תהפוך זירת המסחר לזירה אמנותית שתפגיש את האמנות והמוזיקה עם הכלכלה במסגרת המיזם Digit Art. עבודות וידאו ארט, של הסטודנטים לאומנות מביה"ס מנשר, יוצגו בבכורה בחלל המרשים של משכן הבורסה, במבואת הכניסה השקופה שם ניצב מסך הקרנה אלקטרוני ענק שעליו משודרים נתוני המסחר - הסמל של העולם הבורסאי. המסך ישנה את פניו ויהפוך לגלריה דיגיטלית שעליו יוצגו עבודותיהם של הסטודנטים.

עוד בתכנית הלילית: הופעה של להקת "ג'יין בורדו" והופעה של TheSupers - הרכב המוזיקה של ביה"ס תלמה ילין.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 20:00 עד חצות, ובהמשך עד 31.7 (בשעות העבודה).
איפה: הבורסה לניירות ערך, רח' אחוזת בית 2

עוד באותו נושא

איזה כיף: מגלשת מים מהארוכות בעולם מגיעה לישראל

לכתבה המלאה
בניין הבורסה החדש בתל אביב, יוני 2014. דרור עינב
זירת המסחר תהפוך לזירה אמנותית. הבורסה לניירות ערך/דרור עינב

2. LAKE TLV, פארק מנחם בגין

LAKE TLV הוא אגם המיועד לפעילות וויקבורד וסקי מים בכבלים. האגם ממוקם בליבו של פארק גדול ומטופח ונחשב לאחד מהמובילים בעולם לפעילות המימית המתאימה למתחילים, חובבים ועד למקצוענים.

בלילה הלבן יתעטף האגם באווירת קרנבל שמחה עם מוזיקה טובה, פינוקים מסביב לשעון והשיא - הופעת ראווה לילית של גולשים מקצועיים מנבחרת ישראל.
מתי: חמישי 25 ביוני, מ- 20:00
איפה: פארק מנחם בגין (פארק דרום), רחוב בירנית 16
לפרטים: 03-7207088, או באתר האינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעת ראווה לילית של גולשים מקצועיים. סקי מים בפארק מנחם בגין/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. פופ אפ פארק

ללילה אחד בלבד יוקם פארק עירוני דמיוני בלב האורבני הקשוח של מתחם התחנה המרכזית, שם יתקיים ערב של אמנות ואקטיביזם עירוני ב'פארק השלכת', שיציע חוויה תוססת של מוזיקה חיה, מיצגי אמנות, סדנאות ופינות מנוחה. בין המיצגים שיעלו: BUS/TOP - סנפלינג מראש התחנה המרכזית; Parking Lights - הקרנת וידאו מונומנטלית על מבנה התחנה; מיני גולף לקטנים וגדולים; We're In this Together - הכרת חברים במונית השירות; באסקינג - מוזיקת אנפלאגד במיטב המסורת האורבנית; Hooded - להקת עורבים בלוניים שתנחת בפארק; קרקס אקרובטי על העץ;
Leftovers - מיצג פיקניק אורבני משתף, ועוד.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 20:00 – 01:00
איפה: רחוב סלמה פינת רחוב השלכת, שכונת נווה שאנן (בסמוך לתחנה המרכזית החדשה)

תיאטרון מיסתורין בפרויקט פופ אפ פארק בתחנה המרכזית בת"א. צילום: דוד דקטור, מערכת וואלה! NEWS
תיאטרון מיסתורין בפרויקט פופ אפ פארק בתחנה המרכזית בת"א/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דוד דקטור

4. עלייתו לגרדום של הליצן X

מופע תיאטרון-קרקס פרוע, אורבני עכשווי שיתקיים בכיכר העיר שתהפוך לממלכה פיקטיבית. בטקס חגיגי יכריז המלך על תחילתו של טקס ההוצאה להורג השנתי של ליצן החצר שלו - הליצן X. מה שמתחיל כהוצאה להורג שגרתית הופך עד מהרה למהפכה של הליצנים. הטקס ילווה באקרובטים, יורקי אש, תזמורת חיה וזיקוקים - עד לשחרורו של הליצן X, מפלתו של המלך וניצחון הליצנות.

במופע ישתתפו קרקס ריאקשן הישראלי, צמד אומני האוויר Jochen and Avital Poschko, מגרמניה, ואומנית הג'אגלינג Francoise Marie Rochais, מפריז ובהשתתפות השחקנים ג'טה מונטה, יובל אורן ועוד.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 19:00 - 24:00
איפה: כיכר ביאליק, רחוב ביאליק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרקס וליצנים יופיעו במתחם. רחוב ביאליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פירומניה פלאש מוב, מתחם שרונה

שרונה, מושבת הקניות הטמפלרית, מציינת שנה ומצטרפת לחגיגת הלילה הלבן במהלכו יתקיימו מגוון מופעים ואירועים והחנויות תהיינה פתוחות אל תוך הלילה. בין האירועים שיתקיימו במתחם: מופעי תיפוף אפריקאי בשילוב D.J; הופעות פלאש מוב; הקרנת סרטים במסגרת סינמה פרדיסו; יריד אמנות פלסטית, אמנות שימושית, עיצוב תעשייתי, תכשיטנות וטקסטיל של מעצבים מהמכון הטכנולוגי חולון - HIT, שנקר ובצלאל והשיא, פירומניה - מופע אור קולי מרשים המשלב קטעי מחול, אש ואקרובטיקה, מיצגי V.G ואנימציה על גבי מסך לדים.

בנוסף, ב-Beer Garden יתקיים לילה (20:00-01:00) של מוזיקה, אוכל ובירה של פאולנר, בדומה לפסטיבלי הבירה הגדולים בעולם. בתוכנית: ספסלים ושולחנות עץ ארוכים לישיבה המונית, הופעות של להקות קאברים, אוכל בווארי (נקניקיות, בשרים ופרעצלים) ובירות שיוגשו בכוסות ענקיות שיעשו לכם שמייח.
מתי: חמישי, 25 ביוני
לפרטים: 03-6544334

בירגארדן פאולנר מתחם שרונה. צילום: אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
לילה של מוזיקה, אוכל ובירה. בירגארדן במתחם שרונה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אנטולי מיכאלו

6. אל היוגה, נמל תל אביב

הפנינג יוגה בזריחה מול הים ינעל את החגיגות הליליות. עם שחר יתקיים תרגול קונדליני המוני - שיטה העובדת על שבעת מרכזי האנרגיה בגוף, ומביאה לאיזון פיזי ומנטלי כשהנשימה משתלבת עם התנועות, המנטרות, תנוחות הידיים והמדיטציה. תרגול הזריחה יתקיים בשיתוף אלהיוגה וישלב תרגילי נשימה, שירה וצליל בהנחיית רונית ורדי.
מתי: שישי, 26 ביוני, 05:30
איפה: הדק הדרומי, נמל תל-אביב

יוגה בזריחה בנמל תל אביב. כפיר סיון, מערכת וואלה! NEWS
איזון פיזי ומנטלי. יוגה בנמל תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, כפיר סיון

7. Art After Party

את היום שאחרי הלילה הלבן יציינו בבוקר של אמנות - סיורי אמנות במוזיאונים המובילים של המטרופולין בהם מובילים - מוזיאוני בת ים, מוזיאון הרצליה והמרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית בחולון. הרשמה לסיורים תקנה ביום האירוע כניסה חופשית למוזיאון תל אביב ולביתן הלנה רובינשטיין.
מתי: שישי, 26 ביוני, ב-10:00. בהרשמה מראש

פסלו של מנשה קדישמן שניצב ברחבה שבחזית מוזיאון תל-אביב-יפו, בעקדת יצחק. הפייסבוק של האמן, אתר רשמי
כניסה חינם, לא תבואו? מוזיאון תל אביב/אתר רשמי, הפייסבוק של האמן

8. שישיטלקי, תל אביב

הלילה הלבן יגלוש גם לצהרי היום שלמחרת, במסגרת שישי אטלקי - חגיגת קוקטיילים, משקאות ויינות מרעננים וקיציים שהגיעו מארץ המגף. במפגש האלכוהולי יוצבו דוכנים בהם יוגשו לטעימה אפרול עם פרוסקו, קוקטיילים של קמפרי, אפרול טוניק, סמבוקה שחורה וסמבוקה לבנה, לימונצ'לו, גראפה של וילה סאנדי, הקיאנטי של רופינו, פרוסקו של וילה סאנדי, קוסטומלינו ורמנטינו של ארג'יולס, יינות טומאסי ועוד. את היקבים המקומיים ייצגו בכבוד יקבי רמת הגולן עם יינות ההסנג'ובזה, הברברה והנביולו. כשכוס יין בידכם, תוכלו להתענג על הספות שיפוזרו במתחם וליהנות ממוזיקה חיה שתנוגן ברקע.
מתי: שישי, 26 ביוני, 11:00-14:00
איפה: דרך היין, דרך השלום 9, תל אביב
לפרטים: 072-2222002, ובאתר האינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישיטלקי, דרך היין/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. מסיבת פיג'מות, מוזיאון הארץ

גם הילדים מוזמנים לחגוג את הלילה, וכדי להגביר את השמחה מוזמנים להגיע למוזיאון הארץ כשהם לבושים בפיג'מות. ההרפתקה הלילית תתחיל במסע מרתק בין הביתנים והתערוכות ותמשיך בסיורי עששיות בעקבות אוצרות וחלומות בשבילי המוזיאון, ב"חכמים בלילה" - סיור בלשי דיגיטלי (ומומלץ שתגיעו מצוידים בסמאטרפון), בסיפורי לילה טוב במערת נחושתן שבמכרות שלמה המלך, ביצירת גחליליות מדליקות ומופעים בפלנטריום (בתשלום) - 'טיסה' אל היקום העצום שבו אין סוף גלקסיות בעקבות הסרטים "כוכבים" ו"אסטרונאוט" ולפינלה, לקינוח הלילה הסוער תתקיים מסיבת ריקודים בפיג'מה ברחבת אלכסנדר בליווי מזנון ועוד הפתעות.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 19:00- 23:00
כמה: הכניסה לילדים - 25 שקלים, למבוגרים בחינם. סדנת יצירה - 10 שקלים והפלנטריום - 25 שקלים לכולם
לפרטים: אתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילה לבן גם לילדים מוזיאון הארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב, סמינר הקיבוצים

תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים תיפתח ביום חמישי במרכז עמיעד, השייך למשלמה ביפו, עיריית ת"א, במתחם שוק הפשפשים. התערוכה מורכבת מ-33 בוגרי המחלקה לעיצוב, המציגים עבודות בתחום עיצוב מוצר, תקשורת חזותית ועיצוב לבוש ואביזרים.

עבודות הבוגרים הינן תצוגה רב גונית של פרויקטים הנעים בין מציאות מדומה למניפולציות בחומר, בין האסתטיקה של המחשבה לשאלות חיים, בין טכנולוגיות מסורתיות לעכשוויות.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 19:30, במרכז עמיעד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כיסאות בהפרעה", מתוך תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב במכללת סמינר הקיבוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

11. DeliShow

פרויקט ייחודי שהוא מאש-אפ של אופנה וקולינריה - בימה גדולה שעליה יציבו מטבח פתוח וממנה יצא מסלול שעליו תתקיים תצוגת אופנה. במיזם המקורי ישלבו כוחות ארבעה צוותים של שפים ומעצבי אופנה ישראלים עם מקבליהם האירופאים, שירכיבו ביחד מנות על במה אחת והמעצבים יציגו דגמים שעוצבו בהשראת אותה המנה. מסכי ענק יקרינו את המתרחש במטבח ועל המסלול, כשהשפים יתראיינו תוך כדי עבודתם.

בין המשתתפים: השף יאיר יוספי (ברוט) עם השף הצרפתי Guillaume Delage, בעל כוכב מישלן, והמעצבות זוהר וורד בלנק מהמותג "סטלה ולורי"; השפית רימה אולברה (אואזיס) עם השפית הסלובנית Ana Ros והמעצבת נדיה איברהים עזיזי מהמותג AZIZI; שף תומר ניב (המטבח של רמה) עם השף האוסטרי Philipp Inreiter מווינה, והמעצבת נתלי אליאן מ-Naftul ושף אוראל קמחי (פופינה) בשיתוף השף הבלגי Davy De Pourcq והמעצבת האופנה הליטאית Zydrune Grigonyte. במקביל יוצבו דוכנים של אוכל רחוב ואת הלילה תנעל את מסיבת מאש-אפ.
מתי: חמישי, 25 ביוני, 21:00 - 24:00
איפה: ב"קצה השדרה", רחבת רוטשילד 1

seperator

לאירועים נוספים ופעילויות בתל אביב - היכנסו ל"לילה לבן אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully