וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה כיף: מגלשת מים מהארוכות בעולם מגיעה לישראל

23.6.2015 / 6:38

הכירו את "גליצ'" - מגלשת מים באורך של 300 מטרים, שכבר גרמה הנאה רטובה לאלפי אנשים במדינות כמו אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה והולנד, ועכשיו תגיע לראשונה לישראל. תכינו בגדי-ים וגלשנים

צילום: GATfilms

"גליצ'", מגלשת המים מהארוכות בעולם מגיעה לראשונה לישראל ותושק בפתח תקווה בחודש הבא באירוע מיוחד. מדובר במגלשת מים ענקית באורך 300 מטרים ובעלת שני מסלולים, שהיא שדרוג צעיר לרעיון שקיים מזה שנים רבות בארה"ב ובאירופה, שם מתקיימים מדי שנה שני אירועי רחוב המוניים: האחד, פתיחת הספרינקלר (מערכת מתזי מים אוטומטית) הראשי של מכבי האש בשכונה, שבאמצעותו מתיזים מים על העוברים והשבים והשני, פריסת יריעות ניילון לגלישה במדרון הקרוב של השכונה.


עוד אטרקציות רטובות לקיץ:
רטוב שם בחוץ: פארקי המים הטובים בישראל
טבילה בעין מבוע: המים הכי קרים בגלקסיה
להירטב מבלי לשלם: 7 מסלולי מים נהדרים למשפחה


בשנים האחרונות הוקמו בכל פינת רחוב בארה"ב מתחמי מים ממוחזרים, המאפשרים למסד את האירועים ההמוניים ואירועי פריסת יריעות הניילון הפכו זה מכבר לאירועי ענק של מגלשות רחוב במרכזי הערים. בעשור האחרון גלשה החוויה הרטובה לעולם כולו ומגלשות ענק הופעלו במדינות, כגון אוסטרליה, ניו זילנד, בריטניה והולנד.

המגלשה "הישראלית" תושק ראשית בפתח תקווה במגוון אירועים ומסיבות קצף וטראנס ביום ד' ה-1.7, בשעות 09:00-22:00 ברחוב דרך הרב מלכה, ותוצב גם בערים מרכזיות נוספות, כמו רמת גן, אשקלון וכנראה גם נתניה ואילת, ותגיע לאירועי סיום הקיץ בירושלים.

הגלישה מותרת מגיל 3 בליווי מבוגר, ומגיל 8 ניתן לגלוש לבד ומתבצעת באמצעות אביזר גלישה בלבד (גלגל, גלשן ודומה). עלות כרטיס למחזיקי כרטיס תושב פתח תקווה - 10 שקלים לגלישה. מכירת כרטיסים מוקדמת החלה ב-11 ביוני בחטיבות הביניים ובעמדות "כרטיס תושב" ברחבי העיר. כמו כן, ניתן יהיה לקנות כרטיס לגלישה בודדת גם ביום האירוע במקום עצמו בעלות של 40 שקלים למי שאינו תושב העיר.

גליצ' המגלשה הארוכה בארץ בפתח תקווה. צילום: אריאל אריאב, מערכת וואלה! NEWS
שני מסלולי גלישה מחכים להורים ולילדים. הגליצ'/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אריאל אריאב
גליצ' המגלשה הארוכה בארץ בפתח תקווה. צילום: גאטו, מערכת וואלה! NEWS
300 מטרים של פאן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: גאטו
גליצ' המגלשה הארוכה בארץ בפתח תקווה. צילום: אריאל אריאב, מערכת וואלה! NEWS
יש להצטייד בגלשן או אבוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אריאל אריאב
גליצ' המגלשה הארוכה בארץ בפתח תקווה. צילום: גאטו, מערכת וואלה! NEWS
וכך היא נראית מהאוויר. גליצ'/מערכת וואלה! NEWS, צילום: גאטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully