וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין לחסכנים: הכירו את רשת הלואוקוסט של מלונות אירופה

23.3.2015 / 6:48

אחרי שלמדנו לטוס לואוקוסט, מגיע מוצר מוזל וחדש באירופה - מלונות-הוסטל, שבהם מחיר מיטה ללילה מתחיל ב-13 אירו, החדרים נעימים ונקיים והגלישה באינטרנט חינם. הכירו את רשת מלונות הבאדג'ט Meininger, שפתחה את סניפיה הראשונים בברלין וצמחה לשאר ארצות אירופה

מלון Meininger, ברלין, גרמניה. Meininger hotels,
יש סטייל גם במלונות הלואוקוסט. מלון מיינינגר/Meininger hotels

מהפכת טיסות הלואוקוסט הקפיצה בבת אחת את הבירה הגרמנית לאחד מיעדי הנופש המובילים לתייר הישראלי. בשבועות האחרונים ניתן להזמין בחברות תעופת הלואוקוסט כרטיסי טיסה במחירים מגוחכים. מה זה מגוכחים? פחות ממאה דולר לכיוון כולל כל המיסים וההיטלים. זאת כמובן ללא עלות המזוודה, שעליה תצטרכו לשלם תוספת, אם החלטתם לרוקן את פריימארק, H&M, זארה ו-UniQlo.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
למה כל כך יקר לנפוש במלונות בארץ?
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון


מרכיב הטיסה, שהיה שנים רבות המרכיב העיקרי בהוצאה, הפך להרבה פחות רלוונטי. אז מה נותר? עלות הלינה. בבסיס, מלונות ברלין זולים בכל קנה מידה, ודאי בהשוואה למחירי המלונות בישראל, אך למי ש-80-60 אירו ללילה זה עדיין גבוה, יצרו בברלין קטגוריה מלונאית חדשה-ישנה - מלונות הוסטל.

אצל רבים, הוסטלים או אכסניות מתקשרים לתרמילאים או לימי אכסניות הנוער: חדרים של 20 איש או יותר, על גבי מיטות קומותיים ועל הרצפה זרוקות נעליים מסריחות. אז זהו, שתשכחו מזה. בברלין יש הוסטלים מהזן החדש והמעוצב, המותאמים לקהל צעיר, תרמילאים בשנות ה-30-20 המוקדמות וקבוצות תלמידים, אך לא רק.

משפחות ואנשי עסקים שרוצים לחסוך בהוצאות השהייה בהחלט ימצאו את מבוקשם במלונות כאלה. שטחי הציבור משותפים ומתקיים בהם מפגש בלתי אמצעי בין האורחים. ההוסטלים מעניקים תחושת סטייל מסוימת, שירותי גלישה חינם ללא הגבלה ברשת, ארוחות בוקר טעימות ב-5.90 אירו לאדם.

מלון Meininger, ברלין, גרמניה. Meininger hotels,
למה לבזבז הרבה על מלון מפואר? חדר ברשת מלונות Meininger/Meininger hotels
מלון Meininger, ברלין, גרמניה. Meininger hotels,
כמה חברים או משפחה ישלמו "גרושים" על לינה משותפת/Meininger hotels

תשכחו מנעליים מסריחות

דוגמה מצוינת להוסטלים כאלה היא רשת מלונות Meininger. רשת זו הוקמה בברלין בשנת 1999, ומגדירה עצמה כרשת מלונות באדג'ט, כלומר "מלונות לואוקוסט". לרשת יש ארבעה מלונות בברלין במיקומים מרכזיים צמוד לתחבורה הציבורית, כך שגם פה תחסכו. ואם כבר מחירים, להלן כמה דוגמאות:

במלון Meininger בבהנהוף של ברלין מחיר מיטה ללילה בחדר משותף מתחיל ב-13 אירו ללילה. המחיר לחדר יחיד באותו המלון עולה 42 אירו ללילה. המלון באלכסנדרפלאץ, אחד המקומות המרכזיים בברלין, עומד על 12 אירו ללילה בחדר משותף ו-42 אירו ללילה ללינה בחדר יחיד. כלומר, אם תגיעו ארבעה חברים לסוף שבוע בברלין, ההוצאה של כל אחד מכם לשהייה של שלושה לילות בחדר לארבעה תעמוד על 36אירו - פחות ממחיר נסעית מונית משדה התעופה שונפלד, שבמזרח העיר, עד למרכזה.

את ההזמנות ניתן לבצע ישירות באתר הרשת, בטלפון, פקס וגם דרך אתרי סוכני הנסיעות ברשת דוגמת Booking ,Expedia ודומיהם. כיום ניתן למצוא את מלונות הרשת גם באמסטרדם, בריסל, פרנקפורט, המבורג, קלן, לונדון, מינכן, זאלזבורג, וינה ולונדון.

עוד באותו נושא

הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל

לכתבה המלאה
מלון Meininger, ברלין, גרמניה. Meininger hotels,
הוסטלים מהזן החדש והמעוצב. Meininger/Meininger hotels
מלון Meininger, ברלין, גרמניה. Meininger hotels,
מחיר לחדר יחיד במלון Meininger עולה 42 אירו ללילה/Meininger hotels

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully