וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מפתים תיירים להגיע: הסרטונים המוטרפים בעולם

30.1.2015 / 11:11

דוגמניות סקסיות, הומור חריף או גימיקים כמו סנאי חמוד ואפילו ריהאנה - מדינות יעשו הכל כדי למשוך אליהן תיירים. אספנו עבורכם את הסרטונים הכי מגניבים וביזאריים שיש, כולל אחד מישראל

סרטון תדמית תיירות לבוואריה. יוטיוב, צילום מסך
בירה ועוד. מתוך סרטון תדמית לתיירות בבוואריה, גרמניה/צילום מסך, יוטיוב

בכל שנה, משרדי תיירות של מדינות רבות שופכים אלפי דולרים על מסעות פרסום. המטרה שלהם היא לחזק את ענף התיירות, ולשכנע כמה שיותר מטיילים לבחור לבקר במדינה שלהם. המדינות משקיעות בסרטוני וידאו המופצים ביוטיוב, כשחלקם מציגים נופים מדהימים, אחרים משתמשים בדוגמנים סקסים ויש את אלו שבוחרים בגימיקים כמו סנאי חמוד או דוב קוטב משעשע.

מקזחסטן ועד אוסטרליה, קבלו את סרטוני התדמית הטובים ביותר של מדינות ברחבי העולם.


הכתבות החמות בוואלה! תיירות:
טורקיש איירליינס: "תמיד נהיה ביחסי אהבה-שנאה עם ישראל"
קפיצה קטנה לחו"ל: זו הטיסה הבינלאומית הקצרה בעולם
אסקפיזם מהחורף: הבריכות המדהימות בעולם שיצר הטבע

נורבגיה: תתכוננו לצעוק

כשאדוורד מונק צייר את יצירת האומנות המפורסמת ביותר שלו, "הצעקה", הוא בוודאי לא שיער שהיא תנוצל לצרכי משרד התיירות של נורווגיה. מסתבר שלמרות הנימוס האירופאי, כולם בנורבגיה צועקים. אבל אל דאגה- אלו בעצם קריאות התפעלות מהנופים הקסומים, המטעמים, ופעילויות האקסטרים שהממלכה הנורדית, ארץ מולדתו של מונק, התברכה בהם.

אסטנה, קזחסטן - בחזרה לעתיד

אסטנה, בירתה של קזחסטן, מאפשרת לכם לעלות על מכונת הזמן ולהגיע לשנת 2017. בסרטון התדמית שלה, מוצגת העיר כפי שהיא צפויה להיראות בעוד שנתיים- עם ארכיטקטורה מרשימה, בניינים ייחודים וגורדי שחקים. כל מה שנשאר לכם זה לחכות בסבלנות עד 2017 ואז תוכלו גם אתם לחזות במטרופולין שנמצא בצמיחה ענקית.

ליבנוורת', וושינגטון, ארצות הברית - כנסו לקליפ של MTV

גבר יושב משועמם במשרד ומאזין לתכנית רדיו. הקריין מודיע שהמאזין החמישי שיתקשר יקבל חופשה במתנה בליבנוורת' שבוושינגטון. למרבה המזל, העובד זוכה בפרס ואז מוצא את עצמו בתוך קליפ היפ הופ היסטרי, לצדן של רקדניות סקסיות בתלבושת מינימלית. מתי דידי הררי יציע לנו חופשה באמריקה?

האיים הקנריים - להשתזף עם דוב קוטב

מי אמר שדובי קוטב יש רק בקוטב הצפוני? סרטון הפרסומת של האיים הקנריים מציג דוב קוטב על חוף הים לצידה של בחורה בלונדינית בביקיני. ככל הנראה שבטיול שלכם לארכיפלג שבאוקיינוס האטלנטי לא תיתקלו בדובי קוטב. מה שכן, בניגוד לדובים, הבנות שלבושות בבגדי ים דווקא לא נמצאות בסכנת הכחדה.

פתאיה, תאילנד - לא תפסיקו לרקוד

העיר שהישראלים אוהבים, גורמת לאנשים לרקוד בלי שליטה. תראו למשל את התאילנדי החמוד הזה בסרטון- כשהוא עובר את הגבול לפתאיה הרגליים שלו זזות מעצמן לצלילי המוזיקה. טוב, ככה זה כשיש בפתאיה חיי לילה כל כך טובים.

אוסטרליה - הכוכב הבא

ובזמן שבפתאיה רוקדים, באוסטרליה שרים. במטוס, על חוף הים, לצד דובי קואלה, בשמורת אלמוגים, בספארי או מול בית האופרה המפורסם- כל האוסטרלים אוהבים לזמזם ולשיר בקולי קולות. או לפחות זה מה שנראה בסרטון, אתם תצטרכו לטוס 20 שעות ולגלות אם זאת האמת.

קנדה - הסנאי שעשה לי פוטובומב

קשה להאמין, אבל קנדה ביססה את הקמפיין שלה על סנאי. חיית הכיס הקטנטנה עושה פוטובומב בכל תמונה ותמונה, כשהצלם מנסה לתעד את נפלאותיה של ארץ המייפל. אם קנדה חמודה כמו הסנאי הזה אנחנו נעלה על הטיסה הראשונה.

ניו מקסיקו, ארצות הברית - מפגשים מהסוג השלישי

ניו מקסיקו היא כנראה המקום הנפלא ביותר בכדור הארץ, אחרת איך תסבירו את זה שחייזרים יוצאים לחופשה דווקא שם? הסרטון שנראה כמו שילוב של "הנוסע השמיני" ו"המשרד", מספק קריצה לגל השמועות לפיהן בשנת 1947 התרסק בעיירה רוזוול שבניו מקסיקו עצם בלתי מזוהה, ושממשלת ארצות הברית תפסה צלחת מעופפת וגופות של חייזרים. אתם מוזמנים לטוס ולחפש שם שרידים מעולם אחר. אה, ואל תשכחו למסור ד"ש לוולטר ווייט.

ברבדוס - לנפוש עם ריהאנה

ברבדוס, מדינת האי הממוקמת באוקיינוס האטלנטי, הוציאה את התותחים הכבדים - בקמפיין הפרסומי נראית הזמרת ריהאנה, ילידת ברבדוס, כשהיא משתכשכת בים, רוכבת על אופניים ומשחקת דומינו על החוף עם המקומיים, כשהלהיט שלה "Diamonds" מתנגן ברקע. "כילדה, אני זוכרת איך המקומות האלה בברבדוס היו מיוחדים ומשמעותיים עבורי", אומרת הזמרת. אותנו היא כבר שכנעה.

ישראל - הגודל לא קובע

ולקינוח, משהו משלנו- זוג שוכב במיטה והאישה מגלה לתדהמתה ש"זה קטן מדי". הגבר מנסה לשכנע אותה שהגודל לא קובע ושיש במשהו קטנטן המון יתרונות נפלאים. זה כנראה הקמפיין הפרסומי הטוב ביותר ברשימה, ולא, אנחנו לא משוחדים.

עוד על מדינות ושיווק התיירות שלהן בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, שתתקיים ב-11-10 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. הכניסה ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully