וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בקונקורד: לטוס מ-L.A לניו יורק בשעתיים

מטוס חדש שמתוכנן בימים אלה, יטוס במהירות של 1,900 קמ"ש (מהירות על-קולית) ויקצר את זמן הטיסה בין לוס אנג'לס לניו יורק לשעתיים במקום חמש שעות. שלושת מנועי הסילון שלו יפחיתו "בומים" על-קוליים ופליטת גזים מזהמים

מטוס עסקים N+2. Lockheed Martin,
נראה כמו הקונקורד ומתוכנן לטוס כמוהו. ה"N+2"/Lockheed Martin

המירוץ של חברות התעופה על המצאת מטוס "הקונקורד" הבא, שיהיה המהיר העולם, הביא את יצרנית המטוסים "לוקהיד מרטין" (Lockheed Martin) לתכנן את הדבר הבא בתעשיית התעופה - מטוס סילון העונה לשם "N+2", שיטוס במהירות של 1,900 קמ"ש (מהירות על-קולית) ויקצר את זמן הטיסה בין לוס אנג'לס לניו יורק לשעתיים במקום חמש שעות.


עוד על מטוסים בוואלה! תיירות:
הקונקורד החדש? לטוס מאירופה לארה"ב ב-3 שעות
מדהים: צפו איך זה לטוס במטוס נוסעים ללא חלונות
מפחיד ומרגש כאחד: צפו במטוס השקוף של העתיד


המטוס, שמתוכן כמטוס מסחרי וגם כמטוס עסקים, מצטרף לעוד כמה מטוסים מהירים שעושים את דרכם למפעלי המטוסים בימים אלו, ביניהם מטוס ה"Aerion A-S2", שמתוכנן לטוס במהירות מדהימה של 1,958 קמ"ש ולהקטין את משך הטיסה בין יעדים בעולם, למשל, בין אירופה לארה"ב בשלוש שעות בלבד.

ה"N+2" יכול להכיל כ-80 נוסעים ולו שלושה מנועים, אחד מהם מעל המטוס ואילו השניים האחרים מתחת לכנפיים, כך שרעש הקול מופחת. בנוסף, בחברת המטוסים מפתחים מערכת הנעה חדשה למטוס, שתפחית רעשי סילון ופליטת גזים מזהמים. "אנחנו עובדים עם נסא"א כדי למתן את הרעשים העל-קוליים ולשנות את התעופה המסחרית כפי שלא היתה מעולם", נכתב באתר החברה על ייצור המטוס המשוכלל. ההערכה שייצא לשוק כבר בשנת 2030.

  • עוד באותו נושא:
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully