וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבו ביקורת נגד המלון, וקיבלו ממנו קנס

19.11.2014 / 10:12

זוג בריטי כתב באתר הביקורות הנודע, "טריפאדווייזר", שהמלון שבו התארח היה "צריף מסריח ורקוב", ובחשבון האשראי גילה שגבו ממנו 100 ליש"ט נוספים. ההפתעה היתה גדולה יותר, כשגביית "הקנס" על ביקורת שלילית הופיעה בתקנון המלון

אילוסטרציה מלון. ShutterStock
אולי לא כדאי לכתוב ביקורת שלילית? מלון/ShutterStock

התארחתם במלון והעזתם לכתוב ביקורת שלילית על האירוח באתרי האינטרנט? אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. כך לפחות סיפרו לאתר "הטלגרף" האנגלי, טוני ויאן ג'נקינסון מוויטנהאבן, זוג בריטים שהתארחו במלון ברודווי שבעיירת החוף בלקפול, בצפון מערב אנגליה.

בני הזוג שבילו לילה אחד במלון, שמדורג בדרגת שלושה כוכבים, ביצעו צ'ק-אאוט ורצו לאתר הביקורות טריפאדווייזר כדי להזהיר את קוראיו שמדובר "בצריף מסריח ורקוב". אולם בסוף החודש גילו כי המלון גבה מכרטיס האשראי שלהם סכום 100 ליש"ט יותר ממחיר האירוח.


עוד תקריות "מיוחדות" במלונות:
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה של שמנות
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים


כשהתקשרו למלון וביקשו לברר לפשר הסכום, נענו בתשובה המפתיעה כי מדיניות המלון היא לגבות תשלום מאורחים שמפרסמים חוות דעת שליליות. ההפתעה היתה גדולה יותר, כשבתקנון המלון נכתב בפירוש: "למרות העובדה שאתה והרבה לקוחות מבלים במלון וחוזרים אליו, החברים שלך והמשפחה שלך עלולים לא לאהוב אותו. לכן, כל ביקורת רעה שתופיע בכל אתר אינטרנט תחוייב בעלות של 100 ליש"ט".

בני הזוג ג'נקינסון פנו מיד למועצה צרכנות ומסחר הוגן והגישו תלונה נגד הנהלת מלון ברודווי, אלא שגם שם התגלתה מבוכה, כשנענו כי אנשי המועצה מעולם לא נתקלו בתופעה דומה בעבר ולפיכך לא היו תקדימים לטיפולה ומניעתה.

הטענה היא, שלמלון מותר לפעול כדי למנוע ביקורות שליליות נגדו, אולם אין באפשרותו לפגוע בחופש הביטוי של אורחיו. בני הזוג, שדורשים החזר מידי של הסכום, מטורטרים כעת בין בית המשפט של העיירות בלקפול ווויטנהאבן, שתקנות הסחר שלהן שונות ומחייבות דיוני משפטיים.

אז בפעם הבאה שאתם כותבים ביקורת שלילית נגד המלון שבו התארחתם, כדאי שתקראו קודם את תקנון האירוח שלו - אחרת, זה עלול להסתיים בקנס מרגיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully