סופ"ש אורבני: תל-אביבית נופשת בעיר הגדולה

תמי שעיה

17.11.2014 / 9:43

בדרך כלל כשיוצאים לנופש בארץ, נוסעים לצפון או לדרום, לצימר, קמפינג או מלון. אבל תמי שעיה, תל-אביבית מזה שנים, החליטה לקחת את בן הזוג ולצאת לנופש במלון מפנק דווקא - בתל אביב. חופשה מתחת לבית

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א. אורי אקרמן,
חופש עירוני. הנוף מהבריכה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב/אורי אקרמן
"לאחר התלבטות קלה בחרנו, איך לא, בחבילה הקולינרית והוספנו גם spa קטן שיהיה - אם כבר אז כבר"

מסתבר לפעמים שלצאת לסופ"ש לא אומר שצריך לחצות את הארץ. מלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, הנמצא בסמיכות לשכונת נווה צדק, למרכז סוזאן דלאל ולמספר מסעדות מובילות בעיר, החליט לשלב את היתרונות הבולטים במיקומו האטרקטיבי וליצור ארבע חבילות אירוח שונות לסוף שבוע חווייתי בתל אביב.

עוד הצצה למלונות בוואלה! תיירות:
איזה מלון ישראלי נבחר בין 5 הטובים במזה"ת?
כך מאבדת אילת את מקומה על מפת התיירות
הכירו את מלון הלואוקוסט הראשון בישראל

כתל אביבית אדוקה וותיקה זה נראה לי קצת הזוי לצאת לחופשה בסופ"ש ליד הבית. אם כבר יוצא לי לצאת לסופ"ש, אז יאללה - צפון/דרום "ווט אבר" - רק לצאת מהעיר. ולכן עיקמתי קצת את הפנים כשקיבלנו הזמנה ממלון דיוויד אינטרקונטיננטל בעיר, לבוא לסופ"ש במלון ולבחור אחת מתוך ארבע החבילות שמציע המלון: החבילה הקולינרית, החבילה התרבותית, חבילת הסיור וחבילת ה-spa.

לאחר התלבטות קלה בחרנו, איך לא, בחבילה הקולינרית והוספנו גם spa קטן שיהיה - אם כבר אז כבר. את התרבות והסיור נעשה כבר לבד.

מלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א. אורי אקרמן,
ים וטיילת ממש למרגלותיכם. החדר במלון/אורי אקרמן

להיכנס ל"מוד" תיירים

במסגרת הסופ"ש האורבני, מאפשר המלון לעשות צ'ק-אין מוקדם וצ'ק-אאוט מאוחר. וזה בדיוק מה שעשינו. הגענו בבוקר, ניתקנו את עצמנו מעצם היותנו שכנים למלון ונכנסנו ל"מוד" התיירים.

קיבלנו חדר עם ים וטיילת שנחים לרגליו, הנחנו את חפצינו הלא מרובים ומיד יצאנו לנשנש משהו קטן בשוק הפשפשים -בכל זאת תיירים. ואכן הרגשנו תיירים: טיילנו לנו בסמטאות השוק, נשנשנו, רכשנו ואצנו לנו לחדרינו המפנק במלון לשנ"צ של שישי, שהתארך כמעט עד לשעת ארוחת הערב שהוזמנה לנו על-ידי קונסיירז' המלון במסעדת "הרברט סמואל".

את הרברט בחרנו מתוך ארבע המסעדות שהוצעו לנו (דלאל, מנטה ריי, מסעדת הטרקלין או מסעדת מלון "חצרות יפו").

עוד באותו נושא

חרדים לתיירות: המלון שמנסה לעשות שינוי בטבריה

לכתבה המלאה
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א. עמית גירון,
להימרח בחמאה בריחות שונים. הספא במלון/עמית גירון

שבת בבוקר: ג'חנון או מסאז'?

בשבת בבוקר ביקשנו שיביאו לנו ארוחת הבוקר לחדר, והתפנקנו לנו עד הצהריים. לאחר מכן ירדנו למסאז' ב-The Spa המחודש של המלון. וחברים, זה הרגע להרחיב את הדיבור: ה-ספא הוא אחד הדברים השווים בתל אביב. מעבר לעיצוב המושקע ולפינוקים הקטנים, חוויתי את הטיפול הכי מדהים ומפנק שקיבלתי מאז שהגעתי לגיל העיסויים.

למעסה קסניה המדהימה שנבחרה לי, היה חשוב קודם כל לדעת איזו מוזיקה תנעים לי את 50 דקות הפינוק ובאיזה ריח אבחר עבור החמאה שתעטוף אותי מכף רגל עד ראש. היה לה חשוב גם לדעת אם טמפרטורת המיטה (כן חברים, מיטה מחוממת!) נעימה לי. תענוג רצוף של 50 דקות שעבר לי בשנייה, אז מיד הזמנתי לי עיסוי לעוד שבועיים - לתחזק זה הכי חשוב.

מלאים במרץ ואנרגיה מוזרמת בגוף הלכנו לנו כמו שני תיירים אמיתיים להריח את ריח הים ולאכול פירות ים באוויר הפתוח. בערב אספנו את חפצינו בעצב ונפרדנו לשלום מהסופ"ש המושלם והמפנק בתל אביב. שווה לנסות.

את אחת מחבילות הסופ"ש תוכלו לבחור עד סוף חודש מרץ, כשמחיר החל מ-1,800 שקלים.