וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: טיול בשביל המסוכן בעולם

3.11.2014 / 16:12

שביל העץ הרעוע שצמוד למצוק בהר הואשן בסין, המתנשא לגובה של 2,154.9 מ', נחשב למפחיד בעולם. צועדים בו רק מטיילים אמיצים, שמאובטחים לקיר. אחד מהם החליט לנתק את עצמו מהעוגנים ותיעד את הטיול המטורף בעולם. זה הזמן לעבור לכתבה הבאה

השביל המפחיד בעולם הר הושאן בסין. Jukin Media מתוך יוטיוב, צילום מסך
טיול בגובה של יותר מ-2,000 מטר בשביל המסוכן בעולם. הושאן/צילום מסך, Jukin Media מתוך יוטיוב

לא חסרות הרפתקאות וטיולים מפחידים בעולם, אבל טיול בהר הואשן בסין, שגובהו 2,154.9 מטרים, הוא ללא ספק המסלול המפחיד ביותר שיש בעולם.

הר הואשן הוא אחד מחמשת ההרים המפורסמים ביותר בסין, שבמשך שנים שימש צליינים וקיסרים שסגדו לדת הטאויזם והבודהיזם. ההר נמצא בפרובינציית שאאנשי (Shaanxi) במרכז סין ונמנה עם הרי הקין (Qin Mountains) בסין, המחלקים את סין לצפון ודרום.


עוד טיולים מטורפים בוואלה! תיירות:
בלתי נתפס: צפו בסלפי הכי מטורף בעולם!
10 גשרים מדהימים שיצר הטבע בעולם
שלח לי שקט: המקומות הכי נידחים בעולם
זה רשמי: נבחר האי היפה ביותר בעולם


אחד השבילים המטורפים המובילים לפסגתו של הר הואשן, אם לא המטורף ביותר, נבנה כגשר עץ במצוד לקיר המצוק ברוחב של עשרות סנטימטרים בודדים, כשניתן ללכת עליו בעודך קשור ומאובטח לטבעות ברזל שמעוגנות לקיר המצוק.

ההליכה מפחידה על הגשרון הרעוע גרמה למטייל אמיץ (ואולי גם קצת טיפש) לתעד את עצמו בצילום סלפי, כשהוא משחחר את חבלי האבטחה מהקיר והולך על הגשר תוך כדי צילום. מתחת למטייל ניתן לראות פסגות אחירות של הרים ותהום בלתי נגמרת, שעליה מחפים עננים.

צפו במטייל המטורף בשביל הושאן בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully