וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 סיבות לצאת לחופשה דווקא עכשיו

שימי ראובני

31.8.2014 / 9:21

החבר זרק אותך? פיטרו אותך מהעבודה? הכרת? תיירת בארץ ואתה חושב שהיא אהבת חייך? או אולי קצת כסף שנשאר לך בחיסכון - לא חסרות סיבות לטוס לחו"ל, אבל הנה הכי טובות שיש

תיירת מחזיקה דרכון שדה תעופה חופשה. ShutterStock
פשוט לעזוב הכל ולעשות מה שבאמת בא לך. ח-ו-פ-ש-ה/ShutterStock

זו לא השמש הקופחת של סוף אוגוסט ואחוזי הלחות המהבילים, גם לא הצורך להרגיע את הילדים המתרוצצים בין הסלון למטבח. זה לא שזכיתם באיזו הגרלה מפוקפקת וגם לא הדחף לברוח מבישולי החג המתישים. זה משהו אחר שקורה לכם ורק אתם יכולים להבין מדוע אתם מוכרחים לברוח מכאן - עכשיו!.

התחתונים האהובים עליכם, הספר שמחכה כל השנה שתקראו אותו, כיסוי העיניים שהתמלא אבק - יש לכם כמה שעות לחשוב על כל מה שתצטרכו. ליקטנו עבורכם חמישה מקרים בהם תהיו פשוט חייבים לצאת לחופשה.


הכתבות הכי חמות עכשיו בוואלה! תיירות:
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
וחברת התעופה הטובה בעולם היא...
כחום הגוף: מיהם התיירים המתפשטים בעולם?

1. פיטורים מהעבודה

את עובדת במשרד מסודר כבר שמונה שנים. יום בהיר אחד, בלי התלחשויות מוקדמות מצד המזכירות הרכלניות, נשלח מייל בתפוצה לכל העובדים, "יש לרדת במיידי לחדר הישיבות". בלב כבד הודיעה מנכ"לית החברה על הקיצוצים שהיא חייבת לנקוט בהם. בצהריים כבר השאירו לך את מכתב הפיטורים על המקלדת. בקצה המסדרון את מבחינה בכמה ארגזים ריקים שהשאירו הבנות העצלניות מהדואר ומתחילה לראות את הסוף. הדבר היחיד שאת מצליחה לחשוב עליו הוא כמה כסף את אמורה לקבל מהם בדמי הפיצויים? המחשבון בנייד הצביע על סכום נאה.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל
איפה הכי כדאי לשכור רכב לחופשה בחו"ל?
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?


את מתקדמת לחדרה של המנכ"לית השמנמנה "אני לא עוזבת עוד חודש, אני רוצה לעזוב כבר מחר", את מפצירה בה. לאחר שהיא מבינה שאם היא תעז לחשוב על החוזה שאת מפרה, תיזכרי בכל הפעמים שהיא הפרה את זכויות העובדים בחברה, אתן מגיעות להסכמה שמחר יהיה יומך האחרון במשרד. את יוצאת מהבניין הגבוה והוזה בראשך שורות של בניינים נוצצים במנהטן. פוקחת עיניים מבינה שאת עדיין כאן ומתקשרת לחברה המובטלת שלך. יחד אתן מחפשות את הדרך המהירה ביותר אל התפוח הגדול.

2. אהבת חייך

יום שבת, שיא הקיץ. תוך כדי התמודדות עם הנגאובר, יצאת לפגוש חברים בים לבירות ומטקות. בעודך מנסה לחבוט במטקה בדייקנות ,לא יכולת שלא להסיט את המבט אל הבחורה הכי מדהימה שראית כל הקיץ ובשניות חטפת את הכדור, בראש.

"Are you ok? Does it hurt?", היא שאלה בעודך מסוחרר משילוב של המכה בראש ומזה שהיא בכלל פנתה אלייך. חייכת חיוך טיפשי ואמרת לה ש"בטח, כן הכול בסדר". מבולבל קלות, סימנת לחבר שלך להתנדף מהאזור, כדי שתלך לשבת איתה ועם החברה שלה.

חילופי טלפונים הובילו לשבועיים בהם לא יצאת מהדירה של אותה בחורה גרמניה, שהגיעה הנה מברלין בפעם הראשונה. כשהסעת אותה אל השדה, היא השאירה לך מכתב שבו חשפה את כל מה שגרמת לה להרגיש ופירטה בדיוק איך תגיע אל דירתה הברלינאית, כשתנחת שם. ידעת שאם לא תכה בברזל כל עוד הוא חם - לא תסלח לעצמך, אז ביטלת את כל התוכניות לשבועיים הקרובים ויום למחרת כבר קנית לה ארנבוני שוקולד בדיוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שער ברנדנבורג בברלין. Max Baumann, ShutterStock
ברליו וגם האהבה שלך מחכות לך. שער ברנדנבורג בבירת גרמניה/ShutterStock, Max Baumann

3. עבודה לא חוקית

הבן שלכם סיים את הצבא בהצטיינות והחל לחלום על הטיול לדרום אמריקה, שבו יפרוק כל עול. תוך כדי שהוא מרחף על ירח עשוי מאלפחורס, הוא מגלה שהוא מוכרח לעשות הרבה כסף ומהר. הוא טס לארה"ב במטרה לעבוד בעגלות, להרוויח הון ולהתעופף משם אל הנופים והצוקים. בקניון הכי עמוס ב-L.A הוא נאלץ למכור בייבליס לנשים בגיל העמידה.

לרוע מזלו, המשטרה המקומית פושטת על כל הקניונים, במטרה לעצור זרים שעובדים ללא אישור. בנכם מובל באזיקים אל הניידת ומשם אל המעצר. הוא מחייג לארץ ואתם שומעים את הקול המבוהל שלו מבעד ל-15 שעות הטיסה. אין לכם ברירה אלא לעשות כמה טלפונים ולהתחיל לארוז - מה לא עושים בשביל הילדים?

כשאתם מגיעים ומחלצים אותו לאחר יומיים בתא המעצר, אתם מחליטים שאם כבר טסתם עד לשם, למה שלא תצטרפו אליו לדרום אמריקה? כך תשגיחו עליו מקרוב וסביר להניח שתהרסו לו את רוב הכיף. הוא לא יהיה רשאי לפצות את פיו ופשוט יחכה שתתעייפו ותסתלקו משם חזרה לישראל.

4. לב שבור

חמש שנים של שיכרון חושים ירדו לטמיון ברגע אחד. עד הערב עוד דמיינת את מסיבת הרווקות המטורפת ואת שיר הכניסה הדביק שלכם, ואז - בלי כל ציפור שלחשה לך, ארבע מילים גרמו לך לזנק מהספה בבהלה - "מאמי, אנחנו צריכים לדבר".

תוך יום כל הדברים שלו כבר לא היו בדירה. החברות עם הממחטות הגיעו לישון איתך וגם הידיד הגיי שלך והציע שתעשו יחד ילד ותקראו לו "סתיו". אפילו השכנה הניחה לך על יד הדלת צנצנת עוגיות מתוקות וליקר דובדבנים ישן, זה הזכיר לך את ערב השכרות בפריז, שבו בזבזתם את כל הכסף שהיה לכם על דובדבנים שקניתם מאיזו קבצנית.

רצית להתרחק מכל מה שעדיין מדיף את הריח שלו. בקיוסק מכרו לך חטיף מקסיקני וגלידת קינמון, אחרי שחיסלת הכל תוך כמה דקות ידעת היטב מה את צריכה. מצאת עוד בחורה במצבך באתר "שבורות לב" ויחד המראתן למחרת אל לגונות עמוסות גברברים מקסיקנים, ששמחו להגיש לכן קפה אל המיטה, כשהתעוררתן על הפוטון שלהם בבוקר.

אישה בכובע קש ובבגד ים על החוף. ShutterStock
להתרחק מכל מה שעדיין מדיף ממנו. קחי חופשה לנקות ת'ראש ואת הלב/ShutterStock

5. זכייה כספית

16:00 אחר הצהריים במשרד. אתה יוצא למרפסת העישון כדי להתאוורר מכל הניירת והלקוחות הנוראיים. בכמה דקות בהן רצית קצת שקט, בעל הדירה מתקשר ומבשר לך שהחליט לתת את הדירה לבתו הקטנה, יש לך חודשיים לפנות אותה. הוא לא שכח להזכיר לך שאתה חייב לו 2,500 שקלים על החודש שבו חזר לך הצ'ק. היום הזה הולך והופך שחור מרגע לרגע. אתה מגיע לדירה מיואש, רגע לפני שאתה נזרק על הפוף, אמא שלך מתקשרת. "תגיד מה עם הלוטו שמילאת לפני שבועיים?"

"בכלל לא בדקתי את זה, למי אכפת?" אתה מבטיח שתבדוק מחר ומנתק. למחרת בבוקר אתה מוצא את הטופס, משום מה בתוך המקרר. אתה יוצא מהבית ובדרך לעבודה אתה עובר בדוכן לבדוק מה עלה ב..."האאאאאאאאאאאא" זה כל מה שהצלחת להוציא מהפה כשנייה לאחר הבשורה. "32? באמת?!?!". ראשך הפך סחרחר, הלב שלך רץ עד אוקלהומה והזעת בכל הגוף.

לפני שאתה מברך את האמא הנפלאה שלך, אתה מחייג לעבודה. "היי, אבי? תגיד להם שאני לא מגיע היום, גם לא מחר. שומע, תגיד להם שאני כנראה לא אבוא השבוע וגם לא בשבוע שאחריו. אתה יודע מה, תגיד להם שישכחו ממני!" אתה מחבק את המוכר בדוכן, אחריו אתה מחבק כל בן אדם שנקלע לדרכך ומדלג בקלילות את כל הרחוב. אתה מגיע הביתה ומזמין חדר במלון הכי יקר בטוקיו, לעוד יומיים! גם אם לא תספיק להגיע, מה זה משנה?!

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully