וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדלהי ב-5 שעות: אייר אינדיה תטוס מנתב"ג להודו ממרץ הקרוב

7.2.2018 / 12:58

חברת התעופה ההודית, אייר אינדיה, תחל לטוס ככל הנראה כבר בחודש הבא לישראל מהעיר דלהי, ובכך תשבור את המונופול של אל על בעוד קו במזרח. עם זאת, עדיין לא ניתן לרכוש כרטיסים באתר החברה

מטוס בואינג 787 דרימליינר אייר אינדיה. ShutterStock
עוד תחרות לאל על במזרח. אייר אינדיה/ShutterStock

אייר אינדיה, שכבר עשתה סימנים על פתיחת קו לארץ לפני כשנה, תחל ככל הנראה לטוס לישראל כבר בחודש הבא (20 במרץ) מדלהי לתל אביב, כך לפי ה"אינדיה טיימס" ההודי.

לפי הפרסום, חברת התעופה תטוס לישראל שלוש פעמים בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי, כשהיא תזכה למענק פתיחת קו של 750 אלף אירו, לפי מדיניות משרדת התיירות. באתר מצוטטת לידיה וייצמן, דוברת במשרד התיירות, ולפי דבריה "משרד התיירות ייאשר את המענק לאייר אינדיה בתגובה לבקשה שלהם לטוס לארץ שלוש פעמים בשבוע בסך של 250 אלף אירו לכל טיסה בשבוע, ובסך הכל שלוש טיסות", נכתב.

על ידי הפעלת הטיסות, תשבור למעשה אייר אינדיה את המונופול של אל על על הקו להודו, כשכיום טסה החברה הישראלית לעיר מומבי בטיסה שאורכת כשמונה שעות. אייר אינדיה קיבלה אישור מערב הסעודית לטוס לישראל מעל שטחה, כך שזמן הטיסה יקוצר בכשלוש שעות, ויעמוד על חמש שעות טיסה בלבד בין המדינות.

קו הטיסות החדש עמד על הפרק בביקורו של ראש הממשלה נתניהו בחודש הקודם בהודו, כשנפגש עם ראש הממשלה נרנדרה מודי. לפי משרד התיירות, מספר התיירים ההודים שהגיעו לישראל בשנה האחרונה עומד על 60 אלף - עלייה של 31 אחוזים מהשנה שעברה.

כזכור, השבוע הודיעה חברת ארקיע על פתיחת קו טיסות לתאילנד במחיר של כ-350 דולרים לכיוון, ובכך שברה את הבלעדיות של אל על גם לקו לתאילנד. הפעלת הטיסות להודו מתווספות גם לתחרות על המזרח ביחד עם חברות תעופה נוספות, כמו היינאן איירליינס לסין וקתאי פסיפיק להונג קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully