וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יותר חשוב לנוסעים בטיסה: ארוחה או אינטרנט? תתפלאו

27.5.2016 / 0:32

סקר שערכה חברת שירותי חיבור לווייני סלולרי, וכלל 9,000 לקוחות של חברות תעופה, מצא שהרוב (54%) היו מוותרים על ארוחה בטיסה תמורת גלישה באינטרנט. אחרים היו מוותרים גם על שירותי בידור ודיוטי-פרי באוויר. ואתם? ענו על הסקר שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעדיפה לגלוש בוואלה! תיירות מאשר לאכול בטיסה, ובצדק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה רוב האנשים שטסים היו מעדיפים שיהיה להם במהלך הטיסה - ארוחה טובה או חיבור לאינטרנט? ובכן תוצאותיו של סקר חדש מראים שיותר ממחצית מהנוסעים היו מעדיפים לגלוש בטיסה, מאשר לאכול בה, כי תמיד אפשר להכין סנדבוויץ' טוב לשהייה באוויר, נכון?


עוד על הגלישה שלכם בחו"ל:
באיזה נמלי תעופה בעולם יש אינטרנט חינם?
לאיזה אתר גולשים הכי הרבה מהנייד בחופשה בחו"ל?
באיזה אתר אינטרנט ישראלים מזמינים חופשה הכי הרבה?
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל


כמעט כל הנשאלים (92 אחוזים) היו רוצים שיהיה להם חיבור לרשת בטיסה, כך לפי הסקר שערכה חברת אינמרסט (Inmarsat), שעוסקת בשירותי חיבור לווייני סלולרי ללקוחות חברות תעופה. כשזה מגיע לבחירה בין אוכל לאפשרות גלישה במטוס, 54 אחוזים מהנשאלים היו מעדיפים אינטרנט.

הסקר, שכלל 9,000 נשאלים מ-27 מדינות באירופה, אסיה ואוסטרלאסיה (אוסטרליה, ניו זילנד וגינאה החדשה) ודרום אמריקה, שכולם טסו עם מכשיר שניתן לגלוש בו בשנה האחרונה.

רוב הנוסעים (83 אחוזים), כך נמצא בסקר, בחרו את חברת התעופה שבה יטוסו בעקבות היכולת שלה לספק חיבור לאפליקציות, אימיילים ובידור בטיסה, כמו סרטי וידאו. בנוסף, נוסעים יהיו מוכנים לשלם עבור חיבור טוב לאינטרנט. למעשה, אמינות לגבי עוצמת החיבור לרשת היא הדבר החשוב ביותר עבור הנוסעים, כש-75 אחוזים מהם טענו שזוהי נקודת מפתח לגבי ההתחברות שלהם לשירות גלישה באוויר, בעוד מהירות הגלישה היתה גורם חשוב ל-19 אחוזים. 1 מתוך 10 נוסעים טען שהוא לא הצליח להתחבר לרשת באוויר באופן ראוי.

אפליקציית טיולים כרטיס טיסה אלקטרוני. ShutterStock
92 אחוזים היו רוצים שיהיה להם חיבור לרשת בטיסה/ShutterStock

78% מצפים שהאינטרנט יחליף את מערכת הבידור בטיסה

עוד נמצא בסקר, שככל שהטיסה יותר ארוכה, ויש בה יותר זמן "מת" להעביר", אין בהכרח דרישה גבוהה יותר לחיבור באוויר. אנשים היו מוכנים לשלם עבור ווייפיי בין אם זה לטיסות קצרות (64 אחוזים), בינוניות (68 אחוזים), או ארוכות-טווח (69 אחוזים).

החיבור לאינטרנט בזמן טיסה הוא כל כך חשוב, עד שלא רק שרוב הנשאלים היו מוותרים על ארוחה במטוס, אלא גם על שירותי בידור בזמן הטיסה ואפילו על רכישת מוצרי דיוטי-פרי.

יש לציין, שרוב חברות התעופה כיום מציעות שירותי גלישה אינטרנטית בטיסות שלהם (למרות שקיימת בעיה מסוימת בטיסות מעל האוקיינוס האטלנטי ושאר אוקיינוסים), אולם על חברות התעופה לשים יותר דגש על גלישה באוויר, היות ו-78 אחוזי מהנשאלים בסקר מצפים לראות את האינטרנט מחליף את מערכת הבידור בטיסה בחמש עד עשר השנים הבאות.

ומה איתכם: הייתם מוותרים על ארוחה בטיסה עבור גלישה באינטרנט? טקבקו לנו!

עוד באותו נושא

באיזו מדינה גונבים הכי הרבה מכשירי סלולר לישראלים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully