וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת האוויר קורקעה: שמנה מדי כדי לטוס

בחברת התעופה הסינית, צ'ינגדאו איירליינס, לא אוהבים שהדיילות חורגות מתנאי הקבלה שמציבים לדיילות, שצריכות לשקול בין 50 ל-68 קילוגרם. החברה: "אנחנו מודאגים שסנטרדים חריגים של משקל גוף יפגעו ביכולות הצוות להגיב במצבי חירום"

TM'z Veterinary Clinic

צפו בדייל שמנמנן, אבל קורע מצחוק

חברת תעופה סינית מואשמת על ידי התקשורת המקומית בכך שלא אפשרה לאחת הדיילות שלה לעלות על מטוס ולבצע את עבודתה, זאת כיוון שחרגה מתקנות החברה הנוגעות ליחס בין הגובה והמשקל של דיילי האוויר.


עוד על דיילות ודיילים בוואלה! תיירות:
צפו בסרטון הנועז שגרם לפיטורי דיילת אוויר
"עשית את זה במטוס?" דברים שלא אומרים לדיילת
לוהט בשחקים: ה"טינדר" של הדיילות והטייסים


אחד מחברי הצוות של חברת התעופה צ'ינגדאו איירליינס, אישר בשיחה עם עיתון סיני כי מנע מהדיילת לעלות על המטוס מטעמים של עודף משקל, אולם סרב למסור פרטים נוספים. בצ'ינגדאו איירליינס אכן קיימות תקנות מחמירות באשר לדרישות משקל הגוף המותר לעובדים, אולם החברה הכחישה כי מי מהם פוטר או כי נמנע ממנו לעבוד כיוון שלא עמד בתקנות - כך לפי דיווח של "סאות' צ'יינה מורנינג פוסט", היוצא לאור בהונג קונג. החברה סירבה לבקשת העיתון לספק פרטים נוספים על התקרית מעוררת המחלוקת.

לפי הסטנדרטים הנוכחיים של צ'ינגדאו איירליינס, כפי שאלה מפורטים באתר האינטרנט שלה, כל אישה המעוניינת להגיש מועמדות לעבודה כדיילת אוויר חייבת להיות בגובה של בין 165 ל-172 ס"מ, ובמשקל של בין 50 ל-68 קילוגרם. כל דיילות החברה חייבות להיות מתחת לגיל 30. "אנחנו מודאגים מכך שסנטרדים חריגים של משקל גוף יפגעו ביכולותם של חברי צוות המטוס להגיב במצבי חירום, ואנחנו מקווים שחברי הצוות ישמרו על כושר גופני נאות", מסרה החברה בתגובה לפנייה אליהם בנושא התקנות לקבלה לעבודה.

אולם למרות תגובת החברה, מבדיקה עולה כי הדרישות אותן היא מטילה, מחמירות לעין שיעור מאלה המפורטות במנהלת התעופה האזרחית של סין. על פי התקנות הלאומיות, על דיילות אוויר להיות בגובה של בין 160 ל-172 ס"מ, ובמשקל של בין 45 ל-73 קילוגרם.

אין זו הפעם הראשונה שבה עולה לדיון ציבורי סוגיית המשקל המותר במטוסים. מוקדם יותר החודש הודיעה חברת התעופה "אוזבקיסטן איירליינס", כי החל מעתה כל הנוסעים באמצעותה יידרשו להישקל, ביחד עם המזוודות שלהם, בטרם העליה למטוס. החברה הודיעה כי מטעמים של צנעת הפרט המשקל של הנוסעים לא ייחשף, אולם משמעות ההחלטה היא כי נוסעים מסוימים בעלי עודף משקל יידחו מטיסות עמוסות במטוסים קטנים אם יחרגו מתקנות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully