וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונייט שגרה מזוודה לחלל וחיכתה שתיפול. זה מה שקרה לה. צפו

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 16:06

איך בודקים עמידות של מזוודה? משגרים אותה לגובה של 40 ק"מ לחלל ומחכים שתצנח חזרה לארץ. זה בדיוק מה שעשתה חברת סמסונייט לטרולי החדש שלה. איך זה נגמר? צפו

מלון החלל אורורה של "Orion Span"/Orion Span

יצרנית המזוודות סמסונייט (Samsonite) שיגרה מזוודה לגובה של כ-40 ק"מ באוויר, כדי לבחון את עמידותה בהתרסקות - ולא רק ששהיא עברה את המבחן - כל הפעלול תועד בסרטון.

מזוודת ה-Proxis Global Carry-on Spinner, הנמכרת כיום במחיר של 425 דולר, הוזנקה לעבר החלל ואז ירדה לכדור הארץ - שם היא נחתה בצורה מרהיבה, כך לפי קטעים שפרסמה החברה.

לאחר עמידה בטמפרטורות נמוכות כמו מינוס 30 מעלות צלזיוס, המזוודה הצליחה לרדת מהסטרטוספירה במהירויות מבוקרות, הודות למערכת מצנחים לפריסה עצמית, כך דיווח אתר התיירות Travel + Leisure.

ההישג הושג בשיתוף עם סוכנות השיווק Sent Into Space ("לשלוח לחלל"), שמתמחה בשליחת מוצרים לשמיים כדי לראות אם הם יכולים לשרוד את ההרפתקה.

מזוודת ה-Proxis Global Carry-on Spinner ששוגרה לחלל

"לזרוק את המזוודה כנגד הר"

זו המזוודה הקלה והקשיחה ביותר של החברה אי פעם - ומשקלה 4.6 קילו בלבד. המעטפת החיצונית עשויה מרוקסקין, חומר שנוצר עבור המותג ועשוי מ"חומר שניתן למחזור, רב-שכבתי ומגיב מאוד לתנאים שונים", כל לפי Travel + Leisure.

"המזוודה מאוד חזקה אבל קלת-משקל במיוחד, וביחס שבין משקל לחוזק - זה המקום ממנו מגיע החוסן", אמרה סגנית נשיא לעיצוב וחדשנות בסמסונייט אוליאדה בופאנה.

סוכנות Sent Into Space שגרה לחלל מגוון רחב של מוצרים לאורך השנים - מבלנדרים ועד בובות ברבי. "ההוראות של סמסונייט היו פשוטות - ונועזות" שיתף ד"ר כריס רוז, ראש הפרויקטים והפיתוח העסקי של Sent Into Space. המותג ביקש ממנו "לזרוק" את המזוודה כנגד הר - וזה מה שהוא עשה. "אני שמח שיכולנו למצוא את ההר הזה עבורם", הוא הוסיף, "כי הצילומים מדברים בעד עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully