וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה חדשה מגיעה לישראל: זה היעד שיעלה לכם 488 דולר

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 11:45

חברת צנטרום אייר (Centrum Air) האוזבקית תחל להפעיל החודש קו דו שבועי מתל אביב לטשקנט, לבירת אוזבקיסטן. החברה הוקמה בתחילת 2023 ותטוס בקו פעמיים בשבוע. המחיר יכלול טרולי, בחירת מושב וארוחה

טיול באוזבקיסטן/צילום: זיו ריינשטיין

צנטרום אייר (Centrum Air), חברת הלואוקוסט האוזבקית, הודיעה כי ב-30.10 תחל להתפעיל קו דו שבועי בין תל אביב לטשקנט בירת אוזבקיסטן.

בכוונת החברה להפעיל על הקו לתל אביב את מטוס האיירבוס A321neo החדש, שמכיל 221 נוסעים. מחיר הטיסה, נכון להיום, מתחיל ב-488 דולר וכולל טרולי, בחירת מושב וארוחה. טיסה C6371 תצא מטשקנט (TAS) בימים שלישי ושבת בשעה 20:10 ותגיע לתל אביב (TLV) בשעה 22:40 שעון מקומי. טיסה C6372 תמריא מתל אביב בימים ראשון ורביעי בשעה 00:05 ותנחת בטשקנט בשעה 7:40 לפי שעון.

הטסים בצנטרום אייר מתל אביב יוכלו לבחור בין שלושה סוגי מחירים: בסיסי, אופטימל וקומפורט. מחיר בסיסי (Basic) מציע בחירת מושב, ארוחה וכבודה של תיק אישי ותיק יד עד 7 ק"ג, אותו ניתן לשלוח לבטן המטוס או ככבודת יד. מחיר אופטימל (Optimal) מציע בנוסף גם מזוודה של עד 23 ק"ג לשליחה לבטן המטוס וכרטיס קומפורט (Comfort), מאפשר מזוודה עד 32 ק"ג.

חברת צנטרום אייר. Antonbabich, ויקיפדיה, אתר רשמי
שמים את אוזבקיסטן במרכז. צנטרום אייר/אתר רשמי, Antonbabich, ויקיפדיה

מתחילת השנה טסו לאוזביקסטאן 39,928 ישראלים

החברה, שבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של טשקנט, הוקמה בתחילת 2023 כחלק מיוזמה ממשלתית שמטרתה לשפר את איכות הקשרים האווירים של תושבי אוזבקיסטן. הצי של חברת התעופה הפרטית כולל כיום 5 מטוסי איירבס חדשים, שטסים ל-14 יעדים ברחבי אסיה והמזרח. בין יעדי ההמשך שהחברה מפעילה אליהם טיסות סדירות מטשקנט נמצאות: איסטנבול (טורקיה), דובאי, סנט פטסבורג (רוסיה), ג'ואנגז'ו (סין), שארם א-שייח, באטומי וטביליסי (גיאורגיה).

מתחילת השנה טסו לאוזביקסטאן 39,928 ישראלים, ירידה של 4% בלבד בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. חודש השיא של היעד נרשם בספטמבר, אז טסו ליעד 8,650 נוסעים - גידול של 35% בהשוואה להיקף הנוסעים בספטמבר אשתקד.

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ"ל APG Isreal מקבוצת ממן שמייצגת את חברת התעופה בארץ: "אנו שמחים על הבחירה של צנטרום אייר. אין לי כל ספק כי הסכם ה-GSA מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של החברה לשוק הישראלי ויאפשר לנו להציע למארגני התיירות ולסוכני הנסיעות את הסלוטים הטובים ביותר בקו בין ת"א לטשקנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully