וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו 5 שדות התעופה הכי גרועים באירופה - ואל הראשון כולכם טסים

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 11:27

זמני המתנה ממושכים, בעיית התמצאות בגלל שילוט לקוי, צפיפות-יתר וגם היצע קולינרי בעייתי. קבלו את 5 שדות התעופה שכדאי להימנע מהם באירופה

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

כולנו מכירים את זה מקרוב: חלק משדות התעופה ברחבי אירופה מציעים עיצוב מודרני, שירות יעיל וגם "חוויית נוסע" נעימה. מצד שני, יש גם שדות תעופה שממש בודקים באופן קבוע את גבולות הסבלנות של הנוסעים. אתר Tourism Review מדווח על דירוג חדש המראה היכן מצפה לכם סיוט.

זמני המתנה ממושכים, מתקנים גרועים וצוות לא ידידותי הם רק חלק מהסיבות שעלולות לגרום לתסכול ולעצבנות בקרב המטיילים. מעבר לזה, בזמנים של לחץ (חופשות, חגים), שדות תעופה רבים באירופה מגיעים למגבלות הקיבולת שלהם, מה שעלול להרוס לכם את החופשה - בדרך הלוך וגם בדרך חזור. הדירוג האחרון שנעשה בנושא יגלה לכם אילו שדות תעופה זקוקים לשיפור דחוף. דירוג זה מבוסס על נתונים שלוקטו ממפות גוגל, תוך שימוש בדירוג הממוצע של גוגל ובמספר הביקורות של כל שדה תעופה ביבשת.

שדה התעופה הכי גרוע באירופה. ShutterStock
שדה התעופה הכי גרוע באירופה/ShutterStock

5. שדה התעופה שרלרואה, בלגיה: צפוף מדי

שדה התעופה שרלרואה (Charleroi) משמש בעיקר חברות תעופה לואו-קוסט. על פי הדירוגים שנכתבו עליו, לעתים קרובות הוא צפוף מדי. הנוסעים מתלוננים גם על חוסר הנוחות ועל מגוון השירותים המצומצם. הדירוג הממוצע שלו עומד על 3.2.

עוד בוואלה

לא תאמינו: מדינות בעולם שאין להן שדה תעופה

לכתבה המלאה
שדה התעופה שרלרואה בבלגיה. ShutterStock
שדה התעופה שרלרואה בבלגיה/ShutterStock

4. שדה התעופה ברלין ברנדנבורג, גרמניה: קושי בהתמאצות

לאחר היסטוריית בנייה ארוכה ובעייתית, שדה התעופה של ברלין עדיין לא פועל במלואו. מטיילים התלוננו על הארגון הלא יעיל ועל הצורך בשילוט ראוי, מה שמקשה על ההתמצאות. נוסעים נתנו לשדה התעופה ברלין ברנדנבורג דירוג ממוצע של 3.1.

שדה התעופה ברנדנבורג ברלין. רויטרס
שדה התעופה ברנדנבורג ברלין/רויטרס

3. שדה התעופה של מנצ'סטר, בריטניה: והמטיילים עדיין נוהרים

שדה התעופה של מנצ'סטר דורג כשדה התעופה האירופי השלישי הגרוע ביותר, עם ציון ממוצע של 3.1 במפות גוגל, וזאת על סמך 27,202 ביקורות. למרות הדירוג הנמוך, אלפי נוסעים חולפים דרך שדה התעופה הזה מדי יום, ועושים את דרכם ליעדים ברחבי העולם, מה שמראה שלמרות הכל - הוא ממשיך להיות פונקציונלי.

שדה התעופה במנצ'סטר. ShutterStock
שדה התעופה במנצ'סטר/ShutterStock

2. שדה התעופה בורדו-מריניאק, צרפת: גם האוכל לא משהו

נמל התעופה בורדו-מריניאק (Bordeaux-Mérignac) בצרפת מדורג במקום השני הכי גרוע, עם ציון ממוצע של 2.8. התלונות העיקריות של כותבי הביקורות כוללות תהליכים איטיים, מחסור במקומות ישיבה למטיילים וגם היצע קולינרי גרוע.

שדה התעופה בורדו-מריניאק בצרפת. ShutterStock
שדה התעופה בורדו-מריניאק בצרפת/ShutterStock

1. שדה התעופה הרקליון, יוון: הכי גרוע

בהתבסס על ביקורות משתמשים בגוגל מפות, עולה ששדה התעופה הבינלאומי של הרקליון שבאי כרתים, סומן כשדה התעופה הגרוע ביותר באירופה. הוא קיבל ציון ממוצע מאכזב של 2.6, בהתבסס על יותר מ-21,000 ביקורות. על פי הדירוגים הללו, אין ספק שהמבקרים נתקלו בבעיות רבות בשדה התעופה הזה. למרות מיקומו הנוח כשער כניסה לאי כרתים, שדה התעופה של הרקליון לא הצליח לעמוד בציפיות המטיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully