וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג נענשו לאחר שביצעו "אקט מיני מתחת למעיל" דקות לאחר המראת המטוס

27.10.2024 / 0:09

אנטוניה סאליבן ובראדלי סמית' ניסוו להסוות את עצמם עם מעילים על המושב, אבל נערה שישבה מאחוריהם ראתה הכול. השופטת לא התחשבה בתירוצים שלהם והם נענשו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה שנתפסה כשהיא "מענגת" את חבר שלה במהלך טיסת איזי ג'ט סיפקה תירוץ מוזר מאוד למעשיה. אנטוניה סאליבן נתפסה במעשה מגונה יחד עם החבר שלה בראדלי סמית' בטיסה מבריסטול לטנריפה. עדי ראייה שיבו לידם זיהו "תנועות יד חשודות ונמרצות" בין בני הזוג בזמן שהם ישבו על מושב הטיסה. זמן קצר לאחר ההמראה, נשמע סמית מבקש מחברתו "לאו** לו" לפני שחברתו כיסתה את ברכיו בכמה מעילים ונענתה לבקשתו.

סאליבן טענה בפני הדיילות שהיא רק מלטפת את רגלו של החבר שלה, אך הנוסעים האחרים לא השתכנעו. עד אחד, נערה אחת אמרה לאמה "אני יכולה לראות את איברי הגוף האינטימיים שלו", על פי הדיווח ב"סאן". בני הזוג, שניהם בשנות ה-20 לחייהם מוויילס, הורדו מהמטוס היישר לזרועותיהם של אנשי משטרה עם הנחיתה בבריסטול.

"לאחר כמה דקות, העדה שמה לב לכך שהזוג סידר כמה מעילים על ברכיו של סמית', ולאחר מכן התרחשו תנועות ידיים נמרצות מתחת למעיל", אמרה התובעת מארי דוילי בבית המשפט של בריסטול.

סאליבן, בת 20, וסמית', בן 22, הודו במשפט שנערך בסוף ספטמבר הודו בסעיף אחד של ביצוע מעשה מיני במקום ציבורי ובגזר הדין של בני הזוג אמרה השופטת לין מתיוס: "לא התחשבתם ברגשותיהם של נוסעים אחרים. ישבה מאחוריכם ילדה שהיתה מסוגלת לראות מה קורה. מי אתם חושבים שאתם ואיזו זכות לדעתכם יש לכם להתנהג ככה מול האנשים בטיסה הזו?"

עוד זוגות שנתפסו בטיסות
זוג התמזמז במחלקה הראשונה בטיסה - בדרך שהגעילה את כולם

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להרפות

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

ואז הגיע שלב העונשים: על סמית' נגזר לבצע 300 שעות של עבודות שירות למען הקהילה וסאליבן קיבלה 270 שעות של עבודות שירות. בני הזוג, חויבו גם לשלם 100 ליש"ט (כ-500 ש"ח) פיצוי לכל אחד משלושת העדים.

דוברת מטעם חברת איזי ג'ט אמרה: "אנחנו יכולים לאשר שהטיסה הזו לבריסטול התקבלה על ידי המשטרה עם הנחיתה, עקב התנהגות לא ראויה של שני נוסעים על הסיפון".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully