וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ספינת הקרוזים עם מגלשת המים הכי ארוכה שיש

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 12:43

נורוויג'ן קרוז ליין מציגה את הספינה החדשה שלה - "נורוויג'ן לונה" - שתיכנס לפעילות ב-2026 ותהיה בה מגלשת המים הארוכה והמהירה ביותר בים וגם טרקלין באוויר הפתוח למבוגרים בלבד. הנה הצצה ראשונה

ספינת נורוויג'ן לונה/צילום: נורוויג'ן קרוז ליין

חברת הקרוזים האמריקנית נורוויג'ן קרוז ליין, חשפה השבוע את האונייה החדשנית הבאה שלה - "נורוויג'ן לונה" (Norwegian Luna) - ספינה האחות של "נורוויג'ן אקווה", שתושק לראשונה במרץ 2026 עם הפלגות בנות שבעה ימים לקריביים מבירת הקרוזים של העולם - מיאמי.

זו האונייה ה-21 של החברה בצי החדשני שלה, שאורכה 322 מטרים ומשקלה 156,300 טון ברוטו, והיא יכולה לשאת כ-3,550 אורחים בתפוסה זוגית. הלונה גדולה בכ-10 אחוזים בגודלה ובקיבולת האורחים שהיא יכולה לשאת מאשר מהאוניות פרימה, פרימה קלאס וויוה, האונייה החדשה האחרונה של החברה, שהושקה באוגוסט 2023 ועליה כתבנו פה.

הלונה תעוצב כאוניית אחות תאומה לאונייה נורוויג'ן אקווה, האונייה החדשה האחרונה של החברה שצפויה להימסר במרץ 2025. שתי הספינות נבנות כעת על ידי בונה הספינות האיטלקי הנודע Fincantieri, עם עיצובי פנים ברחבי הספינה שנוצרו על ידי אדריכלים ברמה עולמית AD Associates, Piero Lissoni, Rockwell Group, SMC Design, ו-Studio Dado.

ספינת נורוויג'ן לונה. נורוויג'ן קרוז ליין,
תעוצב כאוניית אחות תאומה לאונייה נורוויג'ן אקווה. נורוויג'ן לונה/נורוויג'ן קרוז ליין

מתחם ספורט דיגיטלי שיהפוך למועדון לילה בערב

"בהשראת הקשר בין הירח לגאות והשפל של האוקיינוס, אנו נרגשים להציג את נורוויג'ן לונה ככלי שמשלים באופן מושלם את ספינת האחות שלה, נורוויג'ן אקווה", אמר דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין. "הופעת הבכורה שלה באמת מראה את המחויבות המתמשכת שלנו לספק לאורחים יותר ממה שהם נהנים ומעריכים - ספינה חדשה לגמרי עם ההיצע החדשני והעדכני ביותר, המפליגה ליעדים היפים והטרופיים של האיים הקריביים".

על חרטום הספינה תהיה עבודת אמנות של אמן הרחוב המוערך מנאפה, קליפורניה, ELLE, שנקראת "לה לונה" - חקירה חזותית של הקשר המושרש של האנושות עם הכוחות השמימיים בחלל, כאשר בני האדם קשורים באופן מהותי לגאות ולזרימה של הירח.

עוד בלונה, רכבת הרים ומגלשת מים היברידית ראשונה מסוגה, שתושק לראשונה בשנה הבאה באונייה אקווה ותהפוך למגלשה הארוכה והמהירה ביותר בים, עם מגלשות כפולות מלהיבות ושני מסלולים שונים, מגובה שלוש קומות של פיתולים וסיבובים. בלונה יהיה גם מתחם ספורט דיגיטלי, Glow Court, המציע מגוון פעילויות אינטראקטיביות לאורחים ביום ולאחר מכן יהפוך למועדון לילה בערב. לרשות האורחים יעמוד מתקן The Drop - מגלשת נפילה חופשית בת 10 הקומות, ו-"The Stadium" - מרחב חיצוני המציע פעילויות ללא תשלום.

מבחינת חדרים, בלונה יהיו סוויטות דופלקס הייבן חדשות ומפוארות עם שלושה חדרי שינה במתחם הפרימיום של המותג. סוויטות דו-מפלסיות אלה יכללו אזורי מגורים ואוכל נפרדים; שלושה חדרי אמבטיה; מרפסת; ושלושה חדרי שינה. אורחי המלון ימשיכו ליהנות משירות משרת אישי 24 שעות ביממה ומצוות קונסיירז' מסור, כמו גם מגישה למרפסת שיזוף רחבת ידיים; בריכת אינפיניטי המשקיפה על ירכתי הספינה; ספא חיצוני עם סאונה עם קירות זכוכית וחדר קר; שני אמבטי עיסוי; טרקלין פרטי; ובר אקסקלוסיבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ספינת נורוויג'ן לונה. נורוויג'ן קרוז ליין,
הלונה יכולה לשאת כ-3,550 אורחים בתפוסה זוגית/נורוויג'ן קרוז ליין

ויהיה גם את ה-Ocean Boulevard - שביל חיצוני באורך 4,274 מ"ר שעוטפים את כל הספינה כדי לקרב את האורחים לים. כמו כן, Vibe Beach Club - טרקלין באוויר הפתוח למבוגרים בלבד. חוף אינפיניטי (Infinity Beach) המספק נופים מרהיבים של האוקיינוס וסיפון בריכה עליון רחב ידיים המצויד במיטות שיזוף.

אורחים באונייה Norwegian Luna יכולים ליהנות גם מחוויות האוכל והבר החדשות של מחלקת פרימה, כגון Sukhothai, המסעדה התאילנדית המתמחה של החברה עם תפריט אקלקטי של הצעות מסורתיות ויצירתיות, ו-Indulge Food Hall עם 10 תחנות אוכל שונות. כמובן גם מסעדות ללא תשלום: Cagney's Steakhouse; Le Bistro, המסעדה הצרפתית המוגבהת; ו-Onda by Scarpetta, המקום האיטלקי היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully