וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה לעיני הנוסעים: דיילת, אם לשלושה, התמוטטה במטוס ומתה

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 16:56

גבריאלה קאריו, בת 57, לא חשה בטוב עוד בטרם הטיסה לרומא, אולם היא לא פנתה לעזרה כי רצתה לחזור אל משפחתה. מצבה החמיר והיא קרסה מול הנוסעים שעלו למטוס. מאמצי ההחייאה של הצוות הרפואי עלו בתוהו, והיא מתה

דיילת שרה בכריזה בטיסת כריסמס/צילום: יוטיוב

דיילת אוויר, אם לשלושה, נפלה אל מותה לעיני נוסעים מזועזעים, עת שעלו על הטיסה.

גבריאלה קאריו, בת 57, כבר הרגישה לא טוב כשהמתינה בשער העלייה למטוס ביום שבת האחרון אחר הצוהריים. עם זאת, היא בחרה שלא לפנות לעזרה רפואית משום שרצתה לחזור הביתה לבעלה ולשלושת בניה.

עם עלייתה למטוס, מצבה החמיר והיא מתה תוך דקות לעיני הנוסעים ועמיתיה ההמומים. כל הנוסעים ירדו מהמטוס בזמן שאנשי העזרה הראשונה במקום מיהרו למטוס. הם ניסו להחיות את הדיילת, אך מאמציהם עלו בתוהו.

הטרגדיה אירעה בנמל התעופה רג'יו קלבריה, מדרום מזרח לנאפולי, איטליה. טיסה 1156 של חברת ITA Airways האיטלקית לשדה התעופה פיומיצ'ינו שברומא נדחתה לערב לאחר מותה של קאריו, כמו גם טיסות אחרות שהתעכבו.

סיבת המוות עדיין בגדר תעלומה

קאריו עבדה כדיילת בחברת ITA Airways, אך חזרה לביתה בסבאודיה (Sabaudia), ליד לטינה, כנוסעת. היא הייתה במקור מנאפולי, אך עבדה מרומא בטיסות פנים ובינלאומיות.

לפי הדיילי מייל, הלווייתה תיערך היום (שלישי) בסבאודיה. סיבת המוות שלה עדיין בגדר תעלומה ודווחה עד היום רק כ"מחלה פתאומית".

ראש עיריית סבאודיה, אלברטו מוסקה, אמר: "הכרתי את גבריאלה. היא הייתה אישה מבריקה, תמיד חייכנית וחביבה. בשם העירייה והקהילה כולה, אני מוסר את תנחומינו לבעלה ולשלושת ילדיה האהובים".

  • עוד באותו נושא:
  • דיילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully