וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד בגן החיות התנ"כי נפצע בינוני מתקיפת תנין

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 14:32

עובד בגן החיות התנ"כי בירושלים ננשך הבוקר על ידי תנין. העובד פונה לבי"ח הדסה עין כרם ומצבו בינוני. מגן החיות התנ"כי נמסר: "בשום שלב לא נשקפה סכנה לקהל המבקרים". התנין נורה על ידי מאבטח בגן

מתחם התנינים בגן החיות התנ"כי בירושלים. דוברות משטרת ישראל
אירוע הנשיכה התקיים במהלך פעילות שגרתית. מתחם התנינים בגן החיות התנ"כי בירושלים, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

עובד בגן החיות התנ"כי בירושלים ננשך הבוקר (ראשון) על ידי תנין. מצבו בינוני.

בשעה 09:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על עובד שנפצע במהלך עבודתו בטיפול בתנין בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, גבר בן 40 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם סימני נשיכה בגופו. התנין נורה על ידי מאבטח במקום.

ממשטרת ירושלים נמסר: "דיווח למשטרה על ירי בגן החיות התנ"כי בירושלים, התברר כירי בתנין שתקף את עובד המתחם בגן החיות ושגרם לפציעתו הקשה של העובד. שוטרי מחוז ירושלים הוזעקו למקום, ופתחו בחקירת תאונת העבודה.

"בתוך כך, התקבל דיווח נוסף כי בגן החיות ננשך עובד במתחם התנינים. בהמשך התברר כי מאבטח שהבחין בהתרחשות ובשל חשש לחיי העובד, ירה בתנין, ובכך כפי הנראה הציל את חייו. העובד שננשך, נחבל קשות בחלקי גופו ופונה במצב בינוני-קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי. כוחות המשטרה של מחוז ירושלים במקום החלו בחקירת נסיבות המקרה, שסווג כתאונת עבודה".

מתחם התנינים בגן החיות התנ"כי בירושלים. דוברות משטרת ישראל
התנין תקף את העובד. לאחר מכן נורה התנין ע"י מאבטח במקום/דוברות משטרת ישראל

העובד שהותקף - מטפל עם ניסיון של כ-20 שנה

עוד נמסר מהמשטרה, כי "העובד (45) שננשך על ידי התנין באכזריות, נחבל קשות בחלקי גופו, ופונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

מגן החיות התנ"כי נמסר: "במהלך פעילות שגרתית במתחם התנינים הותקף אחד המטפלים ופונה במצב בינוני לבית החולים. האירוע התקיים במהלך פעילות שגרתית, והתרחש במתחם סגור ובשום שלב לא נשקפה סכנה לקהל המבקרים. אנו מתחקרים את האירוע ושולחים איחולי החלמה מהירים למטפל".

עוד מספרים בגן החיות התנ"כי, כי העובד שהותקף הוא מטפל ותיק עם ניסיון של כ-20 שנה. כמו כן, הירי שהתבצע לכיוון התנינים היה כדי להרתיע אותם. אחד מהם נפצע ומטופל על ידי צוות גן החיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully