וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה? המלון היוקרתי (מאוד) שמזמין ילדים בחופש הגדול

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 10:58

וולדורף אסטוריה שנחשב לאחד המלונות הכי יקרים ומפוארים בישראל פותח את שעריו לילדים עם כמה פיצ'רים מיוחדים. השאלה אם זה שווה את תג המחיר?

בר הטרסה, מלון וולדורף אסטוריה, ירושלים/יניב גרנות

מה אתם מדמיינים כשאתם חושבים על חופשת קיץ עם ילדים? הנה כמה ניחושים - בריכה, הכל כלול כדי שלא תצטרכו לבשל, ולו ולרגע אחד, משחקים שיעסיקו את הילדים וכמובן - סבתא צמודה או בייביסיטר שתיקח אותם כשכבר עלה לכם. ספק אם הייתם מדמיינים את עצמכם מגיעים למלון שנחשב מבין היוקרתיים בישראל, ועוד בירושלים.

עם ההבנה שישראלים רבים ישארו השנה בחודשי הקיץ בישראל בגלל העלויות של טיסות וחופשות בחו"ל, התיירים שממאנים להגיע, וכן - גם המצב הביטוחני שסגר חצי מדינה והפך אותה לפחות רלבנטית לטיולים, במלון וולדורף אסטוריה (כן, זה בדיוק) החליטו לקרוץ למשפחות במהלך יולי-אוגוסט.

מה זה אומר שמלון יוקרתי כזה קורץ? ספויילר - אין מגלשות בבריכה האינטימית או הצגות באולמות פאר. מה כן יש?

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. עמי,
מה לזה ולילדים אתם שואלים?/עמי
וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
וולדורף אסטוריה/מערכת וואלה, ליהי שורש

אז מה מחכה לכם ולילדים כאן?

כבר בשלב הכניסה למלון - הילדים הם חלק מהמשחק. זה אומר שיש להם צ'ק אין משלהם שכולל צילום שלהם למעין דרכון שכולל חידות והחתמות מהמתחמים השונים במלון. הילדים אכן נהנו מהמשחק אבל הכל היה בתיווך של ההורים מכיוון שהכל כרגע כתוב באנגלית - עוד סימן לאוכלוסיית התיירים שמגיעה לכאן יותר מהישראלים, ומגיעה עם ילדים. במלון הבטיחו שיעדכנו את החוברות לעברית כך שילדים שיודעים לקרוא יוכלו להינות מחידות והשאלות לבדם. הילדים מקבלים בנוסף ערכת ציור וצביעה, ואת כרית אסטור- קמע הילדים של וולדורף אסטוריה. לילדים גם מחכים חלוקים ונעלי בית משלהם בחדרים, ומי שמגיע עם תינוקות מקבל חבילת טואלטיקה קטנה.

עמדת קבלה לילדים וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
עמדת קבלה לילדים/מערכת וואלה, ליהי שורש
פעילות ילדים וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
פעילות ילדים וולדורף אסטוריה/מערכת וואלה, ליהי שורש

בגזרת האוכל מחכה לילדים מזנון ארוחת בוקר המותאם במידותיו לילדים ומאפשר עצמאות מה בבופה. היצע המזון הוא לא בריא במיוחד וכולל פנקייקים וופלים עם תוספות טעימות וצבעוניות, דגני בוקר לילדים, יוגורטים ומעדנים, שיפודים של פירות ירקות חתוכים, פיצות קטנות, מגוון מיצים, שוקולד ומרשמלו. אבל קלוריות סוכר של חופשה לא נחשב אז הכל טוב.

מלבד זאת, ארוחת הבוקר פה כל כך מגוונת ומלאה בכל מה שכנראה תוכלו לדמיין, כולל מנות אה לה קארט שמכינים במיוחד עבורכם במסעדת הפאלאס כמו ביצים בנוסח בנדיקט שעשויות עם סלמון מעושן, תרד, רוטב הולנדייז על מצע טוסט בריוש, פרנץ' טוסט בתוספת מייפל, שוקולד ופירות חתוכים ועוד. מיותר לציין שהילדים היו מאוד מבסוטים.

למי שלא רוצה לצאת ולו רגע אחד החוצה לירושלים המהבילה בימים אלה, אפשר לערוך את ארוחת הערב על הטרסה היפה של המלון שמשקיפה נוף של העיר. ה-TERRACE מציעה תפריט של קוקטיילים ואלכוהול ומנות יותר קלילות לערב.

בופה ילדים וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
בופה לילדים עם הרבה מתוקים/מערכת וואלה, ליהי שורש
פסטיבל אגס בנדיקט, מלון וולדורף אסטוריה. Feel The Vibe,
ארוחת בוקר במלון/Feel The Vibe
בר הטרסה, מלון וולדורף אסטוריה, ירושלים. דניאל לילה,
בר הטרסה/דניאל לילה

מצרך קייצי מבוקש ויקר מאוד

עוד פיצ'ר חדש הוא חדר משחקים שכולל ג'ימבורי קטן לקטנקטנים, צעצועים, משחקי חברה, שולחן ביליארד ועוד. החדר פועל 7 ימים בשבוע (א'-ה' 09:30 - 18:30, שישי 10:00 - 17:00 שבת 10:00 - 19:00) ובו מדריכת ילדים שמלווה את זמן הבילוי של הקטנטנים.

למרות שהוא מוגדר 'קידס קלאב', לא מדובר בקידס קלאב כמו שמורגלים מי שהולכים למשל למלונות קלאב מד. כשאנחנו ביקרנו במקום היה אמצע שבוע וכל המתקנים היו פנויים לשימוש. רגע חמוד במיוחד נרשם כששני ילדים חרדים מחו"ל שיחקו יחד עם הילדים שלנו. גם זה משהו בימים מטורפים כאלה.

מלבד הפעילויות האלה במלון יש בריכה מקורה ומחוממת, שבזמן שאנחנו התארחנו בה הייתה יחסית ריקה כך יצא שבשעות הבוקר קיבלנו בריכה פרטית - מצרך קייצי מבוקש ויקר מאוד.

קידס קלאב וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
חדר המשחקים/מערכת וואלה, ליהי שורש
קידס קלאב וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
מפגשים מהסוג האישי/מערכת וואלה, ליהי שורש
בריכה וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
באמצע שבוע הבריכה סמי פרטית/מערכת וואלה, ליהי שורש

בוולדורף אסטוריה 226 חדרים וסוויטות המשתרעים על פני 10 קומות. כל החדרים מעוצבים ומולבשים ברמה גבוהה מאוד והחדר הכי קטן במלון הוא 37 מ"ר - שטח גדול לאין שיעור ממרבית המלונות בארץ.

המלון ממוקם במבנה עות'מאני עתיר היסטוריה בצומת בין העיר העתיקה לבין ירושלים החדשה והוא צמוד לשדרות ממילא - למי שרוצה לעשות קניות או לטייל בשעות הערב שיחסית קרירות יותר.

באופן כללי נדמה שירושלים לא נחשבת במיוחד ליעד לחופשות משפחתיות, והאמת היא שאנחנו מפספסים. חוץ מהמארג המעניין של האנשים בה - ערבים לצד חרדים לצד חילונים - בבירה יש כמה מהפנינות החמודות והמעניינות יותר לילדים, בין אם זה מוזיאון המדע המקסים, גן החיות התנ"כי, האקווריום - וכמובן שוק מחנה יהודה וכל האתרים התיירותיים.

סוויטה במלון וולדורף אסטוריה. עמי,
חדרים מפנקים/עמי
וולדורף אסטוריה. ליהי שורש, מערכת וואלה
וולדורף אסטוריה/מערכת וואלה, ליהי שורש

סיכום ומחיר

נסיים עם שורת המחיר, שעבור הרבה אנשים אינה אפשרית וחשוב לכתוב זאת. המחיר לזוג פלוס 2 ילדים החל מ-4,320 ש"ח לחדר משפחתי ללילה כולל ארוחת בוקר (2 חדרים עם דלת מקשרת). זה כמובן מחיר שלא מתאים לכל כיס, כיאה למלון יוקרתי.

אז האם יש סיבה לבוא לכאן עם הילדים? המחירים בארץ במלונות הם גבוהים. גבוהים מאוד. חדר משפחתי באילת הקיץ יעלה לכם לא הרבה פחות. הוא אומנם יציע לכם בריכה וים ואילת, אבל המחיר יהיה דומה.

חוויית האירוח לילדים במלון, ככל שתהיה חמודה ונעימה, אינה מצדיקה הגעה מיוחדת עם ילדים למלון, והרי מדובר במלון שנוהג לארח מנהיגים, אנשי עסקים מחול ועוד. אבל אני רוצה לציין כי לאורך כל השהות שלנו אנשי השירות של המלון היו לא פחות ממדהימים. הם חייכו וניסו לעזור, וזה כלל את איהב שקיבל אותנו, המציל בבריכה ששוחח עם הילדים והביא להם משקפות, דרך אנשי השירות בחדר האוכל ועד למלווה בחדר ילדים. נראה שכולם נהנים לראות ילדים במלון.

הכותבת הייתה אורחת המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully