וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת: איך לא חשבנו על הטיפ המעולה הזה להוזלת החופשה

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 9:41

הזמינו חופשה מראש ולא ברגע האחרון; חפשו מלון עם פארק מים כלול, מלון עם חוף פרטי יוצא יותר משתלם ממלון בלי חוף ושאר טיפים מעולים מליאת בל סומר, ראש מערך התקשורת של ארקיע, להוזלת החופשה המשפחתית בחו"ל

בווידאו: ליאת בל סומר ראש מערך התשורת של ארקיע בריאיון לליאת רון בתוכנית וואלה פתרנו עם טיפים לחיסכון במהלך החופשה בחו"ל/צילום: אולפן וואלה
  • תמיד לפני - הזמנת חופשה מראש, לרוב תהיה זולה מהרגע האחרון. במיוחד בקיץ כשהביקוש עולה והמטוסים והמלונות מלאים.
  • דילים - חבילה של טיסה ומלון לרוב תהיה זולה מהזמנה נפרדת ותכלול בתוכה גם העברות.
  • כבודה והושבה - תמיד כדאי לרכוש כבודה והושבה במעמד ההזמנה, זה יותר זול מהזמנה בדלפק בשדה.
  • חדרי מלון - כל עוד אתם משפחה של זוג + 2 נכנסתם לחדר אחד. הופ גדלתם ואתם זוג + 3 - זה כבר מקפיץ אתכם לשני חדרי מלון. חפשו והעדיפו חדרי משפחה, הם לרוב גדולים, מכילים את כל המשפחה, לעיתים יש בהם גם מטבחון והם בסופו של יום משתלמים יותר משני חדרים.
משפחה אורחים בחדר מלון. ShutterStock
אתם משפחה של זוג + 2? חסכתם חדר במלון/ShutterStock

בדרך למלון מתארגנים על מים, חטיפים ומתנפחים

  • הגעה - החופשה שלכם מתחילה ביציאה מפתח הבית. אם אתם גרים בקרבת הרכבת, כדאי לתפוס איתה טרמפ עד לשדה התעופה. כך מתחילים את הטיול בחוויה וגם חוסכים פקקים ותשלום על החניה.
  • איך מגיעים מהשדה למלון? אם מדובר בטיול שמצריך רכב, כדאי להזמין מראש רכב שיחכה לנו בשדה ולא להתנייד במוניות. ישנם מלונות שמציעים שאטלים מהשדה למלון. בערים הגדולות תמצאו תחבורה ציבורית נוחה - רכבות ואוטובוסים. מיד ניגע גם בעניין רכישת כרטיסי התחבורה הציבורית.
  • הצטיידות - בדרך למלון, כדאי לעצור באיזה קיוסק, להתארגן על שישיית מים, חטיפים מקומיים ומתנפחים. זה יעלה לכם הרבה פחות, מלרכוש את הכל בחנות המזכרות במלון.
  • אז לאיזה מלונות כדאי לנסוע? אם אתם במוד לחופשת בטן גב - כדאי להזמין מלון עם חוף פרטי, כך הכיסאות ומיטות השיזוף לרוב כלולות במחיר. אם בכל זאת החוף מעט מרוחק, ישנם מלונות שדואגים לשאטלים בחינם מהמלון לחוף ובחזרה.
  • הכל כלול - למה זה טוב? כי אתם לא צריכים לשבור את הראש ולו לרגע. כי מהרגע שהילדים קמים ועד שהם הולכים לישון, יש אוכל ושתייה במלון, כולל גלידות לאורך כל היום. בנוסף תמיד ישנן פעילויות לילדים סביב השעון ולעיתים גם הספורט הימי כלול במחיר.
  • עוד בענייני מים - פארקי מים בתוך מלונות הם נהדרים וגם כלולים במחיר. גם אין צורך להניע לשום מקום והגלידות, זוכרים אותן? גלידות כל היום. אם הזמנתם מלון ללא פארק מים צמוד, היכנסו לאתרים השונים בחו"ל, ישנם מקומות שרכישת כרטיס מראש, תהיה זולה יותר ולפעמים גם מקצרת תורים בתוך הפארק עצמו.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פארק מים בפולופונז. זיו ריינשטיין
חפשו מלון שיש בו כבר פארק מים, כמו זה של מלון אולימפיה אואזיס ביוון/זיו ריינשטיין

חפשו מסלולי טיול עם מעיינות ומים

  • אטרקציות בחופשה - ישנם מלונות באירופה וזה גם מאד נהוג בדובאי ואבו דאבי - שעל כל לילה במלון, תקבלו כרטיסים לפארקים השונים. רובם נמצאים בקרבת אותם מלונות. לרוב זה יוצא מאד משתלם כשאתם מגיעים עם ילדים.
  • אטרקציות נוספות - תמיד כדאי לעשות מחקר מקדים על היעד שאליו טסים. בכל קיץ יש פעילויות חינם בערים השונות באירופה. ממש כמו אצלנו, תוכלו למצוא פסטיבלים, הופעות, מופעי רחוב ופינות יצירה בחינם.
  • מים חינם - הצלחנו לנתק את הילדים (וגם את עצמנו) מהמסכים, זה הזמן להתחבר לטבע. באיי יוון ובכלל בכל אירופה, תמצאו מסלולי טיול בכל מיני שמורות. אגמים ומעיינות טבעיים, שסוגרים לכם את הפינה של שכשוך במים והנה חסכתם 400 אירו למשפחה.
  • התניידות - בעיקר באירופה, כדאי לרכוש כרטיס שבועי לתחבורה הציבורית. זול יותר מלרכוש אחד בכל יום. כדאי לשים לב, ישנם כרטיסים משולבים של אוטובוס ורכבת.
  • אוכל - אז אם בחרתם שלא ללכת להכל כלול, יש המון אופציות נוספות טובות. אם אתם ביוון, גירוס עולה סביב 6-4 אירו למנה. ב-20 אירו סיימתם ארוחת צוהריים. ברומא תוכלו להיכנס לכל מכולת שכונתית ולקנות את הפסטה הכי טובה בכלום כסף. דרך אגב, גם היין שם זול. בקרו בשווקים השונים, לא בהכרח המפורסמים, קראו לפני שאולי תמצאו ירידי אוכל שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully