וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה המגעילה שבגללה אתם חייבים לשים את המזוודות באמבטיה של המלון

25.7.2024 / 0:03

החל מהיום בכל פעם שאתם מתארחים בבית מלון, אתם הולכים להניח את המזוודות שלכם באמבטיה - וזו הסיבה המטרידה שבגללה אתם הולכים לעשות את זה

ככה מעמיסים מזוודות לתוך תא מטען במטוס/@clt_vip

נפתח בסליחה. אנחנו ממש ממש מצטערים על מה שאנחנו הולכים לבשר לכם עכשיו. למעשה, אחרי שתקראו את זה אנחנו די בטוחים שמהיום כשאתם תכנסו לחדר שלכם במלון אתם תשימו את המזוודות שלכם באופן קבוע באמבטיה ותסבלו מסיוטים בכל פעם שאתם מתארחים במלון. עוד לא מאוחר לצאת מהכתבה ולא להיחשף למידע המטריד הזה.

אז כן, להניח את המזוודות שלכם באמבטיה כשאתם יוצאים לנופש זה רעיון מצוין. למה? כי אף אחד לא אוהב שהות ממושכת בבית מלון או באכסניה יותר מפשפשים. אלה אוהבים לסעוד את דמנו - ובבתי מלון תמיד יש להם ארוחה מזדמנת. פשפשי המיטה נפוצים מאוד בבתי מלון - וברגע שהם נכנסים אליכם הביתה, קשה מאוד להיפטר מהם.

הפשפשים הללו ידועים בחמקמקותם מכיוון שהם מתחבאים כשהם לא ניזונים. זה אומר שבמהלך היום אולי יש מעט מאוד סימנים לקיומם, אבל בלילה - בזמן שאתם ישנים - הם יוצאים החוצה לחיפוש אחר דם. הם נוטים להימצא בצדדים של ספות וכיסאות, בפינות המגירות ואפילו בתוך שקעי חשמל, לפי הסוכנות להגנת הסביבה של ארצות הברית. פשפשים אוהבים להסתתר ברהיטים, כך שאם תגיעו למלון שלכם ותזרקו את המזוודה על המיטה או הספה (או אפילו סתם על השטיח מקיר לקיר), אתם עלולים לחזור הביתה עם מזכרות מהסוג הלא נעים.

הרעיון של מעבר ממקום אחד למשנהו ולהישאר במיטה שכל כך הרבה ישנו בה, מגדיל את הסיכוי של פשפשים להגיע לסביבות חדשות. אפילו בתי מלון מטופחים עלולים ליפול קורבן להתפשטות מכיוון שהפשפשים אינם נמשכים ללכלוך, אלא רק לדם אנושי.


מחקר אמריקני שנערך ב-2017 מצא שפשפשים נפוצים כיום יותר מאשר היו לפני 15 שנים, ומלונות בניו יורק דיווחו לרשויות על עלייה של 44 אחוזים בתפוצתם בחודש ינואר 2017 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

למרבה המזל, ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי לזהות מיטות שלא כדאי לכם לשכב עליהן. כאשר פשפשים נהנים מהארוחה הדמית שלהם, הם לעתים קרובות משאירים כתמי דם על הסדינים, כמו שאתם משאירים פירורים על הספה - ובהדבקה מסיבית ניתן אף לראות אותם זזים לאורך תפרי המזרון. יש להם גוף עגול, שטוח, חום-אדמדם וניתן לזהות את השלדים החיצוניים שהם השילו וצואה חומה, כמו גם להריח את הריח המעופש שלהם.


עוד בנושא:
זו הבדיקה שאתם חייבים לעשות לפני שאתם נכנסים למיטה במלון

אל תלכו יחפים בחדר, אל תשתו מכוסות ועוד דברים שאסור לעשות במלון

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

אז למה דווקא האמבטיה?

עד כה דיברנו על מה פשפשים אוהבים, אבל אתם יודעים מה הם לא אוהבים? אמבטיות. הקמת מחנה במקום שמוצף מים לעתים קרובות כל כך לא יהיה מתכון להישרדות עבור הטפילים מוצצי הדם האלה, אז אם תניחו את המזוודות שלכם באמבטיה - תקשו עליהם לחזור איתכם הביתה.

אבל אל תקשיבו רק לנו. תראו מה אומרת מומחית בתחום: "על מטיילים להימנע מלהניח את המזוודות שלהם על משטחים מרופדים או על המיטה כשהם מגיעים ליעדם, מכיוון שפשפשי המיטה נמצאים בדרך כלל על מזרנים, רהיטים ובתוך הריפוד", מסבירה ד"ר בריטני קמפבל, Ph.D, אנטומולוגית וחברת צוות של האגודה הלאומית להדברת מזיקים (NPMA).

מכיוון שיש סיכוי נמוך יותר שהם יכנסו לחדר האמבטיה, קמפבל אומרת שזה המקום הבטוח ביותר לאחסן את הכבודה שלכם כשאתם במלון. היא מסבירה שאפשר להניח את המזוודות באמבטיה בזמן שאתה בודק היטב אם בחדר שלך יש פשפשים, או להשאיר אותן בחדר האמבטיה במהלך כל השהות שלך. רק תזכרו להוציא אותן לפני שאתם פותחים את המים במקלחת. זה יכול להיגמר די רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully