וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הבדיקה שאתם חייבים לעשות לפני שאתם נכנסים למיטה במלון

7.11.2022 / 23:51

בחורה שעובדת 15 שנים בתעשיית המלונאות שיתפה סרטון ובו היא חשפה אילו בדיקות יש לעשות כדי לחשוף מבעוד מועד את הפשפשים שמסתתרים במיטה והסבירה גם מדוע צריך לכבות את האור. העוקבים נדהמו מהאפשרות הזו, צפו

הבדיקה שחייבים לעשות לפני שנכנסים למיטה במלון/@haleewithaflair/

מתארחים בבית מלון וחוששים להיתקל בחרקי מיטה כמו פשפשים? בחורה בשם האלי, שעבדה כמה שנים בבתי מלון, העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא שיתפה כמה דברים שאתם צריכים לדעת כשאתם נכנסים לחדר שלכם במלון וגם חשפה את הדרך המדוייקת שבה אתם צריכים לחפש פשפשים, כדי להימנע מחוויה מסוייטת ואולי להיתקל בהם בזמן השינה (או בעקיצות שלהם בבוקר)

האלי העלתה את הסרטון בעקבות חוויה לא נעימו שחוו זוג בשם מאט ואבי, שטענו שהם "בילו" לילה במיטה של מלון מלאה בחרקים ואבי אפילו סבלה מפריחה בעקבות כך בידיים וברגליים. האלי, שכאמור עובדת בתעשיית המלונאות כבר 15 שנים ויש ברשותה חברה שתומכת בתעשייה הזו, העלה בתגובה סרטון שבו הסבירה כיצד לבדוק את החדר במלון כדי שלא להיתקל באורחים לא רצויים.

זה מה שצריך לעשות

"הדבר הראשון שתעשו הוא להחשיך את החדר. כבו את האורות והשמשו בפנס או בטלפון הנייד שלכם כדי להאיר על המיטה. אז יש להזיז ולהרים את כל הכיסויים של המזרן, כולל הפד המיוחד שעוטף את רוב המזרנים. צריך לעשות בדיקה יסודית מבעד כל הקמטים והשכבות של המזרן".

היא הסבירה שניעור של המזרן ובדיקה בכל קווי התפר שלו עשויה לסייע למצוא את החרקים "שאוהבים להיאחז בפינות ובקפלים של המזרן". היא הדגימה בדיקה יסודית והרימה את המזרן מהמסגרת של המיטה כדי לבדוק אם יש משהו מתחת. "גם אם אתם לא רואים פשפשים, תוודאו שאין כתמים של דם משום שזה לא סימן טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

למה לחפש בחושך?

@haleewithaflair Replying to @user9703988768429 Why you should look for bed bugs in the dark #hotels #PartyWithVMAs #hoteltiktok #hotellife #storytime ♬ original sound - Halee-Hotel & Travel Expert

איך נראים כתמי דם של פשפשי מיטה?

מה לעשות אם מצאתם פשפשים במיטה?

זה קורה גם במלונות יוקרה

חצי מהתגובות שהאלי קיבלה היו על חוויות דומות שאורחים במלון חוו והחצי השני הזדעזעו מהאפשרות הזו שיש חרקים במיטה. "הייתי מפחדת לבדוק את זה", כתבה אחת ואחרת תהתה "גם במלונות יוקרה קיימים דברים כאלו?" חלק תהו מדוע צריך לחפש את החרקים בחושך ולא באור והאלי העלתה סרטון נוסף בו הסבירה שהסיבה לכך היא משום שפשפשים שבאים למיטה הם בדרך כלל חרקים ליליים ובאור הם בדרך כלל נמצאים בחוץ ומחפשים את הטרף שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully