וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהחדרנית מצאה בחדר של הזוג המבוגר הותיר אותה בהלם

14.8.2024 / 0:12

מנקה בבית מלון סיפרה על המקרה בו נכנסה לנקות חדר של זוג מעל גיל 80 ומצאה צעצועי מין ענקיים. "לא משנה מה קרה שם, זה היה מוזר". וזה לא כל הדברים הקריפיים שהיא ראתה ולכן יש לה בקשה חשובה מכל מי שעושה סקס בחדר במלון

האורחים שמצאו את חדר המלון מלא בחרקים/Dan Bell

חדרנית במלון חשפה כמה מהדברים הכי מוזרים שיצא לה לראות בחדרים אותם הייתה צריכה לנקות. העובדת מספרת שהיא מנקה אחרי אורחים במשך עשרות שנים, משימה שלדעתה לא מוערכת מספיק בהתחשב בדברים המשוגעים והפרועים שהאורחים עושים בחדרים, או משאירים מאחוריהם.

באחת מהפעמים שצילקו אותה, היא מספרת, היא נכנסה לנקות חדר של בני זוג "בשנות ה-80 לחייהם" וגילתה שהם השאירו אחריהם במיטה צעצוע מין עצום באורך של מטר.

הנושא הזה עלה אחרי שהפודקאסטר גרג דיבק שאל אותה האם היו אורחים שהפכו את חדר המלון לסוג של "מרתף מין", כשהוא אומר שכשהוא נכנס לחדר מלון הוא ישר חושב האם האורחים הקודמים קיימו יחסי מין בחדר שאליו הוא נכנס ובמיטה שבה הוא אמור לישון. בפודקאסט "החיים של אנשים אחרים", הוא שאל אותה: "האם אנשים משאירים מאחוריהם דילדואים, ויברטורים או צעצועי מין אחרים?". התשובה שלה השאירה את כולם בשוק.

האישה, שעובדת במלון בארצות הברית ששמו לא פורסם, השיבה: "כן, היה מקרה עם זוג מבוגר, הגבר היה עם מסכת חמצן, בן מעל 85, והאישה, הייתה במצב קצת יותר טוב ממנו אז אני מתארת לעצמי שהיא קצת יותר צעירה. כשהם עזבו את החדר הם השאירו מאחוריהם דילדו ויברטור ענק בגודל שלא ראיתי כמוהו בחיים שלי. זה היה סטרפאון אז יכול להיות שהוא חשש שהיא לא תהיה מרוצה מהתפקוד המיני שלו אז הוא הביא את זה. לא משנה מה הייתה הסיבה - זה היה מוזר". המנחה שאל אותה כמה גדול היה הצעצוע והיא אמרה: "תדמיין משהו בגודל כמו מקצה כף היד עד המרפק".

עוד סודות של חדרניות
חדרניות במלון חושפות: מסיבות מין, חשפניות, דילדואים וגופות מתפוצצות

הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חדרנית חדר מלון. BAZA Production, ShutterStock
ניקיון חדר מלון זו משימה שלא מוערכת מספיק בהתחשב בדברים המשוגעים והפרועים שהאורחים עושים בחדרים/ShutterStock, BAZA Production

הצעצוע למבוגרים לא היה המפגש האינטימי היחיד שהיה לאישה גם כעוזרת במלון, כשבין היתר היא נכנסה לא פעם לחדר כדי לנקות ומצאה אנשים מקיימים יחסי מין או סתם עירומים. היא סיפרה: "נכנסתי ומצאתי אנשים שישנים ואנשים שעושים את זה, כלומר מקיימים יחסי מין. זה קורה כי הם לא עונים לדפיקות שלי בדלת, לא נועלים אותה ולא שמים שלט 'נא לא להפריע'".

היא הוסיפה: "היו לי לא מעט אינטראקציות מוזרות עם אנשים שעונים לדלת בעירום. גבר אחד פתח לי ואמר שהם לא צריכים שיסדרו את החדר ואני חושבת שהוא שכח שלא היה עליו שום דבר והוא סגר את הדלת ממש מהר. היו לי מקרים בהם נשים פתחו את הדלת עירומות אבל להן לא הייתה בעיה לנהל איתי שיחה בגישה של 'ווטאבר, הנה הציצים שלי. לא אכפת לי'".

החדרנית גם סיפרה שהיא נתקלה לא פעם בנוזלי גוף והפרשות במקומות שונים לאורך השנים, כשכמה מהאורחים משום מה החליטו שלא להשתמש בשירותים בכלל. היא אמרה: "היו לי אנשים שהתעלמו לגמרי מקיומם של השירותים, אני יודעת שאנשים עושים פיפי במקלחת כשהם מתקלחים. אני יודעת שזה קורה, אני לא מטומטמת, אבל זה כאילו הם התעלמו לגמרי מהשירותים ועשו פיפי. במקלחת גם בזמן שהיא הייתה יבשה".

רגליים של בני זוג במקלחת. Kaspars Grinvalds, ShutterStock
פיפי במקלחת? עניין שבשגרה/ShutterStock, Kaspars Grinvalds

כשנשאלה אם יש לה מילים אחרונות או בקשות מיוחדות מהאורחים במלון החדרנית התחננה: "הסתירו היטב את צעצועי המין שלכם - בין אם זה שרוולי אוננות של גברים, ויברטור רוטט של נשים או דילדו סטרפאון באורך מטר. אלה דברים שלמנקות מאוד קשה להתמודד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully