וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסעת נשכה דייל ותלשה חלק מהמדים שלו עם השיניים

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 15:46

הפעם בפינת "זעם טיסה": נוסעת ביונייטד איירליינס ממיאמי לניוארק, התעמתה עם דייל ותלשה חלק מהמדים שלו עם השיניים. כמובן שהיא גם קיללה, ניסתה לחבוט באגרופים וירקה על נוסעים, וכל זאת כשהיא אזוקה. צפו באירוע הקשה

טיסה 762 של יונייטד איירליינס האמריקנית ממיאמי לניוארק, ניו ג'רזי, הופנתה לנחיתה באורלנדו שבפלורידה, לאחר שנוסעת אלימה נשכה דייל ואז איימה על נוסעים אחרים.

הנוסעת האלימה צרחה על הנוסעים בזמן שצוות האוויר פעל לרסן אותה ולקשור את ידיה עם מעין אזיקון. בעוד פרקי ידיה נקשרו, האישה נשכה את כתף שמאל של הדייל שהתעמתה עימו, ותלשה חתיכה מהמדים שלו, וירקה על נוסע אחר.

"תפסיק לגעת בי, אני בחורה מז..., אתה מנסה להרוג אותי?", צעקה בקבינה בעוד היא נאבקת בדייל.

לפתע הסרטון נחתך ורואים את הנוסעת עומדת במעבר המטוס, כשידיה קשורות באזיקון מאחורי גבה והיא צועקת לכולם לא לטוס עם יונייטד. "לאנשים האלה יש בעיית גישה והם לא עושים את העבודה שלהם. הם כובלים אותי באזיקים. למה אתה כובל אותי באזיקים?' היא צעקה.

אחת הנוסעות אמרה לה להפסיק לצעוק, ובתגובה ענתה הנוסעת הסוררת "תחזרי לרוסיה, זקנה", ואז שחררה זרם מתמשך של קללות ואמרה לה "אני אהרוג אותך, חחח".

"את בושה, חתיכת ז..."

קטע שמע מהמטוס תפס את האישה צועקת: "את בושה, חתיכת ז..., הלוואי שיכולתי לירוק עליך עכשיו". אבל דייל שעמד לידה הזהיר אותה: "אל תעשי את זה, אל תעשי את זה, את מעליבה את כולם במטוס".

כל הנוסעים במטוס מחאו כפיים כשהנוסעת הורדה באורלנדו והתעכבה שלוש וחצי שעות. עדים אמרו שהיא נופפה באגרופים וירקה על אנשים לפני שנעצרה, כך לפי אתר TMZ. סרטונים נוספים לאחר נחיתת המטוס באורלנדו, הראו את האישה מועברת משדה התעופה על ידי המשטרה.

דובר יונייטד איירליינס: "הדיילות שלנו עבדו כדי להרגיע את המצב ולהגן על נוסעים אחרים. לאחר הנחיתה באורלנדו, כוחות אכיפת החוק הגיעו למטוס והנוסעת הורדה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully