וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת מגלה: השיטה שמפחיתה את הצורך ללכת לשירותים בטיסה

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 7:16

סרטון של משפעינית רשת, שגרף מיליוני צפיות, מסביר על שיטה מפתיה שתגרום לכם להשתין הרבה פחות בטיסות. אבל האם הטיק הזה באמת "מחזיק מים"?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מקיים יחסי מין בשירותים של מטוס/aney stokes)

אם גם לכם נמאס לרוץ שוב ושוב לשירותי המטוס בזמן הטיסה, יש מצב שתוכלו לאמץ את הטריק הבלתי שגרתי הבא, שהולך ותופס תאוצה ברשת טיקטוק. על פי סרטון שכבר גרף קרוב ל-7 מיליון צפיות, תוכלו "לרסן" את הצורך בהשתנה תכופה באמצעות שתיית מי אקליין (קרויים גם "מים אלקניים"). "דיילת אמרה לי שתמיד כדאי לקנות מי אלקליין בשדה התעופה לפני הטיסה", ציינה משפיענית הרשת לורן ארו, שידועה בעיקר בזכות עצות היופי והטיפוח שלה. "זה ימנע מכם להשתין הרבה בטיסה, כי הגוף יספוג את זה טוב יותר".

יותר חומציות - פחות פיפי?

ועבור מי שלא מכירים מי אלקליין הם מים שערך ה-pH (רמת החומציות) שלהם שונה והפך להיות גבוה יותר, באמצעות תהליך מיוחד שהם עברו. התוצאה היא נטרול החומציות בגוף, בשל העובדה שרמתה גבוהה מהערך 7. יש הסבורים כי מים מסוג זה טומנים בחובם ערכים בריאותיים שונים.

הניו יורק פוסט מדווח כי מומחים רבים מאמינים ששמירה על רמת pH בגופנו מעל הערך 7, היא המפתח לבריאות אופטימלית. מסיבה זו, יש הרואים במי אלקליין סוג של "מעיין נעורים" שתורם למניעת מחלות מסוגים שונים. מסיבה זו, סלבריטאים רבים נוהגים לשתות אותם באופן קבוע (יש לציין כי גם בישראל ניתן למצוא מכשירי ביתיים ליצירה של מי אלקליין).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
@lauren.erro I'm sold on the fiji water hack. Worked for me ?? #fijiwater #flyinghacks ♬ original sound - Bella ꩜

ארבע שעות בלי פיפי בטיסה

בסרטון המשך, טוענת משפיענית הרשת כי לאחר ששתתה בקבוק גדול של המותג "פיג'י", היא "לא הייתה צריכה לעשות פיפי אפילו פעם אחת" בטיסה שלה, שנמשכה ארבע שעות.

כעת נשאלת השאלה - האם הטכניקה הפרדוקסלית הזו מחזיקה מים? ובכן, מומחים לא ממש סבורים כך. "אין שום הוכחה מדעית שתומכת בטענה ששתיית מי אלקליין מונעת מכם להטיל שתן באותה מידה במהלך טיסות במטוס", אמר לניוזוויק ד"ר קוודו קיירמנטנג, רופא קנדי. "לגוף יש מערכת מורכבת לוויסות ה-pH, וככל הנראה ההשפעות של מי אלקליין על התהליך הזה לא יהיו משמעותיות". גם ד"ר סטנלי גולדפרב, מומחה פרופסור בבית החולים של אוניברסיטת פנסילבניה, תומך בדעה זו. "אם אתה שותה הרבה מי אלקליין, כל מה שיקרה לך זה שתשתין כמות עצומה של חומר אלקלייני. אין בכך שום הגיון".

ד"ר בטסי גרינליף, רופאה אורולוגית מבירה כי "היתרונות הללו מוגבלים לאנשים שכבר יש להם מעי דולף, פעילות יתר של שלפוחית השתן, דלקת בשלפוחית השתן ותסמינים אחרים של שלפוחית השתן - מאובחנים ולא מאובחנים. באוכלוסייה הכללית, זה לא ממש משנה אם אתה שותה מים רגילים או מי אלקליין בכל מה שקשור לבריאות שלפוחית השתן", היא אומרת. ובכלל, לגבי היתרונות הבריאותיים האחרים לכאורה של אותם מים, יש מעט מאוד עדויות שתומכות בכך שמי אלקליין הם אכן תרופת פלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully