וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייה בטיסה: נוסע גנב סינר של דיילת כדי להריח וללבוש אותו

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 19:24

נוסע בחברת התעופה היפנית All Nippon Airways, נעצר על ידי המשטרה לאחר שגנב סינר של דיילת במטוס. בחקירתו מסר שהוא חובב בגדי ומדי עבודה נשיים, שאותם נהג לרחרח וללבוש

דיילת חושפת - ככה תשיגו שידרוג במטוס למחלקה ראשונה/@Cierra_mistt,

משטרת טוקיו עצרה לאחרונה גבר כבן 34, בשל חשדות לפיהן הוא גנב את אחד מסינרי השירות השייך לדיילת ששירתה אותו בטיסתו. האיש מסר כי עשה זאת מאחר שרצה לרחרח את הבגד ואף ללבוש אותו, לטובת סיפוקו האישי.

האירוע התרחש במטוס של חברת התעופה היפנית במטוס All Nippon Airways שעמד לצאת משדה התעופה ניו אישיגאשי (New Ishigaki) שבמחוז אוקינאווה. התקרית אמנם אירעה ב-25 באפריל, אך רק לפני רק ב-12 ביוני הצליחה המשטרה המקומית לאתר את החשוד ולהביאו למעצר. זאת לאחר שחברת התעופה דיווחה על כך למשטרה במהלך חודש מאי.

על פי מקורות משטרתיים שצוטטו על ידי כלי תקשורת יפניים שונים, במהלך העלייה למטוס, הנוסע התגנב למטבח שבחלקו האחורי של כלי הטיס ולקח סינר שירות ורוד שהושאר בצד על ידי אחת הדיילות. הדבר עשוי אולי להיראות כמו עבירה קלה יחסית - במיוחד לאור העובדה שעלותו של סינר מסוג זה עומדת על 5,000 ין (כ-120 שקלים) בלבד - אך מסתבר שמשטרת המטרופולין של טוקיו לקחה את העניין ברצינות רבה.

סינר של דיילת בחברת ANA. paddle your own kanoo, צילום מסך
הנוסע התגנב למטבח ולקח סינר ורוד שהושאר בצד. הסינר של דיילות ANA/צילום מסך, paddle your own kanoo

ויש גם מדים של אחות

כאמור, לאחר שהשוטרים זיהו את האיש הם עצרו אותו. בחקירתו הוא הודה כי גנב את הסינר מאחר שהוא חובב מושבע של איסוף בגדי ומדי עבודה נשיים, שאותם נהג לרחרח וללבוש.

על פי הדיווחים, המשטרה מצאה את הסינר בביתו, יחד עם מה שנראה כמו מדי אחות. האיש חשוד בביצוע מספר גניבות מדים דומות.

אתר התיירות Paddle Your Own Kanoo מדווח כי אין זה נדיר שנוסעים בטיסות גונבים פריטים שונים השייכים לדיילות. בדומה למקרה היפני - גניבות מסוג זה מתרחשות בדרך כלל בזמן העלייה למטוס, בעת שדיילות רבות משאירות ללא השגחה פריטים שונים שלהן. גם ההמולה והסחת הדעת בזמן הבורדינג מקלה על הגנבים לבצע את זממם. אחד הפריטים ה"גניבים" הפופולריים ביותר הוא "כנפי" הדיילות שמוצמדות בדרך כלל למדים שלהן. עם זאת, לפעמים הגניבות מקבלות אופי סוטה יותר, בעת שדיילות מגלות לפעמים שגם נעלי העקב הגבוהות שלהן נעלמו באופן מסתורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully