וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילות יפות יותר - נותנות שירות טוב יותר. עכשיו זה גם מוכח

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 8:25

דיילות יפות נמצאו כמגבירות את המוטיבציה של נוסעים לפנות אליהן, ובכך משפרות את איכות השירות", נכתב במחקר טורקי שבדק האם יופי של נשות צוות האוויר משפר את חווית הלקוח. המלצת החוקרים: להעסיק דיילות עם "תכונות אטרקטיביות"

סיפור בדקה: הדיילים הכי סקסיים בעולם/קרדיט תמונה: The Fly Guy

חוקרים מאוניברסיטת דיקל (Dicle) בטורקיה, חשפו במחקר שנערך לאחרונה כי נוסעי חברת התעופה מאמינים שהם מקבלים שירות לקוחות טוב יותר מדיילות יפות.

"דיילות בעלות רמות אטרקטיביות גבוהות יותר, נמצאו כמגבירות את המוטיבציה של הנוסעים לפנות אליהן, ובכך משפרות את תפיסת איכות השירות של הנוסעים", פרסמו המחברים
Sahap Akan ו-Ozlem Atalik בכתב העת Marketing and Management of Innovations.

המחקר שפורסם בניו יורק טיימס, אסף נתונים מ-19 גברים ו-18 נשים שנסעו עם חברות תעופה בטורקיה ב-12 החודשים האחרונים. המשתתפים, בני 19 עד 47, התבקשו לצפות בסרטונים המדרגים את שירות הלקוחות של צוות תא הנוסעים. דיילות טובות מראה קיבלו דירוג גבוה יותר, מאשר דיילות פחות מושכות. גם אם השירות לא היה הטוב ביותר, נוסעים דיווחו פחות על שירות גרוע מאשר אצל אנשי צוות אטרקטיביים.

סיפור בדקה תיירות דיילים הכי סקסיים בעולם. תיירות, מערכת וואלה
נוסעים דיווחו פחות על שירות גרוע בקרב דיילות יפות. דיילת אוויר/מערכת וואלה, תיירות

קריאת ה-EEG של הנוסעים לא תאמה את הדיווח המילולי שלהם

החוקרים השתמשו בשיטת נוירומרקטינג חדשה, שמדדה את רמת שביעות הרצון של המשיבים בסקר עם אלקטרואנצפלוגרפיה (EEG - מכשיר המשמש לרישום הפעילות החשמלית במוח).

בעוד שאנשים נטו יותר לומר שהם מרגישים יותר בנוח לבקש סיוע מדיילות בזכות הפנים הידידותיות שלהן, החוקרים גילו שקריאת ה-EEG שלהם לא תאמה את הדיווח המילולי שלהם. "למרות שהמשתתפים הביעו שביעות רצון גבוהה יותר מהשירותים שקיבלו מדיילות שהם ראו אכטרקטיביות, תוצאות ה-EEG לא שיקפו את רמת שביעות הרצון הזו", הסביר אקן, עוזר פרופסור לניהול תעופה באוניברסיטת דיקל.

מחברי המחקר אקן ואטליק, מעודדים חברות תעופה להעסיק דיילות עם "תכונות אטרקטיביות" כדי לשפר את חווית הלקוח. "הטמעת תוכניות שונות ומערכות תמריצים לשמירה על האטרקטיביות של דיילות היא חיונית", אמר אטליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully