וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל אל איי סיישל: ישראל זוכה לתמיכה מהמקום הכי לא צפוי בעולם

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 15:33

ברחובות סיישל התקיימו לאחרונה גילויי הזדהות ותמיכה בישראל, זאת על ידי מצעד נוצרי ברחובות הבירה, ויקטוריה, שבה רקדו התושבים וילדי בתי הספר עם דגלי סיישל וישראל. צפו

מצעד תמיכה בישראל באיי סיישל/צילום: טרנובה

איי סיישל היא לא רק יעד בטן-גב של צילומי טורקיז שאתם מעלים לאינסטה, אלא היא חברה טובה של ישראל ובין הבודדות שתומכות בה בתקופה קשה זו של המלחמה בעזה.

על רקע התקופה הקשה העוברת עלינו, נראו לאחרונה ברחובות סיישל גילויי הזדהות ותמיכה בישראל. במצעד נוצרי שהתקיים ברחובות הבירה, ויקטוריה, רקדו התושבים וילדי בתי הספר עם דגלי סיישל וישראל.

התמיכה בישראל מגיעה על רקע מספרי שיא של תיירים ישראלים לסיישל. בחודש אפריל בחרו לנפוש בסיישל לא פחות מ-2,579 ישראלים, מה שהופך את ישראל לאחד השווקים העיקריים שמהם מגיעים תיירים למדינת האיים. בחודש זה היתה ישראל במקום הרביעי במספר התיירים לסיישל מבין כל מדינות העולם. רק מצרפת, רוסיה וגרמניה הגיעו לסיישל יותר תיירים מאשר מישראל.

תמיכה בישראל באיי סיישל. טרנובה,
הם אוהבים אותנו. מצעד התמיכה בויקטוריה, איי סיישל/טרנובה

12,945 תיירים הגיעו מישראל לסיישל אשתקד

מחברת טרנובה, המייצגת בישראל את חברת התעופה "אייר סיישל" נמסר, כי בשנת 2023 הגיעו 12,945 תיירים מישראל לסיישל, מה שהציב את ישראל במקום השמיני בעולם מבחינת מספר התיירים למדינה באותה שנה, ובמקום השלישי בעולם במספר התיירים לנפש. בין כל מדינות אסיה - ישראל נמצאת במקום השני במספר המבקרים לסיישל - שנייה רק לאיחוד האמירויות, כאשר יותר תיירים מגיעים מישראל לסיישל מאשר מהודו ומסין גם יחד. לאור נתונים אלה החליטה חברת טרנובה להוציא משלחת של 8 מנהלים בחברה לויקטוריה, בירת סיישל. המשלחת נפגשה בשבוע שעבר עם בכירי משרד התיירות המקומי ודנה עימם לגבי הדרכים לשיתוף פעולה בתחום התיירות של ישראלים לסיישל. (תמונה להלן)

מנכ"ל טרנובה, אמרי קלמן, מוסר: "קשה לדמיין יעד מושלם יותר מאיי סיישל עבור הצרכים שלנו כישראלים בתקופה זו. המיזוג התרבותי המרתק של אפריקה, אירופה והודו ביעד אחד, משתלבים עם ביטחון אישי גבוה, נופים אוטופיים, קבלת פנים חמה ומגוון רחב של אפשרויות חופשה. מצד אחד סיישל מציעה היצע רחב של בתי אירוח מקומיים, אותנטיים במחירים נגישים ומצד שני היא מציעה בתי מלון במגוון קטגוריות, ביניהם גם מלונות השוכנים על איים פרטיים. טיול באי המרכזי, כמו כן בין האיים, נוח במיוחד ומתאים בדיוק לנוסע הישראלי. השכרת הרכב נגישה, הטיסות הפנימיות בין האיים אטרקטיביות וחוויית השייט והעולם הימי מרגשת ויפהפייה. סיישל תחזיר לכל מבקר מישראל את הצבע לפנים, תרתי משמע".

  • עוד באותו נושא:
  • איי סיישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully