וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברתי בגלאי מתכות בשדה התעופה וזה מה שמצאו לי בראש

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 11:41

פאנג קיואן, דוגמנית טייוואנית שצברה יותר מ-19 ניתוחים פלסטיים בגופה, עברה בתוך סורק גלאי המתכות בשדה תעופה וגילתה שברגים ומסמרים הושארו בפניה. "הפנים שלי נראות כמו פאזל!" כתבה ל-1.3 מיליון עוקביה

דוגמנית טייוואנית גילתה מסמרים בראש כשעברה בידוק בשדה התעופה. אינסטגרם, צילום מסך
3 מסמרים וברגים הושארו בראשה. פאנג קיואן ומה שגילה הסורק בשדה התעופה/צילום מסך, אינסטגרם

מסמרים התגלו בפניה של דוגמנית טייוואנית, שצברה כבר יותר מ-19 ניתוחים פלסטיים, בזמן שעברה בתוך מתקן סורק מתכות (X-ray) בשדה התעופה.

פאנג קיואן (Fang Qiyuan) הידועה גם בשם "ספרייט", סיפרה על מה שגילתה שמסתתר בראשה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים יותר מ-1.3 מיליון איש.

האישה שמכריזה על עצמה כ"קנאית ניתוחים פלסטיים", הוציאה יותר מ-250,000 דולר על הליכים קוסמטיים שונים, דיווח אתר "ג'אם פרס" הבריטי, כולל שני ניתוחי מצח, חמישה בעפעפיים, חמישה באף, שניים בסנטר וחמש פעמים שאיבת שומן לתיקון פנים.

בזמן שניסתה לעבור דרך גלאי המתכות בעת הבידוק הבטחוני של שדה תעופה, קלט הגלאי בורג כירורגי בגודל 2.5 ס"מ ממש מתחת לשפה התחתונה שלה, כפי שניתן לראות בתמונות האינסטגרם ששיתפה.

"גיליתי במפתיע שיש לי גם מסמרים באף"

פאנג מאמינה שהבורג הושאר שם במהלך ניתוח "תותבת סנטר" שעברה לפני שמונה שנים. למרבה הצער, זה לא היה הפריט הניתוחי היחיד שהופיע בסריקת טומוגרפיה ממוחשבת (CT).

"גיליתי במפתיע שיש לי גם מסמרים באף", חשפה בובת הוודו האנושית. בתמונות הנלוות נראה אחד הברגים מעט מעל שפתה מצביע כלפי מטה ועוד אחד באפה. "הפנים שלי נראות כמו פאזל!" התייפחה פאנג, שקבעה פגישה כדי להסיר את הברגים והמסמרים.

עוקביה הרבים באינסטה היו המומים משפע הברגים המשוחררים שבראשה. "בנאדם, קשה לראות את זה," כתב אחד העוקבים. "זה מוכיח כמה רחוק אנשים ילכו כדי להגיע לסטנדרטים של יופי", הגיב אחר ו"תעשי בדיקת MRI והכל ייפלט החוצה", כתב עוד גולש.

למרבה המזל, למרות המראה הלא נעים שנראה בסורק, ברגים ניתוחיים בדרך כלל אינם מזיקים למטופל ולכן למעשה אין צורך להסירם. "ברוב המקרים שתלים יכולים להישאר בגוף שלך ללא כל נזק", כך על פי אתר הבריאות האמריקני Very Well Health. "אסור להתייחס להסרה שלהם כחלק מטיפול 'שגרתי'. עם זאת, רופאים עשויים להחליט להוציאם אם הם גורמים לכאב, גירוי או זיהום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully