וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת את המדים הסודיים שלא ידעתם שהן לובשות

20.6.2024 / 0:01

חשבתם שאתם יודעים כל דבר על דיילים? דיילת של אמירייטס חשפה שהתלבושות שלהן מגיעות עם פריט סודי שרוב הנוסעים לא יאמינו שקיים - אבל הן משתמשות בו רק בחלק מהטיסות

הדיילת דניאלה מגלה סודות של חברת התעופה אמירטס/danidboyy

דיילת חשפה פריט מדים של צוות הטיסה שרוב הנוסעים כלל לא ידעו כלל שהוא קיים. דניאל, שעובדת בחברת התעופה מדובאי אמירייטס, החליטה לחשוף כמה מסודות הטיסה והסבירה שבטיסות הארוכות יותר, הצוות עשוי לצאת להפסקה - וזה הזמן שבו הפריט הנוח שהם לובשים נכנס לתמונה.

היא שיתפה מבט חטוף על מדי הדיילת שהיא לובשת בערוץ הטיקטוק שלה ‏@danidboyy1, שם יש לה למעלה מ-500 אלף עוקבים וחשפה שהצוות מקבל פיג'מות מיוחדות משלהם אם הם צריכים לחטוף תנומה במהלך הטיסה. כשהציגה את הפיג'מה היא הסבירה: "למי שעדיין לא יודע, אלה הפיג'מות של הצוות שלי. בטיסות ארוכות, צוות הדיילים מחליף את המדים בפיג'מות כשהוא יוצא להפסקה".

היא חשפה שיש סיבה ספציפית לקיומן של הפיג'מות, וזו לא שחברת התעופה בררנית לגבי מה העובדים שלה לובשים בהפסקה. "זה פשוט כדי שאם יקרה מקרה חירום בזמן שאיש הצוות בהפסקה שלו ואין לו זמן להחליף למדים הרגילים, ניתן יהיה לזהות אותו בקלות על ידי הנוסעים".

מי יודע מדוע ולמה לובשת דיילת פיג'מה?

@danidboyy1 Replying to @Milly Jean Sharrock Emirates crew pjs explained ✈️ #emirates #cabincrew #avaition #crewlife #flightattendant ♬ original sound - Daniboy

הצגת הפיג'מות הייתה להיט בקרב הצופים שלה והמגיבים. אדם אחד כתב: "זה כל כך מגניב מצד החברה שיש לה מגוון מדים רב-תכליתי מבחינה פרקטית ששומר על מראה המותג האייקוני שלה". דיילת אחרת הביעה קנאה: "אני באמת אוהבת אותן. הייתי בצוות של בריטיש איירוויז ותמיד רציתי שיהיו לנו פיג'מות צוות". גולש שלישי שאל האם הצוות צריך ללבוש את הפיג'מות בזמן הלינה במלון. דניאל השיבה: "לא, אני לובשת פיג'מה משלי בחדר המלון".

עוד סודות של דיילות
הדיילת שר חשפה את הדברים "המכוערים והמרושעים" ביותר שנוסעים עושים בטיסות

דיילת חשפה: השאלות הכי מטומטמות שנוסעים שואלים במטוס (ואיך מתחילים איתה)

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

ויש עוד דברים שלא ידעתם על המדים שלהן

@danidboyy1 Fact about the Emirates uniform you probably didn't know. Part 2 ✈️#cabincrew #emirates #flightattendant #travel #stewardess ♬ original sound - Daniboy

בדיילי סטאר הסבירו שברוב הטיסות אפשר לראות את אנשי הצוות יוצאים להפסקות במטבחונים של המטוס, ודי לא סביר שהם ילבשו פיג'מות. עם זאת, בטיסות ארוכות מאוד, צוות הדיילים של אמירייטס מקבל זמן ללכת לחלל המנוחה שלהם ולתפוס קצת תנומה אם הם במשמרת ארוכה. ובכל זאת, הגילוי של דניאל הותיר כמה מגיבים המומים מכך שיש במטוס מקום עבור עובדי חברת התעופה בו הם יכולים להחליף בגדים ולהירגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully