וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את המבצע של אל על לאירופה, והוא ממש משתלם

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 11:29

מבצע של אל על לימים הקרובים, מציע לכם לקנות כרטיסים לטיסות שבין נובמבר למרץ בשנה הבאה ובמחירים מוזלים: אירופה סביבה 300-200 דולר, ויעדי ארה"ב והמזרח בהחל מ-800 דולר. יש קאץ'? דווקא לא

ברלין בקיץ טיול אופניים/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

אל על יוצאת במבצע טיסות לא רע בכלל, שבו היא מציעה להזמין טיסות לעונת החורף ה"מתה" - מנובמבר עד מרץ - במחירים מוזלים. עם זאת, המבצע מוגבל לימים ספורים למזמינים עד ה-12 במאי 2024 או עד גמר המלאי (המוקדם מבינהם). הכרטיסים תקפים להמראות בין 3 בנובמבר 2024 ועד 29 במרץ 2025.

כך למשל, מצאנו כרטיסים לברלין ב-207 דולר הלוך חזור בפברואר, כמו גם לווינה בנובמבר, או ב-260 דולר לרומא במרץ. המחירים הנ"ל בקטגוריית LITE - כלומר טיסה עם טרולי/תיק יד בלבד.

המבצע של אל על לא מגיע סתם כך. ראשית, המטרה למלא את המטוסים בעונה הפחות לוהטת - החורף. שנית, איזי ג'ט שהודיעה שלא תטוס לארץ עד נובמבר בגלל "דאגה לבטיחות נוסעיהן", תשוב להפעיל טיסות בדיוק כשמתחיל המבצע, ואל על רוצה להתחרות עמה על המחירים המוזלים שהיא ודאי תשוב להציע ולחייך פתאום אל הנוסע הישראלי.

שער ברנדנבורג בברלין. Max Baumann, ShutterStock
ברלין. מצאנו טיסה חורפית ב-200 דולר/ShutterStock, Max Baumann

מלרנקה ועד לוס אנג'לס

בין היעדים האירופיים שמשתתפים במבצע החורף של אל על, ניתן למנות את לרנקה, אתונה, קישינב (סאן דור), טביליסי, בוקרשט סופיה, ברלין, קרקוב, בודפשט, פראג, וינה, מילאנו, ציריך, רומא, טיווט (סאן דור), ברצלונה, ורשה (סאן דור), מדריד, מינכן, ברצלונה, פריז, פרנקפורט, אמסטרדם, דובאי, ליסבון, לונדון (לוטון).

בנוסף, המבצע תקף גם ליעדים רחוקים של החברה: בוסטון, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס, טוקיו ובנגקוק. המחירים לטיסות ליעדים הארוכים נעים החל מ-900-800 דולר לכרטיס.

באל על ממליצים להוסיף להזמנה (בכרטיסי קטגוריית Classic) את האפשרות למוצר "אל על PROTECT", שמאפשר את ביטול כרטיס הטיסה עד 24 שעות ממועד ההמראה וקבלת שובר זיכוי על הסכום המלא. המחיר לנוסע - 29 דולר.

בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מהטבה מיוחדת, שכוללת יחס המרה משופר: כל 100 נקודות יהיו שוות 1 דולר הנחה למימוש בטיסות אלה (למעט מסי נמל, שאותם לא ניתן לשלם בנקודות). ההטבה זמינה למימוש עד 12 במאי (כולל), ותינתן באופן אוטומטי בהזמנת כרטיס טיסה בנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully