וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא איירליינס תחזור לטוס בין תל אביב לניו יורק ביוני הקרוב

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 11:41

חברת התעופה האמריקנית חוזרת לטוס לארץ, ותפעיל טיסה ראשונה מניו יורק לתל אביב ב-7 ביוני. החברה, שהחלה בקוד שייר עם אל על השנה, תפעיל טיסה יומית בקו

בווידאו: אולם נוסעים, נתב"ג/יואב איתיאל

דלתא איירליינס חוזרת לטוס בין ישראל לארה"ב ותפעיל את הטיסה הראשונה בחודש יוני הקרוב. הטיסה הראשונה צפויה להמריא מניו יורק לתל אביב ב-7 ביוני 2024.

הקו יופעל במטוס איירבוס A330-900neo, ויספק לנוסעים כ-4,000 מושבים שבועיים בטיסה יומית בקו ניו יורק-ת"א-ניו יורק. מצאנו באתר החברה מחיר של החל מ-1,057 דולר הלוך חזור, כולל מזוודה וטרולי.

ההחלטה להפעיל מחדש את השירות לתל אביב, שהושהה זמנית באוקטובר בגלל המלחמה עם עזה, מגיעה לאחר הערכת סיכונים ביטחונית מקיפה של דלתא, כך לפי חברת התעופה שממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב בישראל בשיתוף עם גורמים ממשלתיים ופרטיים.

אל על וחברת דלתא איירליינס. אל על,
תתן פייט לאל על. דלתא איירליינס/אל על

קוד שייר עם אל על

לפני חודשים אחדים דלתא איירליינס חיזקה את נוכחותה בישראל, באמצעות שיתוף קוד (Code-Share) הדדי לטיסות בין ישראל לארה"ב עם אל על, כפי שפורסם בוואלה! תיירות.

הטיסות בקוד משותף החלו מ-1 בינואר השנה וכוללות הטבות הדדיות למועדוני הלקוחות של שתי החברות, כולל האפשרות לצבור ולממש מיילים/נקודות של SkyMiles או "הנוסע המתמיד" בטיסות החברה השותפה.

כזכור, גם יונייטד איירליינס שבה לטוס בין ארה"ב לישראל, ומפעילה מתחילת מרץ קו לניו יורק (ניוארק). חברת אמריקן איירליינס הודיעה כי לא תשוב לטוס לישראל עד ה-26 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully