וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהקיץ: טיסות ישירות לאי היווני החלומי שכמעט ולא טסים אליו

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 11:56

מתכננים יוון הקיץ? אז אל האי לסבוס שבצפון-מזרח הים האגאי תוכלו להגיע בטיסה ישירה החל מסוף מאי השנה. יש טיסות ויש חבילות. הנה המחירים

האי קורפו, יוון/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: זיו שטיינר

חובבי יוון שביניכם, יוכלו להגיע הקיץ לאי לסבוס בטיסה ישירה של חברת קורנדון איירליינס, שתפעיל טיסות ישירות גם לאיים נוספים ביוון ולאי קפריסין, כפי שפרסמנו כאן היום.

הטיסה הראשונה ללסבוס תמריא בסוף מאי השנה (31 במאי 2024), עדיין ללא תאריך מדויק, ותופעל תחת חברת קשרי תעופה. מדובר כרגע על שתי טיסות שבועיות בימי שני ושישי ל-3, 4 ו-7 לילות שינחתו בנמל התעופה הבינלאומי באי - מיטיליני - MJT. משך הטיסה: כשעה ו-50 דקות לכיוון.

כמה יעלה:
מחיר טיסה החל מ-379 דולרים לאדם.
מחיר חבילה למלון 3 כוכבים ע"ב לינה וארוחת בוקר החל מ-475 לאדם בחדר זוגי.
מחיר חבילה למלון 4 כוכבים ע"ב לינה וארוחת בוקר החל מ-619 לאדם בחדר זוגי.
מחיר חבילה למלון 5 כוכבים ע"ב לינה וארוחת בוקר החל מ-575 לאדם בחדר זוגי.

*מחירי הטיסה יכללו טרולי עד 7 ק"ג וכן מזוודה שתישלח לבטן המטוס עד 20 ק"ג לכל נוסע.

האי לסבוס ביוון. קשרי תעופה,
לסבוס. יעד חדש הקיץ לחובבי יוון/קשרי תעופה
האי לסבוס ביוון. קשרי תעופה,
הטיסה הראשונה ללסבוס תמריא בחודש יוני השנה/קשרי תעופה

חיי לילה לא, גסטרונומיה כן

לסבוס, שוכן בצפון-מזרח הים האגאי ידועה בהיסטוריה העשירה, הנופים הציוריים והתרבות התוססת שלו. מאתרים היסטוריים, כמו טירת מוליבוס ועד לחופים השלווים של פטרה. הכפר פלומרי מפורסם במיוחד בייצור האוזו האיכותי שלו. לסבוס ידוע גם בידידותו לחברי קהילת הלהט"ב, ואף מארח מדי שנה מספר פסטיבלים עבור הקהילה.

למי שמחפש חיי לילה מטורפים, לסבוס אינו המקום לכך. למרות שבעיר הבירה מטיליני תוכלו למצוא כמה מועדונים הפועלים כל הלילה, באופן כללי שומר על אווירת לילה שלווה יותר. לרוב הבילוי הלילי יהיה בטברנות וקפיטריות שהופכות לברי טרקלין קסומים בערבים.

מבחינת אוכל ומסעדות, לסבוס ידוע בגסטרונומיה יוצאת הדופן שלו, ומציעה מוצרים ייחודיים כמו יינות מזני ענבים מקומיים, מעדנים בעבודת יד כמו טרחנה, תאנים מבושלות וגבינות מקומיות כמו פטה ולדוטירי. מסורת שמן הזית העשירה של האי, עם למעלה מ-11 מיליון עצי זית, נחגגת בעונת המסיק בסתיו. הגבינות של לסבוס, כולל פטה ולדוטירי, המוכרות באופן רשמי על ידי האיחוד האירופי שמקורן בלסבוס, תורמות לתרבות הקולינרית הייחודית של האי. סרדינים קלוני, המפורסמים בגודלם הקטן ובטעמם הייחודי, זוכים להוקרה במשך מאות שנים. תרבות האוזו של לסבוס, ששורשיה במאה ה-19, היא עדות למורשת הקולינרית המתמשכת של האי. בנוסף, יינות לסבוס, שזכו לשבחים בעבר כ'אמברוזיה', ממשיכים לשמח אניני טעם, במיוחד באזור האדמה הוולקנית של מערב האי.

האי לסבוס ביוון. קשרי תעופה,
לסבוס מציעה מרחב של חופים - מחוליים וחלוקי נחל ועד מבני סלע געשי/קשרי תעופה
האי לסבוס ביוון. קשרי תעופה,
שעה ו-50 ואתם שם. לסבוס/קשרי תעופה

320 ק"מ של חופים

לסבוס מתגאה בקו חוף נרחב של 320 ק"מ, ומציעה מקומות מגוונים המספקים כל מצב רוח - מחופים חוליים וחלוקי נחל ועד מבני סלע געשי. חוף ואטרה (Vatera), המשתרע על פני כמעט 9 קילומטרים, בולט כחוף הארוך ביותר של האי עם מים כחולים עמוקים וחול דק. סקאלה ארסו (Skala Eressou), חוף חולי נודע באורך 3 קילומטרים, כולל מים רגועים ושקיעות מדהימות, בעוד שחוף צוניה (Tsonia) ליד הכפר קלייו מציע מים בתוליים ומנות יווניות מסורתיות. חוף פטרה, עם חול זהוב, הוא אחד החופים המאורגנים ביותר של לסבוס, המספק בידור ביום ובלילה. אנאקסוס, אגיוס איזידורוס וחוף מלינדה ליד פלומארי מציעים מים נקיים, נופים ציוריים ומתקנים לחוויה מרגיעה על חוף הים. לבסוף, מפרץ גרה מציג את חוף טרטי, מפלט מאורגן עם מי טורקיז צלולים, גבעות שופעות וטברנות מקסימות.


ניר מזור, סמנכ"ל בקשרי תעופה: "החלטנו שהגיע העת להנגיש לקהל את לסבוס אי נוסף בקולקציית האיים - עשיר בתרבות, קולנריה מגוונת, ארכיאולוגיה עומק תרבותי של יוון וזאת כמובן לצד החופים והטבע הקסום של האי. אנחנו מודעים היטב שישראלים רבים כבר נוהגים לנפוש באי, ולחלקם אף בתי נופש במקום, כעת נוכל לספק עבורם טיסה ישירה של פחות משעתיים ללא צורך במעבר באתונה - נוח, מהיר ויעיל. אין כל ספק, יותר מתמיד אנחנו צפויים לביקושי שיא ליוון בעונה זו ועל כן טבעי שנרחיב את מניפת האפשרויות עבור חובבי יוון הסקרנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully