וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תעניק טיסות חינם לחיילים. המימוש בשבוע הקרוב

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 20:09

חברת התעופה יוצאת בימים אלה בקמפיין שמצדיע לחיילים בסדיר ובמילואים, ותעניק למשרתים כרטיסי חינם לאירופה, רק יש להירשם למועדון הנוסע המתמיד בחינם

קמפיין אל על "טסים עם הדגל"/צילום: דוברות אל על

אל על יוצאת היום (שלישי) עם קמפיין פרסומי, שבו היא מעניקה הטבות למשרתים בצה"ל בשירות חובה, בקבע ובמילואים (מה עם שאר כוחות הביטחון, מג"ב, שוטרים , שב"כ ועוד?): טיסות חינם לאירופה (לא כולל מסי נמל), תמורת הרשמה למועדון הנוסע המתמיד שלה (ואם לא להירשם בחינם).

ההטבה, היפה לכשעצמה יש לומר, היא חלק מקמפיין פרסומי של אל על בשם "טסים עם הדגל", שכולל סרטון פרסומת שבו מגוללת החברה את אירועי ה-7 באוקטובר והירתמותה להטיס ארצה מטיילים בעולם שנקראו לחזור להגן על המולדת בצו 8. לפי החברה, "מיומה הראשון של המלחמה, אל על לקחה חלק במאמץ הלאומי, נרתמה להטסת מטען, אנשי מילואים, משפחות החטופים ועוד. במסגרת התגייסותה של החברה כשותפה מלאה של מטה משפחות החטופים, יתרמו 15% משלטי החוצות שרכשה במסגרת הקמפיין, לשימושו המלא של המטה".

עם זאת, זה גם המקום להזכיר שעם כל הכבוד ל"לקחה חלק במאמץ הלאומי", אל על כמעט ולא הפעילה את מטוסיה בשבת (חוץ מ-4 טיסות) כשהיה נחוץ מאוד להביא אלפי ישראלים הביתה לשירות, או כדי שישהו עם משפחתם בשעה הקשה של המדינה - נושא שהיה נתון לביקורת גדולה בארץ ואף עלה לדיון בבג"ץ, וטענה שתפעיל טיסות בשבת רק אם תקבל הוראה מחייבת מהמדינה.

דרימליינר של אל על. דוברות אל על,
טיסות חינם לחיילים, אבל קודם תירשמו למועדון הלקוחות. אל על/דוברות אל על

אל מגוון יעדים באירופה בחינם, רק שלמו מסי נמל

אבל נחזור להטבה. משרתים בצה"ל בשירות חובה, בקבע ובמילואים (שביצעו 30 ימי מילואים מאז פרוץ המלחמה) יוכלו לקבל כרטיס טיסה במתנה (למעט תשלום מסי נמל) למגוון יעדי אל על באירופה. סך הכל תעניק החברה עשרות אלפי כרטיסי טיסה בשווי של עשרות מיליוני שקלים, שמימושם יתאפשר לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמצטרפים חדשים (הרישום בחינם דרך אתר אל על).

ההרשמה להטבה תהיה פתוחה באמצעות טופס דיגיטלי באתר אל על בלבד, החל מהיום (שלישי) בשעה 20:00 (בכפוף לתנאי ההטבה באתר). רישום לקבלת קוד קופון יתאפשר עד 26 בפברואר 2024, או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. קודי הקופון ניתנים למימוש עד 29 בפברואר 2024, לטיסות הממריאות מישראל מ-5.5.2024 ועד 17.2.2025, עבור כרטיסי Classic בלבד (מחלקת תיירים) הכוללים מזוודה ובחירת מושב.

בחינת זכאות המשרתים להטבה תתבצע באמצעות צירוף טופס 3010 או טופס שירות מילואים פעיל למשרתי המילואים וצילום חוגר, או תעודת קבע למשרתי הסדיר. לאחר קבלת קוד הקופון, ניתן יהיה לממש את ההטבה בהזמנת כרטיסי טיסה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. בחברה מדגישים, כי הרישום יתבצע באופן דיגיטלי באתר בלבד, ואין ביכולת נציגי מוקד שירות הלקוחות לסייע בהוצאת קוד קופון.

בנוסף, כלל משרתי צה"ל יקבלו קדימות בשלב העלייה למטוס, ומנהלי השירות בטיסה יכירו תודה על פועלם בכריזה ייעודית בתחילת כל טיסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קמפיין אל על "טסים עם הדגל". דוברות אל על,
קמפיין אל על "טסים עם הדגל"/דוברות אל על

השטיח המעופף עם הטבה לכל משפחות החיילים

בתוך כך, שלשום (ראשון) יצאה חברת השטיח המעופף בקמפיין הטבות לכוחות הביטחון, אנשי שירות המילואים ובני משפחותיהם, שבו היא מציעה הנחה על סך 125 דולרים לאדם על הזמנת חופשה (עד ה-3 במרץ) מחבילות הנופש והטיולים המאורגנים של החברה. בנוסף, יקבלו המזמינים בחינם את שירות Flying Safe המאפשר ביטול מכל סיבה עד חמישה ימים לפני היציאה לחופשה. ההטבה לחופשות שבין 1 באפריל ועד סוף אוקטובר 2024.

זה הזמן שלנו להודות לאנשי המילואים וכוחות הביטחון", אמר אורן כהן מגורי סמנכ"ל שיווק ומכירות בשטיח המעופף. "יצאנו במבצע חסר תקדים ובהנחות ענק להודות להם. אנו מקווים שההטבה החדשה תיתן תקווה לאופטימיות עבור ימים טובים יותר ותאפשר להם ליהנות מחופשה מפנקת ומרגיעה".

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על: "המהלכים להוקרת משרתי צה"ל עומדים בקנה אחד עם המסר של אל על כחברה ישראלית, שמחויבת לאזרחי המדינה ורואה עצמה הגשר האווירי של ישראל לעולם. ההטבה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים תאפשר לאלפי משרתים שנתנו ועוד נותנים מעצמם, לקחת חופשה קצרה להתאווררות בחו"ל".

דעת קהל

מה דעתכם על המבצע של אל על לחיילי צה"ל?

מקסים, מחזירים לחיילים בחזרה
ניצול להגדלת מועדון הנוסע המתמיד
3416 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully