וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריש עמלץ לבן הרג את עצמו כשניסה לתקוף צוללנים בכלוב

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:22

תיעוד שעלה לאחרונה ברשת החברתית X, אולם פורסם כבר לפני 5 שנים ביוטיוב, מראה כריש מסוג עמלץ לבן מנסה לתקוף שני צוללנים בכלוב, אולם הוא נתקע בין הסורגים ומת כעבור 25 דקות, כך לפי הדיווחים

כריש מסוג עמלץ לבן (Great white shark), שניסה לתקוף שני צוללנים בכלוב תת-מימי, נכנס כל כך בחוזקה בין הסורגים בכלוב, שהוא שבר את צווארו ונסחף מת לקרקעית האוקיינוס, כך לפי תיעוד שעלה ברשת החברתית X.

לא מדובר בתיעוד חדש, אולם הסרטון שהוצף לאחרונה ב-X, מציג את הכריש מגיח לעבר הכלוב בניסיון להגיע לזוג הצוללנים המבועתים. אבל כשהכריש דוחף את ראשו פנימה בין הסורגים, הוא נתקע ומנסה להיחלץ, על פי הדיווחים בניו יורק פוסט, במשך כ-25 דקות עד כדי שהוא פוצע את צווארו אנושות.

דם נשפך מהכלוב, ובסופו של דבר גוויתו של הכריש המת מתנתקת מהסורגים ונופלת מהכלוב, כשבטנו למעלה ושוקעת לקרקעית האוקיינוס.

לסרטון, שככתוב, הועלה לראשונה ליוטיוב ב-2019, היו כמעט 18 מיליון צפיות חדשות עד יום שני השבוע אחר הצוהריים. לפי התיאור ביוטיוב, המפגש התרחש ליד האי גוואדלופה במקסיקו.

הסוף המבעית של הדג הותיר כמה צופים נסערים. "זה נורא. אני מקווה שהם יתקנו את הכלוב כדי שהכרישים לא יתקעו ככה שוב", כתב הגולש @Jamie147493622. ואילו הגולש @ClintTorris1836 הוסיף "למה הם מתעקשים לבנות את הכלובים האלה עם כל כך הרבה מקום בין הסורגים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully