וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר רק חזרה לטוס לפה, וכבר ביטלה את הטיסות לישראל

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 9:24

חברת הלואוקוסט האירית, שרק חזרה לפני שבועיים לטוס לארץ, ביטלה באופן מפתיע את המשך טיסותיה לחודשים מרץ ואפריל, זאת ללא הודעה מסודרת, אולם יצרה קשר עם נוסעים שיחפשו טיסה חלופית ליעד שלהם

ריינאייר תטוס לארץ, יולי 2015/צילום: זיו ריינשטיין

חברת הלואוקוסט ריינאייר רק חזרה החודש להפעיל טיסות לישראל מאירופה החודש, אך מסתבר שהיא ביטלה את כל טיסותיה לארץ בחודשים מרץ ואפריל השנה.

טיסות חברת התעופה שבסיסה בדבלין, אירלנד, מתקיימות אומנם החודש, (פברואר), אולם הם נעלמו מלוח הטיסות באתרה בשני החודשים שלאחר מכן.

לפי אתר התעופה ukaviation, ריינאייר החלה ליצור קשר עם נוסעים שהזמינו בחודשיים הללו וליידע אותם שהם זכאים להחזר, או שהם יכולים להזמין טיסה מחדש למועד מאוחר יותר, או להשתמש בספק חלופי אם קיימת טיסה זמינה.

ריינאייר ביטלה טיסות לארץ למרץ-אפריל. אתר רשמי, צילום מסך
הכל ריק. לוח הטיסות לישראל וממנה באתר ריינאייר במרץ-אפריל 2024/צילום מסך, אתר רשמי

כזכור, ריינאייר עוררה סערה מסוימת בשבוע שעבר בארץ, כשנודע שמי שמזמין טיסה באתר החברה, מגיע לאזור מילוי הפרטים האישיים, וכשצריך לבחור לאיזו מדינה אתם שייכים - ישנה אפשרות בחירה של "הטרטוריה הפלסטינית הכבושה" (Occupied palestinian territory).

ריינאייר אומנם לא טסה לישראל מאירלנד, אולם היא מפעילה טיסות משבעה יעדים באירופה כולל וינה, פוזנן, בוקרשט ומרסיי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מטוס ריינאייר נחת בווילנה, ליטא, אחרי שהוסט לבלארוס, 23 במאי 2021. AP
החלטה שקשורה למלחמה? ריינאייר/AP

שורה של תקריות בין המדינות

נזכיר כי חברת התעופה האירית ביטלה את טיסותיה עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל", אולם חזרה להפעיל טיסות לחמישה יעדים החל מ-1.2: לבאדן באדן, ברגמו, וינה, ממינגן, מרסיי.

כנראה כתוצאה מהמשך המלחמה, ביטלה חברת הלואוקוסט את המשך הטיסות "עד יחלוף זעם".

בשבועות האחרונים אירועו מספר אירועים שהעלו את המתיחות בין אירלנד לישראל, החל מהפגנות אנטי-ישראליות, דרך בירכתו של ראש ממשלת אירלנד ליאו ורדקר, על שובה של אמילי הנד בת ה-9, בעלת אזרחות במדינה, לישראל במסגרת השבת החטופים, אך נמנע מלציין כי שוחררה משבי חמאס - והתייחס אליה כילדה ש"הלכה לאיבוד", עבור ברשות השידור האירית (RTÉ) שקיבלה לידיה עצומה שכללה מאות חתימות, הקוראת לאירלנד לא להשתתף באירוויזיון בשוודיה אם ישראל תשתתף בו גם, וכלה בשחקניות נבחרת הנשים של אירלנד בכדורסל שסירבו ללחוץ ידיים עם שחקניות נבחרת ישראל.

עם זאת, שלשום (ראשון), הגיעה שגרירת אירלנד בישראל לנטוע עץ ביער בן שמן לכבוד ט"ו בשבט, במטרה "לחבר מחדש את השורשים בין המדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully