וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישבן שלי גדול מדי בשביל מושבי המטוסים, צריך להגדיל אותם"

22.2.2024 / 0:16

גרסיה בון, דוגמנית בעלת ישבן עצום, העלתה לרשת סרטון שבו היא הדגימה כמה קשה לה להתיישב, לחגור חגורה ולהתכונן להמראות, אפילו במחלקת עסקים: "לא אשמתי שיש לי ישבן כזה גדול", היא אמרה, אלא שלא כל 5 מיליון העוקבים שלה הביעו אמפטיה כלפיה

גרסיה בון מתלוננת על גודל המושבים במטוס/@graciebon

גרסיה בון היא דוגמנית אינסטגרם מצליחה מאוד מפנמה, עם כמעט 5 מיליון עוקבים (ועוד 4.3 מיליון בטיקטוק) שידועה בעיקר בזכות ה... ישבן העצום שלה. הישבן שלה כל כך גדול, שהיא מודה שלפעמים הוא מקשה עליה מאוד, במיוחד במקומות כמו למשל מטוסים, שבהם, אם אתה לא טס במחלקת העסקים אז המעברים צרים מאוד והמושבים קטנים מדי כדי להכיל ישבן כמו שלה.

גרסיה, לה יש גם עמוד אונליפאנס בו היא משתפת תוכן מיני נועז ופרובוקטיבי, טוענת שהיא מתקשה מאוד להתיישב בכסא, לחגור את חגורת הבטיחות ולהתכונן להמראה, אפילו אם היא טסה במחלקת עסקים. בגלל הסיבות האלה היא דורשת כעת מחברות הטיסה להגדיל את המושבים.

גרסיה חשפה לאחרונה את בעיות הטיסה שלה בסרטון שבו היא הדגימה שהישבן שלה גדול מדי בשביל מושב הכסא הסטנדרטי של המטוס, או אם תרצו להביט על זה מנקודת המבט שלה - מושבי המטוס קטנים מדי. גרסיה כעת דורשת שהכסאות יהיו רחבים יותר או עמוקים יותר.

למרות שהפוסט שלה היה הומוריסטי, הוא העלה בעיה אמיתית שקיימת עבור אנשים עם מבנה גוף גדול יותר, כולל אלה שהם גדולים מטבעם או שהם סובלים מבעיה רפואית. הרעיון שגוף האדם מתפתח ומשתנה ודורש פתרונות כוללים יותר, מעבר לקניית כרטיס למושב נוסף, היה נושא מרכזי בפוסט שלה.

עוד בנושא
נוסעת שמנה נדרשה לשלם על מושב כפול. כך היא הגיבה

תחילתה של מגמה? חברת תעופה תשקול נוסעים לפני הטיסה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
@graciebonr

airplanes need bigger seats ?

♬ Epic Inspiration - DM Production

מי אשם בגודל הישבן שלה?

"זו לא אשמתי שיש לי ישבן כל כך גדול", היא אמרה בגאווה. אלא שלא כל העוקבים שלה הזדהו איתה והאשימו אותה בכך שזו כן אשמתה, שכן היא הגדילה את הישבן שלה עם ניתוחים פלסטיים ושהוא גדול בצורה מוגזמת. חלק מהגולשים הציעו לה להתמודד בשקט עם ההשלכות של מעשיה, בעוד שאחרים מתחו ביקורת על הערות כאלה חסרות רגישות. בהבהרה מאוחרת יותר שהעבירה ל-TMZ, בון הדגישה שהפוסט שלה אכן היה אמור להיות בדיחה, אבל גם תיאור ריאליסטי של נושא נפוץ ובעיה ידועה.

הפוסט של בון הצליח לעורר דיון על הצורך במקומות ישיבה מכילים יותר בטיסות שיתאימו לאנשים עם מבנה גוף גדול יותר. היא אפילו הודיעה שהיא שוקלת לפתוח עצומה למטרה זו.

הכל שאלה של מדיניות

לחברות התעופה השונות יש מדיניות מגוונת בכל הנוגע לנוסעים הדורשים מקום נוסף. ל-Southwest Airlines, Emirates, United Airlines ו- Jetstar יש תקנות שעלולות לחייב נוסעים לרכוש כרטיס למושב נוסף עבורם. באוסטרליה, השמנת יתר יכולה להיחשב כנכות, מה שעלול להפוך את זה לבלתי חוקי לגבות תשלום נוסף עבור נוסעים גדולים יותר, בעוד שפסיקת בית המשפט העליון בקנדה מחייבת את חברות התעופה לספק שני מושבים במחיר של אחד לנוסעים עם השמנת יתר בטיסות פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully