וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני חקלאית שמרוויחה 6 ספרות בחודש מחליבה בביקיני, אבל יש מי שמתנגד לזה

8.2.2024 / 0:05

חקלאית ניו זילנדית גורמת לנשים רבות לשנוא אותה אחרי שהחלה לנצל את העבודה שלה ואת חשבון האונליפאנס כדי לעשות הרבה מאוד כסף: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים". וגם: מתי היא תפסיק?

בריטני חולבת בביקיני/TikTok/@itsthatkiwigirl

חקלאית נועזת מרוויחה הון מחשבון ה-OnlyFans שלה בו היא מפרסת סרטונים שלה חולבת פרות, נוהגת בטרקטורים ומנקה רפתות מלוכלכות כשהיא לובשת ביקיני.

הכירו את בריטני וודס בת ה-29,שטוענת שהיא מרוויחה כעת פי 3 ממה שהרוויחה כשעבדה כחקלאית במשרה מלאה, בלבוש מלא. "עכשיו אני יכולה לעבוד בשעות שלי שמתאימות לי", אמרה הניו זילנדית לסוכנות הידיעות Caters, והבהירה שהיא לא מתביישת מהדרך בה השכר שלה קפץ לשש ספרות בחודש.

"ספגתי הרבה ביקורות ושנאה מנשים שאמרו שאסור לי ללבוש את מה שאני לובשת בעבודה בחווה - אבל כל תשומת הלב הזו עזרה לכל הדבר הזה להתקדם הלאה ולצבור תאוצה", היא הוסיפה.

וודס נשרה מהאוניברסיטה לפני כמעט עשור ויום אחד מקווה לקנות חווה משלה. "סיימתי תיכון והלכתי לאוניברסיטה ולמדתי שם עסקים ושיווק, אבל אחרי שנתיים איבדתי עניין והחלטתי ללכת במקום זה אחרי התשוקה שלי לחקלאות", היא הסבירה. לפני שלוש שנים החליט וודס לפתוח חשבון OnlyFans לאחר ששמע על סכומי הכסף המטורפים שיוצרי תוכן מרוויחים באתר.

היא החליטה לפשוט את הלבוש החקלאי הרגיל שלה ולבצע את אותן משימות שהיא עושה בדרך כלל בחווה בלבוש חושפני יותר. "זה היה די איטי בשנה הראשונה בה כמעט ולא הרווחתי כסף", טענה אך היא התמידה כדי לצבור קהל. "בשנתיים האחרונות עבדתי קשה על זה וכבר לא ממש אכפת לי מה אנשים אחרים חושבים, אבל אני מקבלת שנאה כל הזמן בגלל זה", הודתה. "אמרו לי שאין לי כבוד עצמי ושאני פשוט עוד דוגמנית עירום, אבל אני ממש לא נותנת למה שיש לאנשים שלא מכירים אותי להגיד להפריע לי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם בסרטונים שהיא מפרסת בטיקטוק ואינסטגרם ניתן לראות מגיבים רבים שמטיחים בה ביקורת על לבישת בגדי ים בזמן עבודה בחווה בעוד שאחרים מודאגים שהיא מפרה את כללי הבריאות והבטיחות. "זה הדבר הכי עצוב שראיתי", הגיב אחד, "את סתם מחפשת תשומת לב," הוסיפה שנייה בעוד שמישהו אחר תהה "מי חולב פרות בתחתונים?"

עוד בנושא
ביום מדענית, בלילה דוגמנית: הכירו את החוקרת הסקסית ששוחה עם כרישים ותופסת קרוקודילים בידיה החשופות

אהבה בשחקים: הטייסת הסקסית שמשגעת את העולם

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


לדבריה, חלק גדול מהשנאה שהיא מקבלת מגיע מנשים זרות, כאשר לטענתה לחבריה החקלאים מעולם לא הייתה בעיה עם הפרסומים שלה ברשת. "זו בהחלט תעשייה הנשלטת על ידי גברים. בכל החוות שהייתי בהן, בדרך כלל הייתי האשה היחידה שעבדה שם", שיתפה וודס. "גברים טענו שהם לא יכלו לעבוד איתי כי אני לוהטת מדי והם לא היו מסוגלים להתמקד כמו שצריך בעבודה. אבל זה לא האמת היה ככה, כי אני עובדת עם גברים כל הזמן והם מאוד מכבדים אותי".

כשהיא נשענת על התמיכה של עמיתיה הגברים, וודס עדיין לא מתכוונת ללבוש את בגדיה בחזרה. "שקלתי כמה פעמים להפסיק לפרסם ב- OnlyFans ולחזור לחקלאות במשרה מלאה", היא אמרה, "אבל יש לי כמה יעדים פיננסיים שאני רוצה להשיג קודם, ואני לא יכולה לעשות את זה רק מעבודה בחווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully