וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מלון פולי האוס בת"א, התכוננו לעוד 5 מלונות "פולי"

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 8:49

יצירה אדריכלית עם היסטוריה של כ-100 שנה הממוקמת בלב האקשן התל אביבי - מלון פולי האוס חוזר לניהולה של רשת מלונות אפריקה ישראל, והוא המלון הראשון מתוך מותג מלונות בוטיק אורבניים שהרשת תשיק השנה

מלון פולי האוס בתל אביב/צילום: זיו ריינשטיין

מלון הבוטיק פולי האוס תל אביב חוזר לניהול חברת מלונות אפריקה ישראל בבעלות משפחת דיין. המלון ינוהל כמותג נפרד תחת חברת מלונות אפריקה ישראל, המנוהלת על ידי שרון אלון. המלון הוא ראשון מתוך מותג מלונות בוטיק אורבניים בשם "פולי", שהרשת מיועדת להשיק בהמשך השנה.

רשת מלונות אפריקה ישראל מנהלת כיום כ-10 בתי מלון תחת המותגים השונים - VERT, קראון פלזה, ביי וויו, אינדיגו וכעת מצטרף המותג פולי. מלונות הרשת והמותגים השונים מציעים חווית אירוח שונה בהתאם לדרישה ורצון הנופש תחת הסלוגן One Name Many Choices.

מלון פולי האוס בת"א. איה בן עזרי,
עושה קאמבק לרשת מלונות אפריקה ישראל. מלון פולי האוס/איה בן עזרי

המבנה הוקם ב-1934

מלון פולי האוס, המנוהל על ידי אסי אטז הוא יצירה אדריכלית עם היסטוריה של כ-100 שנה הממוקמת בלב האקשן התל אביבי, על צומת הרחובות נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג' והלל הזקן.

המלון ממוקם בבית פולישוק ההיסטורי שנבנה ב-1934 ועבר גלגולים רבים - כבית דפוס חשאי של מחתרת האצ"ל בתקופת המנדט הבריטי, ומאוחר יותר כחנות נעלי פיל המיתולוגית. לאחר הזנחה ממושכת זכה מבנה הבאוהאוס האייקוני לשימור ושחזור קפדני בניצוחה של האדריכלית ניצה סמוק, וסייע להחיות מחדש את חיי הרחוב במדרחוב נחלת בנימין והסביבה.

במלון פולי האוס 40 חדרים, הכוללים מיטת קינג סייז או מיטה זוגית, ואבזור מקיף עם טלוויזיית LED בגודל 40 אינץ' ומבחר ערוצי לווין, שולחן עבודה, מיני בר, אינטרנט אלחוטי מהיר ללא תשלום, ופינוקים נוספים לחופשה מושלמת. כל זה בעיצוב פנים מסובב ראשים בניצוחו של המעצב הנודע כרים ראשיד. בין המתקנים המיוחדים במלון ניתן למצוא רוף טופ מדהים, המשקיף על תל אביב עם בר ובריכה מחוממת, סאונה וג'קוזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מלון פולי האוס בת"א. איה בן עזרי,
המלון עוצב על ידי המעצב הנודע כרים ראשיד/איה בן עזרי

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מחזיקה ומנהלת את מותגיVERT, "קראון פלזה" ו"Indigo" בישראל, כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מעל ל-5,000 מלונות ברחבי העולם וכוללת גם מותגי מלונות מהמובילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully