וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל נבחרה לאחת מ-10 המדינות האטרקטיביות בעולם ב-2023

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 11:36

דירוג הגולשים של מגזין התיירות היוקרתי "קונדה נסט טראוולר" (Condé Nast Traveler), שם את ישראל במקום השמיני, מעל מעצמות תיירות כמו טורקיה, ספרד, בריטניה ושווייץ. "אל תוותרו על הביקור בישראל, זו המדינה הכי מרתקת בעולם", נכתב בדירוג

עורך מגזין שבדי שבחר בת"א כעיר הטובה ל-2018 בתוכנית בוקר/צילום: משרד התיירות

גאווה כחול לבן: המגזין התיירות היוקרתי "קונדה נסט טראוולר" (Condé Nast Traveler), דירג את 20 המדינות האטרקטיביות בעולם למטיילים בשנת 2023, וישראל דורגה בעשירייה הראשונה, כן למרות המלחמה בעזה.

מזה עשרות שנים מבקש המגזין האמריקני מגולשיו לספר לו על המדינות האהובות בעולם, זאת על ידי פרסי בחירת הקוראים השנתיים שלו. אבל לא רק במדינות מדובר אלא בדירוג של קטגוריות שונות בענף התיירות, כמו המלונות הטובים בעולם, חברות התעופה המובילות, הפלגות, איים ועוד. השנה דירגו את הקטגוריות השונות 526,518 גולשים, ואנחנו התרכזנו ב-20 המדינות הטובות בעולם, כי ישראל נכנסה לרשימה כמובן.

בשנה שעבר דירג המגזין את ישראל במקום ה-18 מבין 48 היעדים הטובים בעולם, ואילו בשנת 2021 דורגה המדינה במקום ה-15 ברשימת 20 המדינות הטובות בעולם. אגב, יפן, איטליה ויוון תפסו את השלישייה הראשונה בהתאמה. לדירוג המלא.

שוק מחנה יהודה, ירושלים.. רון ירקוני יחסי ציבור, אתר רשמי
"סצנת אוכל תוססת". שוק מחנה יהודה, ירושלים/אתר רשמי, רון ירקוני יחסי ציבור
הבזיליקה בגן לאומי אשקלון - מבט מהאוויר. רשות העתיקות
כתבו עליה בכתבה. הבזיליקה בגן לאומי אשקלון/רשות העתיקות

"גם זה (המלחמה) יעבור"

ישראל, ככתוב, דורגה במקום השמיני המכובד, מעל מעצמות תיירות כמו טורקיה, ספרד, בריטניה ושווייץ. ההצבעה נערכה אמנם לפני המלחמה (אבל הדירוג פורסם ב-30 בנובמבר, כלומר חודשיים לתוך המלחמה), אך בדירוג ממצב את המדינה כיעד תיירות מוביל לימי השגרה שאחריה.

אז מה כתבו עלינו?
"עם מלחמה בין ישראל לחמאס שמכניסה את האזור לכאוס ואי ודאות, המזרח התיכון נראה שונה לגמרי ממה שנראה במהלך תהליך ההצבעה של הגולשים וייתכן שיהיה צורך להימנע מנסיעה אליו עד שהמצב יירגע. אבל לפני המלחמה בעזה, ישראל משכה מטיילים על ידי השקעה בפיתוחים עתידיים תוך מבט על עברה: ארכיאולוגים, למשל, חשפו לאחרונה בית כנסת בן 2,000 שנה בעיר העתיקה מגדל; גם הבזיליקה הגדולה במזרח התיכון מהתקופה הרומית שבתל אשקלון עברה שיקום" (נזכיר רק כי תל אשקלון היה הגן הלאומי הכי מבוקר בישראל בשנת 2021).

מלון אינדיגו. איתי סיקולסקי,
תל אביב הוסיפה שלל נכסים מלונאיים חדשים לרפרטואר העיצובי שלה". מלון אינדיגו/איתי סיקולסקי
בית הכנסת העתיק במגדלא. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
בית הכנסת בן 2,000 שנה בעיר העתיקה מגדל, שהוזכר בכתבה/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

"עדיף לדחות את הנסיעות לישראל, לא לבטל"

עוד נכתב על ישראל: "בירושלים צמחה סצנת אוכל תוססת, כולל בסמטאות המפותלות של שוק מחנה יהודה, בעוד תל אביב עתירת בנייני הבאוהאוס הוסיפה שלל נכסים מלונאיים חדשים לרפרטואר העיצובי שלה. כפי שמומחים אמרו לאחרונה לגולשים בעדכון שלנו על האזור, עדיף לדחות את הנסיעות לישראל, לא לבטל אותן: 'אל תוותרו על הביקור בישראל', אמרה סוזן וייסברג מ-Wyllys Professional Travel. 'זו המדינה הכי מרתקת בעולם, לא משנה מהי הדת שלך, וגם זה (המלחמה) יעבור'"

  • עוד באותו נושא:
  • ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully