וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי לתלוש פוסטרים: הוקם קיר החטופים הגדול בעולם

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 20:08

מאבק ההסברה הבינלאומי להשבת החטופים עלה השבוע מדרגה, עם חניכת קיר החטופים הגדול בעולם בשדרה מרכזית בלוס אנג'לס, שבו מראות המאפשרות לעוברי אורח לראות את דמותם משתקפת וממוסגרת במקום תמונות החטופים

נציגי משפחות החטופים במפגש עם ראשי ערים בצפון אמריקה/זיו ריינשטיין

גם מסירי הכרזות העיקשים ביותר יתקשו הפעם להיוותר אדישים אל מול מיצג הענק, הזועק את זעקת החטופים הבא: מיצג הפוסטרים וציורי הקיר הגדול בעולם להשבת החטופים #BringThemHomeNow, נחנך אתמול (רביעי) בלוס אנג'לס על בניין מטה חברת ההפקות ההוליוודית Ample Entertainment.

מאחורי המיצג עומדת CAM - התנועה למאבק באנטישמיות בשיתוף קבוצת "אמנים למען ישראל" Artists 4 Israel, מיצג אמנות הרחוב החדש כולל שבע מראות בקומת הרחוב, המאפשרות לעוברי אורח לראות את דמותם משתקפת וממוסגרת במסגרות האדומות האייקוניות של תמונות החטופים. גם השחקנית מורן אטיאס באה לתמוך.

חנוכת קיר החטופים בלוס אנג'לס. Brian Hodes,
המיצג כולל 7 מראות המאפשרות לעוברי אורח לראות את דמותם משתקפת. קיר החטופים הענק/Brian Hodes
חנוכת קיר החטופים בלוס אנג'לס. Brian Hodes,
המיצג הענק זועק את זעקת החטופים/Brian Hodes

יצירת אמנות ענקית וכואבת

האמנים שמאחורי יצירת האמנות הענקית והכואבת, ציינו כי הם מכוונים לחיבור, ולא למחלוקת. הפרויקט מקווה לקחת את הצופים רחוק אף יותר, כאשר "על ידי שימוש במראות בקומת הקרקע, אנו רוצים שכל אדם יוכל לדמיין, לתאר לעצמו איך זה יהיה להיחטף על ידי טרוריסטים, הם אמרו. "כשתעברו ליד, תראו את עצמכם בפריים, ראה את פניך בין בני הערובה. אולי האמפתיה הזו תעזור לאנשים להפסיק להרוס את הפוסטרים האלה וגם תתחיל להפיל עוד אבנים בחומת השנאה והאנטישמיות. לאמנות יש דרך לאחד אנשים גם במהלך סכסוכים, הפרצופים של החטופים מזכירים לכולם שכולנו שווים ושפגיעה באחרים היא שגויה, ומחדדים את הערך של חיי אדם באשר הם ואת הצורך להימנע מאלימות", הדגישו.

סשה רויטמן-דרטווה מנכ"ל CAM התנועה למאבק באנטישמיות, אמר במעמד חניכת הקיר: "המיצג החדש עומד כתוכחה פומבית רבת עוצמה לכל אלה שמכחישים או מעוותים את אמיתות הפשעים הנוראיים שבוצעו באותו יום, והוא מגלם את הקריאה שלנו למדינות ברחבי העולם להפעיל לחץ מרבי על חמאס להחזיר את החטופים הביתה".

חנוכת קיר החטופים בלוס אנג'לס. Brian Hodes,
"אנו רוצים שכל אדם יוכל לתאר לעצמו איך זה יהיה להיחטף על ידי טרוריסטים"/Brian Hodes
חנוכת קיר החטופים בלוס אנג'לס. Brian Hodes,
סשה רויטמן מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות (מימין) ואורחים ליד הקיר הגדול/Brian Hodes

קרייג דרשוביץ, מנכ"ל Artists 4 Israel: "לא יכולנו לדמיין שאנשים מלאי שנאה יורידו ויתלשו פוסטרים המנציחים את הגברים, הנשים והילדים שנלקחו כבני ערובה על ידי החמאס, אבל כשראינו שיש אנשים כל כך מרושעים בעולם הזה, החלטנו להציב פוסטר חטופים כל כך גדול ועוצמתי שאף אחד לא יצליח לקרוע או להסיר".

ארי מרק, מנכ"ל Ample Entertainment: "יש כמה חששות לגבי הבטיחות, אבל התגובות היו חיוביות ברובן. זו לא עמדה פוליטית, זו עמדה מוסרית". כעת, כרזת החטופים הגדולה בעולם, מוצגת על המטה של Ample Entertainment בהוליווד ועליה מתנוססים דיוקנאות של 173 בני ערובה בליווי הקריאה 'השיבו אותם הביתה עכשיו'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully