וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת עצבנית ריסקה לעובד שדה התעופה את המחשב כי פספסה את הטיסה

16.7.2019 / 0:10

עובדי שדה התעופה לא ציפו לתגובה של הנוסעת שהגיעה לשדה חצי שעה לאחר ההמראה ודרשה לעלות על הטיסה. הנוסעת שברה את מסכי המחשב של העובדים וניסתה להכות אותם בזמן שהם (כמובן) צילמו אותה

שוברת מחשב בשדה התעופה/יוטיוב

כמעט כולנו יודעים כמה זה מעצבן לפספס טיסה, אבל אל תתפלאו שזה קורה לכם כשאתם מגיעים אליה חצי שעה אחרי שעת ההמראה. זה מה שקרה לנוסעת מבולבלת שהגיעה לשדה התעופה הבינלאומי חוסה מריה קורדובה שבקולומביה בראשון שעבר, התייצה בדלפק אחרי שטיסתה כבר המריאה ודרשה לעלות על הטיסה. כשהופנתה לדלפק רכישת הכרטיסים, היא כבר ממש זעמה, תפסה במסך המחשב של העובדים וריסקה אותו על הדלפק.

עובד "ויוה אייר" צילם את התקיפה (שהתרחשה בסביבות השעה 12:10 בצהריים), כשהטיסה לבוגוטה יצאה לדרך כבר ב-11:40. האישה, ששמה לא פורסם התקשורת המקומית, נראית בסרטון מקללת את עובד "ויוה אייר", אוחזת באחד ממסכי המחשב ומטיחה אותו על הדלפק.

גיף שוברת מחשב. צילום מסך
הנוסעת בהיסטריה/צילום מסך

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

דיילות חושפות: הדברים המגעילים ביותר שקורים במטוס

לכתבה המלאה

משם, בעוד היא ממשיכה לקלל, היא ניגשה למסך נוסף וניסתה לשבור גם אותו. כשזה לא הלך לה, היא החליטה להיכנס לדלפק ולהכות את העובד שצילם אותה, שלמזלו חסם את דלת הכניסה ומנע ממנה לעבור. הסרטון מסתיים כשאנשי הביטחון מגיעים למקום ומצליחים לרסן את הנוסעת העצבנית.

המשטרה המקומית מסרה בתגובה: "החשודה נעצרה באשמת נזק לרכוש וככל הנראה פעלה תחת השפעת אלכוהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully