וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון מציע: עזרו לחיילים כעת - וקבלו שובר לאירוח אחרי המלחמה

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 10:26

במתחם האירוח "אוליאה" בראש פינה מארחים מזה חודשיים מילואימניקים באזור, שלעיתים אין להם אפילו מיטה ללון בה. עכשיו הם יוצאים ביוזמה שתעזור לארח את החיילים: שלמו עכשיו סכום כרצונכם - וקבלו שובר אירוח באותו סכום כשהשקט יחזור לצפון

בווידאו: אוליאיה מתחם האירוח החדש בצפון/מערכת וואלה!
מתחם אוליאה מארח מילואימניקים בצפון. אוליאה,
מארחים את החיילים כבר חודשיים בחינם. מילואימניקים ב"אוליאה"/אוליאה

"השבת השחורה" שאליה התעוררה מדינה שלמה ב-7 באוקטובר הכתה הלם את הציבור בישראל. מאז, לצד סיפורי הגבורה של אנשי כוחות הביטחון, אנחנו עדים מדי יום להתגייסות האזרחית הסוחפת שכוללת אינספור יוזמות מחממות לב של ערבות הדדית, אשר מצליחות בזו אחר זו להאיר לנו את הדרך בשעתה האפלה ביותר של המדינה.

אחת מהיוזמות האלה מתקיימות במתחם האירוח "אוליאה" בראש פינה, שמה-7 באוקטובר פתח את המתחם לאירוח בחינם של לוחמי מילואים וכל זאת ללא תשלום של משרד התיירות או משרד הביטחון. עכשיו מנסים באוליאה לנסות להזרים מעט כסף לקופה שלא תקריס את העסק הקטן ותשמש לאירוח החיילים, ובתמורה תקבלו שובר לאירוח בסכום ששילמתם כשהשקט יחזור לצפון.

"פתחנו את מתחם האירוח למילואימניקים מתוך ההבנה שבין כה וכה בתקופה המתוחה הזו אנשים לא יגיעו לצפון כדי לנפוש במתחם שלנו", אומר הבעלים של אוליאה יוני קנטרו. "במקום לארח נופשים, החלטנו לארח את החיילים שמשרתים באזור ולהעניק להם הפוגה קלה מהלחימה בחזית. אלו חיילים שלעיתים אין להם אפילו מיטה ללון בה - או שהאופציה היחידה עבורם היא לישון בשטחי כינוס. חלק מהחיילים מגיעים לכאן לתקופה ממושכת, וממש מתחילת המלחמה מתארחים כאן - ויש כאלה שבאים ללילה או שניים".

מתחם אוליאה מארח מילואימניקים בצפון. אוליאה,
"במקום לארח נופשים, החלטנו לארח חיילים שמשרתים באזור". ציוד החיילים באוליאה/אוליאה

"עם עזרה הדדית נוכל לצמוח שוב"

קנטרו מסביר, שהאזרחים יכולים להעביר כל סכום שיבחרו שיממן את עלות החיילים במתחם, ובתמורה כל תורם מקבל שובר זיכוי בגובה התרומה לאירוח באוליאה ליום שאחרי המלחמה. "הכספים יאפשרו לנו להמשיך ולממן את שהות המילואימניקים", הוא מוסיף. "כולנו ביחד בתוך הסערה, מבינים שרק יחד עם עזרה וערבות הדדית נוכל לצמוח שוב".

אוליאה הוקמה לפני כשנתיים כמתחם אירוח חדש, שמשלב את האינטימיות של אירוח בצימרים אבל בחוויה מלונאית. רגע אחרי הפתיחה, היזמים יוני קטנרו, עמוס מור ועו"ד יהונתן היאט נקלעו לתקופת הקורונה, תקופה מאתגרת מאוד שהם עברו בהצלחה, ועתה הגיעה המלחמה בעזה והעימות בצפון.

"מאז פרוץ המלחמה, מתחם האירוח הפך ל'מוצב אירוח'" אומר קנטרו. "מגיעים אלינו חיילי מילואים מהצפון לתחנת התרעננות, לינה ומקלחת והכול ללא עלות. אוליאה גם הציע עצמו לתושבים שפונו מביתם בעקבות המלחמה. כולנו ביחד בתוך הסערה הזאת מבינים שרק ביחד עם עזרה וערבות הדדית נוכל לצמוח מזה כמדינה ביחד".

רוצים לעזור לחיילים עכשיו ולקבל שובר לאוליאה אחרי המלחמה? כל הפרטים כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully