וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טסים כבר 20 שעות מז****": הזוג שגרם לכל הנוסעים לרדת מהמטוס

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 14:17

צמד נוסעים עורר מהומה בטיסת פרונטיר איירליינס האמריקנית בשבוע שעבר, כשפסח על בדיקת גודל התיק בצ'ק-אין ועלה למטוס ללא כרטיסי טיסה מתאימים. אנשי ביטחון הוזמנו למטוס וכל הנוסעים נאלצו לרדת ממנו. צפו

זוג נוסעים התפרע בטיסה בארה"ב/צילום: טוויטר

זוג אנוכי אילץ את נוסעי טיסת פרונטיר איירליינס האמריקנית לרדת מהמטוס, לאחר שהם מיהרו לעלות לטיסה ללא כרטיסי עלייה מתאימים - ואז צרחו על אנשי הצוות שניסו לעצור אותם.

"נמאס לנו!" אפשר לשמוע את אחד משני הנוסעים הסוררים צועק, על פי התיעוד שפורסם באינסטגרם. על פי החשד, הצמד התפלח למטוס בדנבר כדי להימנע מתשלום נוסף עבור מטען, ואז סירב לעזוב את הטיסה לכיוון דאלאס בתוך עומס הטיסות של חג ההודיה שנחגג בשבוע שעבר בארה"ב, אמרה הנוסעת @nikki__le ל"ניו יורק פוסט".

כל שאר הנוסעים התבקשו לאחר מכן לעזוב את המטוס, כדי לאפשר לאנשי ביטחון להתעמת עם העבריינים הקולניים, כתבה הנוסעת בפוסט שהעלתה לאינסטגרם.

"הזוג הזה התפרץ ודילג על בדיקת גודל הכבודה בצ'ק-אין וסריקת כרטיסי העלייה למטוס וסירבו לרדת מהמטוס", אמרה. "שוטרים נכנסו אחרי שירדנו מהמטוס וליוו אותם... הם נכנסו לרשימת אסור לטוס".

זוג נוסעים התפרע בטיסה בארה"ב. טוויטר, צילום מסך
"אנחנו טסים כבר 20 שעות מז****". הזוג שסירב לרדת מהמטוס/צילום מסך, טוויטר

"שילמנו עבור הכרטיס שלנו בדיוק כמו כולכם"

לפי תיעוד שצולם על יד נוסע שישב מאחורי הזוג, נראה עובד של חברת תעופה אומר לזוג הסורר, "אתם צריכים לצאת או שכל הנוסעים יצטרכו לרדת מהמטוס". האשה מבין השניים ענתה, "נמאס לנו! אנחנו טסים כבר 20 שעות מז**** עם כרטיס שרכשנו עם כסף שלנו. אתה לא יודע מה לעזאזל עברנו".

הנוסעת הוסיפה, "שילמנו עבור הכרטיס שלנו בדיוק כמו כולכם. שילמנו בדיוק כמוכם. אני לא יורדת מהמטוס".

לא היה ברור לאיפה הטיסה היתה אמורה להמריא מעבר לכך שהיא יצאה מדנבר. הצילומים פורסמו לראשונה ברשת ה-TikTok אך הוסרו ממנה מאוחר יותר. פרונטיר איירליינס לא הגיבה לאירוע עד לפרסומו ביום שישי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully