וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה ערומה ומסוממת תקפה והפילה אנשים בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 10:55

אישה שכנראה היתה בהשפעת סמים פסיכדליים, הושוותה ל"טרמינטור" מהסרט "שליחות קטלנית" לאחר שהתרוצצה עירומה ותקפה אנשים בשדה תעופה בצ'ילה, ואף ניסתה להטיח אותם אל הקרקע

"הגרסה הנשית של הטרמינייטור" (הסרט "שליחות קטלנית"), כך כונתה אישה שצולמה גורמת להרס בשדה תעופה כשהיא עירומה לחלוטין.

בסרטון התקרית, שהתרחשה בנמל התעופה הבינלאומי ארתורו מרינו בניטז בסנטיאגו, צ'ילה, נראית האישה מתרוצצת בשדה התעופה לעיני נוסעים המומים. היא אף נצפתה כשהיא תוקפת עובר אורח ולכאורה מכה שוטר במהלך החוויה הקשה.

הצילומים מראים אותה צורחת וצועקת על אנשים, זאת לפני שהיא תופסת אותם ומטיחה אל הקרקע. בשלב מסוים היא נראתה נצמדת לבחור כשזרועותיה סביב צווארו, בזמן שהוא מנסה נואשות לברוח. עם זאת, הוא מאבד את סבלנותו ודוחף אותה משם, ואילו היא מתנקמת בו ומתחילה להכות אותו.

בסופו של דבר, האישה נעצרה על ידי המשטרה והורחקה מהמקום. על פי הדיווחים, היא נבדקה חיובית לאלכוהול וסמים, אבל חקירת מעלליה הפרועים עדיין נמשכת.

"זה תמיד העירומים שמשתגעים"

צילומי התקרית שותפו באופן נרחב ברשת, כאשר חלקם משווים את התנהגותה לסצנת ההגעה הראשונה מהסרט The Terminator ("שליחות קטלנית") משנת 1984, שבו נראה ארנולד שוורצנגר מסתובב בעירום.

גולש אחד כתב: "היא המחסלת הנשית", אחר קרא לה: "משוגעת". שלישי הוסיף: "זה תמיד העירומים שמשתגעים". גולש רביעי העיר: "היא צריכה עזרה, מישהו היה צריך להתקשר למשטרה".

לפי סוכנות Emol, האישה לכאורה צרכה פטריות הזיה במסיבה בבאריו רפובליקה בצ'ילה. מדיווחים נוספים עולה כי היא הגיעה לשדה התעופה בהשפעת אלכוהול וחומרים פסיכואקטיביים, כולל הפטריות. חומרים כאלה יכולים לגרום להזיות חזותיות ושמיעתיות עזות, מה שיכול להסביר את התנהגותה הבלתי יציבה. תגובה רשמית על המצב טרם פורסמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully