וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה תובעת מלון יוקרה לאחר שקיבלה בקבוק מים עם זרע אדם

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 8:48

אמריקנית שלנה במלון ריץ-קרלטון בקליפורניה, ביקשה בקבוקי מים מאחד העובדים. בלילה היא לגמה מהבקבוק, אבל למים היה טעם מחריד, לדבריה. היא פנתה למשטרה, שלקחה את הבקבוק לבדיקה ובה נמצא שהמים מכילים זרע. עכשיו הם תובעים את הרשת

האישה ששותה זרע מדי יום/tracykissdotcom

אישה אמריקנית תובעת את רשת מלונות היוקרה ריץ-קרלטון, על כך שקיבלה מאחד מעובדי המלון בקבוק מים עם זרע אדם.

האישה ובעלה ביקרו בנובמבר האחרון במלון ריץ-קרלטון בעיר האף מון ביי (Half Moon Bay) בקליפורניה, אך שהייתם הנוחה בת ארבעת לילות הפכה לסיוט ערב אחד, כאשר האישה ביקשה כמה בקבוקי מים. לאחר שנמסרו על ידי חבר צוות המלון, האישה הניחה את אחד הבקבוקים על שידת הלילה ליד מיטתה ונרדמה מבלי לשתות ממנו. מאוחר יותר באותו לילה, היא התעוררה, לקחה לגימת מים ומיד הבינה שמשהו לא בסדר. למים היה טעם מוזר שהיא זיהתה כמשהו מחריד, כך לפי אתר Odditycentral.

"היא פתחה את הבקבוק, לקחתה לגימה וידעה מיד שמשהו לא בסדר בנוזל שזה עתה בלעה", אמרו עורכי דינה של האישה. "היא הייתה מבוהלת, מבועתת, נבוכה ומושפלת, אבל שיתפה את החשד שלה עם בעלה, שביקש מנציגי האבטחה וההנהלה של המלון להתקשר למשטרה".

בני הזוג אמרו למשטרה כי בקבוקי המים שנמסרו להם על ידי צוות המלון היוקרתי מכילים 'מים מזוהמים בזרע' ולשוטרים לא הייתה ברירה אלא לקחת דגימה לבדיקה. תוצאות הבדיקה הראו שהוא אכן הכיל זרע אנושי.

צפו בכתבת טלוויזיה על הסיפור

תביעה בגין פגיעה מינית, גרימת מצוקה רגשית מכוונת ורשלנות

"הריץ-קרלטון שלח לאחר מכן את בקבוק המים למעבדה לניתוח, והבדיקה אישרה שהמים מכילים זרע", נכתב בתביעה שהוגשה ב-12 באוקטובר.

לפי מגזין Business Insider, מלון ריץ-קרלטון לא ימסור את בקבוק המים או עותק מתוצאות הבדיקה לגורמי אכיפת החוק לצורך בדיקה ו"לא יחשוף את זהותם של עובדי המלון שעבדו באותו יום כך שלא יהיה ניתן לבדוק את הרקע שלהם ואת עברם הפלילי".

בני הזוג תובעים כעת את רשת המלונות בגין הסכמתה הסלחנית להתנהגות של עובד המלון, ותובעים את הרשת בגין פגיעה מינית, גרימת מצוקה רגשית מכוונת ורשלנות בטענה שמעשיה, או היעדרם, גרמו לה לחוות תסמינים כמו "ייסורים, עצבנות, חרדה, אבל, דאגה, הלם, השפלה ומבוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully