וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד לשלושה מלונות ישראליים: נכנסו לדירוג היוקרתי של פורבס

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 16:37

מדריך הנסיעות של פורבס, המדרג מזה 65 שנים את מלונות היוקרה, המסעדות, אתרי ספא וקרוזים, בחר השנה בשלושה מלונות ישראליים בקטגוריית "המומלצים": ריץ-קרלטון הרצליה, סטאי תל אביב ונורמן. זה מה שכתבו עליהם

מלון ריץ קרלטון הרצליה/עריכת וידיאו: שמרית גולדשטיין

מדריך הנסיעות של פורבס ("FTG"), מערכת הדירוג העולמית היחידה למלונות יוקרה, מסעדות, אתרי ספא והפלגות, הכריז בשבוע שעבר על הזוכים לשנת 2023, וביניהם שלושה מלונות ישראלים: ריץ-קרלטון הרצליה, סטאי תל אביב ונורמן תל אביב, שזכו בקטגוריית המומלצים.

מערכת הדירוג העולמית של פורבס מדרגת את המלונות, מסעדות, קרוזים ואתרי הספא כבר 65 שנים, כשהסוקרים החשאים נכנסים למלונות וספינות שיט, סועדים במסעדות ומתנסים בשירותי ספא תוך שהם מתחזים לאורחים רגילים. הפקחים בודקים עד 900 סטנדרטים קפדניים, החל ממותרות מודרניות, כמו האם חדר המלון נועד כדי לשפר את איכות השינה של האורחים, או אם בחירת המזון והמשקאות תומכות ברווחתם - ועד לאלמנטים מסורתיים יותר, כגון העיצוב ותשומת הלב שהצוות נותן לאורח. 70 אחוזים מהדירוג של אתר, מסעדה או מלון מסתמכים על השירות שלהם - תוך הסתכלות מדויקת יותר על חווית האורח כמדד שירות חדש לשנת 2023, בעוד 30 האחוזים הנותרים אחראיים לאיכות ומצב המתקנים שלו.

לובי מלון ריץ קרלטון הרצליה. סימפלקס,
בין הזוכים הישראליים. מלון ריץ קרלטון הרצליה/סימפלקס

מלון ריץ-קרלטון הרצליה

הרשימה של השנה כוללת 48 מלונות חמישה כוכבים חדשים, 64 מלונות 4 כוכבים חדשים ו-45 מלונות חדשים מומלצים. מספר מדינות חדשות - כולל שבדיה, נורבגיה, דנמרק, תוניסיה וקפריסין - מופיעות לראשונה בטקס פרסי הכוכבים.

על מלון ריץ-קרלטון הרצליה, של רשת היוקרה הבינלאומית Marriott בישראל, כתבו הסוקרים: "מיקומו של הריץ בהרצליה ממש מעל המרינה, מעניק לכם סביבה שלווה וגישה מהירה לתל אביב. מסעדת המלון 'הרברט סמואל' היא אחת המסעדות המוערכות בארץ, המגישה אוכל כשר שכולו מקומי ועונתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מלון ריץ קרלטון הרצליה. אתר המלון,
"סביבה שלווה וגישה מהירה לתל אביב". מלון ריץ-קרלטון, הרצליה/אתר המלון

מלון נורמן

על מלון נורמן כתבו הסוקרים: "שהייה במלון נורמן היא דרך נפלאה לגלות את העיר ברגל. שדרות רוטשילד - רחוב ראוי לשיטוט למסעדות וברים אופנתיים - ממש מעבר לפינה, כמו גם התיאטרון הלאומי של ישראל (הבימה), רחוב דיזנגוף לקניות ושוק הכרמל האדיר. בריכת האינסוף על הגג היא אחת המדהימות בעיר והיא זמינה בלעדית לאורחי המלון".

בריכה מלון נורמן תל אביב. צילום: סיון אסקיו, מערכת וואלה! NEWS
"בריכת האינסוף על הגג היא אחת המדהימות בעיר". מלון נורמן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: סיון אסקיו

מלון סטאי

על מלון סטאי כתבו הסוקרים: "הסטאי תל אביב נמצא באחד האזורים הטרנדיים של העיר, בצמוד למגדל השעון ההיסטורי של יפו. הוא גם קרוב לשוק הפשפשים של יפו, מרחק הליכה ממוזיאוני אמנות וגלריות, בוטיקי מעצבים מקומיים ואחד מנקודות התצפית היפות בארץ. בריכת אינסוף מהממת משקיפה על היופי הבלתי ייאמן של יפו. שפע של עיסויים, טיפולי שמנים אתריים וחמאם מרווח, הופכים את הספא בסטאי למפלט הרפייה האולטימטיבי".

מלון סטאי. אסף פינצ'וק,
"נמצא באחד האזורים הטרנדיים של העיר". מלון סטאי/אסף פינצ'וק

"מטיילים כיום מעדיפים חוויות אישיות אותנטיות"

"תחום התיירות מציג צמיחה מתמשכת. מטיילים כיום מעדיפים חוויות אישיות אותנטיות", אומרת אמנדה פרייזר, נשיאת הדירוג של מדריך הנסיעות פורבס. "המלונות, אוניות ההפלגה, מתקני הספא והמסעדות ברשימת דירוג הכוכבים שלנו לשנת 2023 מציגים מחויבות מרשימה ליצירת חוויה בלתי נשכחת המטפחת חיבור והיכרות עם מקום החופשה, וחווית העולם במלואו."

רשימת הזוכים המלאה לשנת 2023 ניתנת לצפייה ב-ForbesTravelGuide.com.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully