וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע גס הסתיר את המסך של הנוסע מאחוריו

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 0:16

סרטון מטיסה שבה נוסע מלפף את ידיו מסביב לגב משענת המושב שלו מאחור, כולל כיסוי ותיפוף אצבעות על מסך הטלוויזיה של הנוסע מאחוריו, חשף התנהגות לא נאותה שעוררה תגובות רבות ברשת החברתית. מה, לדעתכם, היה צריך לעשות לנוסע הסורר?

נוסע מסתיר את המסך של הנוסע מאחוריו/צילום: Reddit

נוסע שכנראה לא היה מודע למעשיו בטיסה, הפך לאויב ברשתות החברתיות לאחר שסרטון שבו ליפף את ידיו מסביב לגב משענת המושב שלו מאחור, כולל כיסוי של מסך הטלוויזיה של הנוסע מאחוריו, חשף התנהגות לא נאותה ואפילו שערוריתית במטוס.

הסרטון, ששותף ברשת החברתית Reddit, מראה את האצבעות המתופפות על מסך מערכת הבידור של הנוסע מאחוריו, זאת בעוד הוא צופה בתוכן.

עוד על התנהגויות בטיסה בוואלה! תיירות:
צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
איים שיהרוג את הדיילת בטיסה, ונכלא לחצי שנה


הגולש @d_p_e_k Reddit שפרסם את הסרטון, תיאר את התקרית שאירעה לבן דודו שתיעד את האירוע בטיסה משלו, שאירעה לפחות לפני כשנה, כך לפי תאריך העלאה לרשת.

הגולשים מיהרו להגיב על ההתנהגות המכוערת, ורבים הציעו דרכים שטניות יותר לגרום לבעיה להיעלם. "התעטשות מזויפת ולהתיז עליו קצת מים", הציע מישהו. "היית צריך להחזיק את ידיו," כתב אחר. "קח קוביית קרח ותרטיב את הידיים שלו, ואז לקק את השפתיים שלך כשהוא מסתכל עליך", הציע משתמש אחר. "הייתי מנגב לו נזלת על הידיים", הוסיף אחר ברשעות.

נוסע מסתיר את המסך של הנוסע מאחוריו. Reddit, צילום מסך
"הייתי מנגב לו נזלת על הידיים". האצבעות של הנוסע על המסך של הנוסע מאחוריו/צילום מסך, Reddit

עם זאת, גולשים אחרים מתחו ביקורת על בן הדוד של הנוסע שבחר לצלם סרטון במקום להתייחס לנושא. "האם הפה של בן דוד שלך לא עבד?" לעג אחד הגולשים. "לתקשר. זה לא כל כך קשה לבקש בנימוס שיפסיקו כל מה שגורם לבעיה. בדרך כלל זו רק טעות פשוטה והם יתנצלו ויפסיקו", יעץ מישהו אחר. "אם אתה לא אומר לנוסע משהו - מגיע לך", סיכם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully