וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תייר נפל אל מותו לאחר שגשר זכוכית שקוף התנפץ

עודכן לאחרונה: 8.11.2023 / 13:06

11 תיירים שחצו את גשר הזכוכית ג'אונג באינדונזיה עברו חוויה מבעיתה, כשלפתע אחד מהלוחות התנפץ, מה שגרם לנפילתם של 4 אנשים שאחד מהם לא שרד את הנפילה. המשטרה פתחה בחקירה

תייר נפל אל מותו לאחר שרצפת זכוכית שקופה של גשר באינדונזיה התנפצה מעל היער.

11 תיירים חצו את גשר ג'אונג (Geong) באינדונזיה בבוקר ביום רביעי בסוף החודש שעבר (25 באוקטובר), כשהם הולכים על שביל שקוף שבנוי מזכוכית במרחק של כתשעה מטרים מהקרקע, המונח על ידי זהב ענקיות.

עוד בנושא:
פחד גבהים: גשר הזכוכית התפרק, והתייר נשאר תלוי בין שמים לארץ
אמאל'ה: האם זהו הגשר המפחיד בעולם?
מפחיד ומרגש: גשר הזכוכית הארוך בעולם נחנך בסין


כשהתיירים חצו את השביל, לוחות הזכוכית נשברו מתחת לרגליהם, מה שגרם לארבעה אנשים ליפול למטה לקרקע. שניים נפלו לתוך יער האורנים Limpakuwus, כשאחד מהם הוכרז מאוחר יותר כמת ואילו התייר השני נפצע באורח קל, כך על פי הדיווחים, והשניים הנותרים הצליחו להיצמד למעקה הגשר.

מטיילים אחרים שהיו במקום והזדעזעו מהמראה, תיעדו את צמד התיירים שנשאר על הגשר מנסה להיאחז בגשר ולהימנע מלדרוך במקום שבו נשברו לוחות הזכוכית. המשטרה המקומית פתחה בחקירה וסגרה את הגשר כמו בזירת פשע.

@metrouk A tourist has died and three others are injured after a glass walkway shattered amid claims safety concerns were ignored about it. This happened on the 30ft-high Geong bridge Indonesian police are now investigating the incident 11 tourists were on the bridge at the time, two fell through the glass and one was later declared dead. #indonisia #geong #geongbridge #glassbridge #fyp #news ♬ original sound - MetroUK

גולשים במדיה החברתית הביעו את דאגותיהם

זו לא הפעם הראשונה שמועלים חששות בנוגע לבטיחות הגשר. באפריל, כשהגשר נפתח לראשונה. פנה, יו"ר קואופרטיב יער האורנים אקופ פורנומו, למנהל הג'אונג להערכת בטיחות. לדבריו, הבקשה הגיעה לאחר שגולשים במדיה החברתית הביעו את דאגותיהם לגבי מידת הבטיחות של הגשר.

פורנומו טען שכחמישה אחוזים מהמבקרים בגשר, העלו פוסטים לרשת שקשורים לבעיות בגשר לאחר שביקרו בו. עם זאת, למרות בקשתו, לדבריו, מנהל הגשר סירב להשתתף בפגישה ורק שלח נציג. פורנומו הסכים לסגור את היער, המנוהל בנפרד מגשר ג'ואנג, בזמן שהמשטרה המקומית חוקרת את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully